Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-20
Kętrzyn: Organizacja szkolenia - stolarz budowlany -monter drzwi i okien. Postępowanie oznaczone nr RP4331-105/08/RI.
Numer ogłoszenia: 194501 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Limanowskiego 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7525540, fax 089 6701771.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://up.ketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkolenia - stolarz budowlany -monter drzwi i okien. Postępowanie oznaczone nr RP4331-105/08/RI..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja szkolenia - stolarz budowlany -monter drzwi i okien DLA 7 OSóB bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym urzędzie Pracy w Kętrzynie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007. nr 233 poz. 1655); na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa: 5.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ww. ustawy; - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; na potwierdzenie warunku Wykonawca składa: 5.2.aktualny odpis właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 5.3. wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art.20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. Nr 99, poz.1001 z poźn. zmianami ). - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli kadrą dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach, doświadczeniu zawodowym i wykształceniu w zakresie tematyki szkolenia; na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa: 5.4.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. 5.5. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje wykładowców i instruktorów. - dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa: 5.6. opis warunków lokalowych, sprzętu i materiałów jakie zapewnia jednostka szkoleniowa do realizacji szkolenia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz.1655 ) i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24ust.1 i 2 ww. ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 4. Pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo musi być dołączone do ofert w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. Złożone pełnomocnictwo powinno zawierać uiszczoną opłatę skarbową, zgodnie z art.1 ust.1 ustawy z dnia 16 listopada 2006r o opłacie skarbowej (Dz .U. Nr 225 poz. 1635 ), chyba że Wykonawca jest zwolniony podmiotowo z tej opłaty - należy podać podstawę prawną zwolnienia z opłaty skarbowej. 5. Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art.20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ( Dz.U. Nr 99, poz.1001 z poźn. zmianami ). 6.Wypełnioną KARTĘ KURSU sporządzoną wg kolejności określonej w załączniku 3 do SIWZ. 7.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 8.Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje wykładowców i instruktorów. 9. Wykaz bazy sprzętowej - wg załącznika nr 6 do SIWZ. 10. Certyfikat jakości usług (jeżeli Wykonawca posiada). Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złożył ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe., np.: akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością ISO lub inny znak jakości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 15
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
- 4. warunki lokalowe i wyposązenie techniczno - dydaktyczne szkolenia - 15
- 5. posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://up.ketrzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Limanowskiego 1 11-400 Kętrzyn.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Limanowskiego 1 11-400 Kętrzyn pokój nr 14 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT AKTYWNI Program Operacyjny kapitał Ludzki 2007-2013
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Modernizacja placu zabaw w parku przy ul. Parkowej
- Remont i modernizacja budynków placówek oświatowych powiatu kętrzyńskiego
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PODN.ZP.321. przeprowadzenie szkolenia dla koordynatorów gmin z tworzenia kursów e-learningowych na platformie CMS Moodle
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 6 osób bezrobotnych w zakresie "Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem ECDL BASE B2" .
- Przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej PK pn. "GWO and safety training onshore & offshore" w ramach projektu nr FERS.01.05-IP.08-0014/23
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
- Usługa szkoleniowa pt. "ABC Przedsiębiorczości" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.