Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-15
Olsztyn: Dostawa kserokopiarek, niszczarek i maszyn do pisania na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 195009 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, fax 089 5225205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kserokopiarek, niszczarek i maszyn do pisania na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 19 szt. kserokopiarek, 30 szt. niszczarek oraz 20 szt. elektronicznych maszyn do pisania. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia wraz z jego podziałem na poszczególne zadania (pakiety) zawarte jest w formularzach cenowych które stanowią załączniki do SIWZ. W ramach Zamówienia na dostawę kserokopiarek Wykonawca będzie zobowiązany do: - zainstalowania i uruchomienia kserokopiarek w jednostkach KMP Olsztyn, - przeszkolenia, uprawnionych do obsługi, pracowników Zamawiającego w zakresie uruchomienia, obsługi i eksploatacji dostarczonych kserokopiarek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.11.00 - Urządzenia fotokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki Oryginalny kod CPV: 30.15.10.00 - Elektroniczne maszyny do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.15.10.00 - Elektroniczne maszyny do pisania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca powinien dostarczyć: a) Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków okreslonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych ul. Partyzantów 6-8, 10-959 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Sekretariat Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji (Blok nr 27) ul. Pstrowskiego 3, 10-959 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kserokopiarek na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 19 sztuk kserokopiarek. 1. W ramach Zamówienia na dostawę kserokopiarek Wykonawca będzie zobowiązany do: - zainstalowania i uruchomienia kserokopiarek w jednostkach KMP Olsztyn, - przeszkolenia, uprawnionych do obsługi, pracowników Zamawiającego w zakresie uruchomienia, obsługi i eksploatacji dostarczonych kserokopiarek. 2. Koszt transportu, montażu oraz uruchomienia kserokopiarek, a także koszt przeszkolenia pracowników wliczony w cenę oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa niszczarek na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 30 sztuk niszczarek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa elektronicznych maszyn do pisania na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 20 sztuk elektronicznych maszyn do pisania..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.15.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont dachu budynku nr 3 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie
- Remonty dróg na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Dostawa agregatu hydraulicznego z młotem RDW Elbląg 1 szt.
- Wykonanie naprawy stolarki drzwiowej.
- Usługa szkolenia kierowców w zakresie prawa jazdy kat. C
- Przebudowa budynku administracyjnego przy ul. Głowackiego 17 - przebudowa dziedzińca
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.