eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dzierżawę analizatora do badania parametrów krytycznych (równowaga kwasowo - zasadowa i elektrolity z krwi pełnej) wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Katowice: dzierżawę analizatora do badania parametrów krytycznych (równowaga kwasowo - zasadowa i elektrolity z krwi pełnej) wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 194959 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne , ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2024025, faks 032 3598480, 2028754, 3598480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: w.w.w.gcm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dzierżawę analizatora do badania parametrów krytycznych (równowaga kwasowo - zasadowa i elektrolity z krwi pełnej) wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dzierżawę analizatora do badania parametrów krytycznych (równowaga kwasowo - zasadowa i elektrolity z krwi pełnej) wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w formie przewidzianej ustawą. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 2852,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Wykonawca musi nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Formularz ofertowy - złożony w formie oryginału; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia formularz ten składają wspólnie) 2Formularz cenowy - złożony w formie oryginału; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia formularz ten składają wspólnie) 3Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożone w formie oryginału; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie to składają wspólnie) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - dokumenty te składa każdy z nich) 5.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - dokumenty te składa każdy z nich) 6.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - dokumenty te składa każdy z nich) 7Potwierdzenie wniesienia wadium -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - w odniesieniu do wadium wnoszonego w pieniądzu -złożone w formie oryginału - w odniesieniu do wadium wnoszonego w pozostałych formach dopuszczonych ustawą Prawo zamówień publicznych 8Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem 9dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych Dz. U. nr 93 poz. 896 z 2004 r. z późn. zmianami) -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument ten składają wspólnie) 10szczegółową instrukcję obsługi analizatora w języku polskim i angielskim wraz z wymogami dotyczącymi konserwacji bieżącej i okresowej analizatora, -złożoną w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument ten składają wspólnie) 11szczegółowy opis wszystkich oferowanych odczynników wraz z określeniem ich składu, a w przypadku odczynników zawierających substancje niebezpieczne - dodatkowo karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, -złożoną w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument ten składają wspólnie) 12oświadczenie Wykonawcy załącznik nr 6; -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument ten składają wspólnie) 13oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań Zamawiającego załącznik nr 5A. -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument ten składają wspólnie) 14Harmonogram płatności rat za dzierżawę analizatora -złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument ten składają wspólnie) 15Wzory umów zaakceptowane przez Wykonawcę wg Załączników nr 4a i 4b -złożony w formie oryginału, (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty te składają wspólnie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gcm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach im. prof. Leszka Gieca, ul. Ziołowa 45/47 40 -635 Katowice, pok.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach im. prof. Leszka Gieca, ul. Ziołowa 45/47 40 -635 Katowice, pok.30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.