eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Przebudowa drogi powiatowej Kalinowa - Żagliny - Prusinowice od km 0+000 do km 0+420 oraz remont drogi powiatowej Łask - Wodzierady - Kwiatkowice w miejscowości Kwiatkowice od km 0+000 do km 0+175

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Łask: Przebudowa drogi powiatowej Kalinowa - Żagliny - Prusinowice od km 0+000 do km 0+420 oraz remont drogi powiatowej Łask - Wodzierady - Kwiatkowice w miejscowości Kwiatkowice od km 0+000 do km 0+175
Numer ogłoszenia: 195108 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. M. Konopnickiej 21, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6761990, fax 043 6762911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.lask.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Kalinowa - Żagliny - Prusinowice od km 0+000 do km 0+420 oraz remont drogi powiatowej Łask - Wodzierady - Kwiatkowice w miejscowości Kwiatkowice od km 0+000 do km 0+175.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Kalinowa - Żagliny - Prusinowice od km 0+000 do km 0+420 (wg przedmiaru nr 1) oraz remont drogi powiatowej Łask - Wodzierady -Kwiatkowice w miejscowości Kwiatkowice od km 0+000 do km 0+175 (wg przedmiaru nr 2) Zakres robót obejmuje: Prace opisane w przedmiarze 1 i 2 stanowiące załączniki odpowiednio nr 7 i 8 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium w wysokości 4000 złotych, słownie: cztery tysiące złotych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dokument stwierdzający, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne, posiadają wymagane uprawnienia budowlane. 2) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oświadczenie kierownika budowy, że będzie pełnił funkcję kierownika budowy, wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, wykaz podmiotów (podwykonawców) uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z deklaracją realizacji zadań zleconych w danym zakresie przez podwykonawcę, wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - oświadczenie. 5) Posiadają firmę i doświadczenie wymagane przy realizacji tego zadania potwierdzone dokumentami - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykonanie min. dwóch porównywalnych zadań jak w tym przetargu w ciągu ostatnich dwóch lat licząc od dnia składania ofert wraz z referencjami podpisanymi przez danego Zamawiającego. 7) Wymagany okres gwarancji na wykonane zadanie min. 36 miesiące.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, że Zamawiający nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 - (spełnienie warunku 4); 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dokument stwierdzający, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne, posiadają wymagane uprawnienia - kierownik budowy winien wykazać się uprawnieniami w zakresie wykonywanych robót (spełnienie warunku 1); 4) oświadczenie kierownika budowy, że będzie pełnił funkcję kierownika budowy; 5) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 - (spełnienie warunku 2); 6) wykaz podmiotów uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z deklaracją realizacji zadań zleconych w danym zakresie przez podwykonawcę - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 - (spełnienie warunku 2); 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 - (spełnienie warunku 2); 8) zaakceptowana umowa przez Wykonawcę - załącznik nr 6; 9) kosztorys ofertowy; 10) dowód wniesienia wadium; 11) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (spełnienie warunku 5); 12) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 13) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wobec urzędu skarbowego; 14) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wobec właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego; 15) oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - (spełnienie warunku 3). 16) wykaz wykonanych min. dwóch porównywalnych zadań jak w tym przetargu w ciągu ostatnich dwóch lat licząc od dnia składania ofert wraz z referencjami podpisanymi przez danego Zamawiającego potwierdzone pisemnie ilościowo i jakościowo - (spełnienie warunku 6); 17) oświadczenie oferenta, że okres gwarancji na wykonane zadanie wynosić będzie min.36 miesiące - (spełnienie warunku 7); Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.lask.biuletyn.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Łasku ul. M. Konopnickiej 21 98-100 ŁASK.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Łasku ul. M. Konopnickiej 21 98-100 ŁASK pok. 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.