eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czudec › Wykonanie i uzupełnienie 9 odcinków oświetlenia przy drogach publicznych na terenie Gminy Czudec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Czudec: Wykonanie i uzupełnienie 9 odcinków oświetlenia przy drogach publicznych na terenie Gminy Czudec
Numer ogłoszenia: 195077 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec, woj. podkarpackie, tel. 017 2771090, fax 017 2771090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czudec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i uzupełnienie 9 odcinków oświetlenia przy drogach publicznych na terenie Gminy Czudec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Oświetlenie odcinka drogi w miejscowości Babica. Budowa linii kablowej oświetlenia 2-ch zatok autobusowych przy drodze krajowej nr 9 w miejscowości Babica gmina Czudec Szczegółowy zakres został zawarty w przedmiarze robót, który stanowi zał. nr 5 do niniejszej SIWZ Kod CPV: Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego - 45316110-9 Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienie podwykonawcom 3.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Oświetlenie odcinka drogi w miejscowości Wyżne. Budowa linii napowietrznej oświetlenia 400m odcinka drogi krajowej nr 9 w miejscowości Wyżne gmina Czudec. Szczegółowy zakres został zawarty w przedmiarze robót, który stanowi zał. nr 5 do niniejszej SIWZ Kod CPV: Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego - 45316110-9 Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienie podwykonawcom 3.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: Oświetlenie odcinka drogi w miejscowości Pstrągowa. Budowa linii napowietrznej oświetlenia 182m odcinka drogi powiatowej w miejscowości Pstrągowa gmina Czudec. Szczegółowy zakres został zawarty w przedmiarze robót, który stanowi zał. nr 5 do niniejszej SIWZ Kod CPV: Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego - 45316110-9 Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienie podwykonawcom 3.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy: Oświetlenie odcinka drogi w miejscowości Przedmieście Czudeckie ul. Wolańska. Budowa oświetlenia odcinka 303m drogi gminnej - ul. Wolańska. Szczegółowy zakres został zawarty w przedmiarze robót, który stanowi zał. nr 5 do niniejszej SIWZ Kod CPV: Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego - 45316110-9 Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienie podwykonawcom 3.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy: Oświetlenie odcinka drogi w miejscowości Przedmieście Czudeckie ul. Wąwóz. Budowa oświetlenia odcinka 216m drogi gminnej (dz. nr 1070; 1071) w Przedmieściu Czudeckim gmina Czudec. Szczegółowy zakres został zawarty w przedmiarze robót, który stanowi zał. nr 5 do niniejszej SIWZ Kod CPV: Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego - 45316110-9 Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienie podwykonawcom 3.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy: Oświetlenie odcinka drogi w miejscowości Czudec ul. Grabieńskich oraz cmentarza. Budowa oświetlenia cmentarza i odcinka drogi powiatowej - ul. Grabieńskich (dz. nr 217) w Czudcu. Szczegółowy zakres został zawarty w przedmiarze robót, który stanowi zał. nr 5 do niniejszej SIWZ Kod CPV: Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego - 45316110-9 Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienie podwykonawcom 3.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy: Oświetlenie odcinka drogi w miejscowości Przedmieście Czudeckie - Wola. Budowa linii napowietrznej oświetlenia odcinka drogi gminnej w miejscowości Przedmieście Czudeckie - Wola Szczegółowy zakres został zawarty w przedmiarze robót, który stanowi zał. nr 5 do niniejszej SIWZ Kod CPV: Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego - 45316110-9 Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienie podwykonawcom 3.8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy: Oświetlenie odcinka drogi w miejscowości Zaborów. Budowa linii napowietrznej oświetlenia odcinka drogi gminnej w miejscowości Zaborów. Szczegółowy zakres został zawarty w przedmiarze robót, który stanowi zał. nr 5 do niniejszej SIWZ Kod CPV: Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego - 45316110-9 Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienie podwykonawcom 3.9 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy: Oświetlenie odcinka drogi w miejscowości Czudec ul. Witosa. Budowa linii napowietrznej oświetlenia odcinka drogi gminnej w miejscowości Czudec ul. Witosa Szczegółowy zakres został zawarty w przedmiarze robót, który stanowi zał. nr 5 do niniejszej SIWZ Kod CPV: Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego - 45316110-9 Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienie podwykonawcom 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 6. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego 7. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienie podwykonawcom

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna. 6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę a.2) Kosztorysy ofertowe - podpisane przez wykonawcę a.3) Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.2), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. C. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1, B2 i B3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów E.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. E.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czudec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Czudec ul. Starowiejska 6 38-120 Czudec Pokój nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Gmina Czudec ul. Starowiejska 6 38-120 Czudec Pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oświetlenie odcinka drogi w miejscowości Babica..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa linii kablowej oświetlenia 2-ch zatok autobusowych przy drodze krajowej nr 9 w miejscowości Babica gmina Czudec Szczegółowy zakres został zawarty w przedmiarze robót, który stanowi zał. nr 5 do niniejszej SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oświetlenie odcinka drogi w miejscowości Wyżne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa linii napowietrznej oświetlenia 400m odcinka drogi krajowej nr 9 w miejscowości Wyżne gmina Czudec. Szczegółowy zakres został zawarty w przedmiarze robót, który stanowi zał. nr 5 do niniejszej SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oświetlenie odcinka drogi w miejscowości Pstrągowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa linii napowietrznej oświetlenia 182m odcinka drogi powiatowej w miejscowości Pstrągowa gmina Czudec. Szczegółowy zakres został zawarty w przedmiarze robót, który stanowi zał. nr 5 do niniejszej SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oświetlenie odcinka drogi w miejscowości Przedmieście Czudeckie ul. Wolańska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa oświetlenia odcinka 303m drogi gminnej - ul. Wolańska. Szczegółowy zakres został zawarty w przedmiarze robót, który stanowi zał. nr 5 do niniejszej SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Oświetlenie odcinka drogi w miejscowości Przedmieście Czudeckie ul. Wąwóz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa oświetlenia odcinka 216m drogi gminnej (dz. nr 1070; 1071) w Przedmieściu Czudeckim gmina Czudec. Szczegółowy zakres został zawarty w przedmiarze robót, który stanowi zał. nr 5 do niniejszej SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oświetlenie odcinka drogi w miejscowości Czudec ul. Grabieńskich oraz cmentarza..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa oświetlenia cmentarza i odcinka drogi powiatowej - ul. Grabieńskich (dz. nr 217) w Czudcu. Szczegółowy zakres został zawarty w przedmiarze robót, który stanowi zał. nr 5 do niniejszej SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Oświetlenie odcinka drogi w miejscowości Przedmieście Czudeckie - Wola..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa linii napowietrznej oświetlenia odcinka drogi gminnej w miejscowości Przedmieście Czudeckie - Wola Szczegółowy zakres został zawarty w przedmiarze robót, który stanowi zał. nr 5 do niniejszej SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Oświetlenie odcinka drogi w miejscowości Zaborów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa linii napowietrznej oświetlenia odcinka drogi gminnej w miejscowości Zaborów. Szczegółowy zakres został zawarty w przedmiarze robót, który stanowi zał. nr 5 do niniejszej SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Oświetlenie odcinka drogi w miejscowości Czudec ul. Witosa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa linii napowietrznej oświetlenia odcinka drogi gminnej w miejscowości Czudec ul. Witosa Szczegółowy zakres został zawarty w przedmiarze robót, który stanowi zał. nr 5 do niniejszej SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.