Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-10
Warszawa: Zakup i dostawa niszczarek z przeznaczeniem na potrzeby instytucji będących
na zaopatrzeniu logistycznym Oddziału Zabezpieczenia Dowództwa Garnizonu w Warszawie
Numer ogłoszenia: 194535 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063 , ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, faks 22 6824108.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa niszczarek z przeznaczeniem na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym Oddziału Zabezpieczenia Dowództwa Garnizonu w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu jest udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę niszczarek z przeznaczeniem na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym Oddziału Zabezpieczenia Dowództwa Garnizonu w Warszawie, kod CPV: 30000000-9. Przedmiot wyszczególniono w Formularzu cenowym - Oferta wykonawcy, stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie zostaje podzielone na dwie części: część I zamówienia - Zakup i dostawa niszczarki DIN 5 część II zamówienia - Zakup i dostawa niszczarki DIN 3 3. Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać warunki określone w rozdz. V i VI SIWZ. 4. Dostarczone wyroby nowe, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji zgodny z rokiem realizacji dostawy, muszą spełniać wymagania jakościowe potwierdzone przez producenta w systemie pełnego zapewnienia jakości produkcji i końcowej kontroli wyrobów. 5. Na wyrób dostarczony na podstawie niniejszej umowy WYKONAWCA udzielił gwarancji na okres: - w części I zamówienia: minimum 2 lata na całość urządzenia i minimum 10 lat na noże tnące, - w części II zamówienia: minimum 1 rok na całość urządzenia i minimum 10 lat na noże tnące, licząc od daty podpisania protokółu przyjęcia-przekazania przez przedstawicieli WYKONAWCY i przedstawicieli ZAMAWIAJĄCEGO. 6. Gwarancja jest wyłączną gwarancją udzielaną ZAMAWIAJĄCEMU i zastępuje wszelkie inne gwarancje wyraźne i domniemane, a w szczególności domniemane gwarancje lub warunki przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu. WYKONAWCA gwarantuje nieprzerwaną i wolną od błędów pracę dostarczonych wyrobów w okresie trwania gwarancji. 7. Realizacja naprawy gwarancyjnej następuje w miejscu zgłoszenia awarii. 8. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad fizycznych i prawnych w dostarczonych wyrobach WYKONAWCA: 1) Rozpatrzy Protokół reklamacji w ciągu 7 dni licząc od daty jego otrzymania, 2) Usprawni wadliwe wyroby w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania Protokołu reklamacji: 3) Przedłuży termin gwarancji o czas, w ciągu którego wskutek wad wyrobu objętego gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł korzystać ze sprzętu, 4) Dokona stosownych zapisów w karcie gwarancyjnej dotyczących zakresu wykonanych napraw oraz zmiany okresu udzielonej gwarancji, 5) Poniesie odpowiedzialność z tytułu przypadkowej utraty lub uszkodzenia wyrobu w czasie od przyjęcia go do naprawy do czasu przekazania sprawnego użytkownikowi w miejscu ujawnienia wady. 9. WYKONAWCA dostarczy do każdego egzemplarza sprzętu kartę gwarancyjną oraz instrukcje instalacji użytkowania i obsługi w języku polskim. 10. WYKONAWCA powiadomi ZAMAWIAJĄCEGO o nieprawidłowościach w użytkowaniu dostarczonych wyrobów oraz utrudnieniach w ich usprawnieniu, jeśli takie występują ze strony użytkownika. 11. Opakowania zawierające przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, na częściach zewnętrznych posiadać logo i nazwę producenta oraz opis zawartości wraz z numerem katalogowym. 12. W cenie ofertowej uwzględnić należy następujące koszty: koszt opakowań, koszt transportu, koszt ubezpieczenia oraz dostawy z wniesieniem bezpośrednio do pomieszczeń Zamawiającego, na terenie Warszawy, a także przeprowadzenie szkolenia dot. II części Zamówienia, po zainstalowaniu urządzeń, wymienionych w zał. 2 do SIWZ. 13. Przedmiot Zamówienia dostarczony zostanie do pomieszczenia biurowego na adres wskazany przez Zamawiającego na terenie Warszawy dotyczy każdej części Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełniać warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, co potwierdza się złożeniem oświadczenia załącznik Nr 3 do SIWZ dotyczącego: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wykonawca może zwrócić się pisemnie na adres zamawiającego tj. Jednostka Wojskowa 2063, ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, lub faksem na nr (22)6824-108, z prośbą o SIWZ..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2012 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 2063, ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa, pokój 117 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa niszczarki DIN 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niszczarka do dokumentów DIN 5 (spełniająca wymagania określone w Zarządzeniu nr 12/MON MINISTRA OBRONY NARODOWEJ z dnia 12 marca 2010r.), o parametrach: - poziom bezpieczeństwa DIN 5 wg europejskiej normy DIN 32757; - szerokość wejścia 330mm; - silnik przystosowany do pracy ciągłej; - automatyczny rewers w przypadku zacięcia papieru; - zabezpieczenie przed przegrzaniem silnika; - ilość jednorazowych ciętych kartek A4/80g 9-10; - wyposażona w system automatycznego oliwienia noży tnących; - dodatkowe niszczenie spinaczy, kart plastikowych, (CD w klasie DIN 5); - pojemność kosza na ścinki 145-150l; Gwarancja min. 2 lata na całość urządzenia min. 10 lat na noże tnące..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa niszczarki DIN 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niszczarka przemysłowa DIN 3 wraz z montażem oraz przeszkoleniem 4 osobowej obsługi, W ukompletowaniu: - system niszcząco belujący; - wózek do wyjmowania i transportu kartonu lub worka ze ściankami; - plastikowe worki na ścinki - 5 szt; - karton na ścinki - 5 szt. Wymagania eksploatacyjno-techniczne: - cięcie: ścinki 5,8 x 50 mm; - klasa tajności - DIN 3 według normy DIN 32757; - wydajność cięcia na 1 cykl pracy DIN A4 nie mniej niż 104 kartki; - maksymalne wymiary beli:600 x 500 x 400 mm; - waga beli do 35 kg; - doprowadzenie materiału ma odbywać się poprzez stół załadowczy i elektroniczny przenośnik; - zintegrowany ręcznie olejenie jednostki tnącej; - wydajność do 320 kg/godz; - zasilanie 3 x 400V; - moc silników: niszczarka 4.0 kW, prasa 2,2 kW; Gwarancja min.1 rok na całość urządzenia, 10 lat na noże tnące..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
- dostawa sprzętu komputerowego w tym m. in: komputery, oprogramowania, skanery, kserokopiarki, kardiomonitory, serwery, programy , faxy.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.