eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obryte › Dostawa środków czystości, specjalistycznych środków myjących i dezynfekujących, artykułów papierowych oraz akcesoriów do sprzątania dla potrzeb Domu pomocy Społecznej w Obrytem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Obryte: Dostawa środków czystości, specjalistycznych środków myjących i dezynfekujących, artykułów papierowych oraz akcesoriów do sprzątania dla potrzeb Domu pomocy Społecznej w Obrytem
Numer ogłoszenia: 194344 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132306 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, specjalistycznych środków myjących i dezynfekujących, artykułów papierowych oraz akcesoriów do sprzątania dla potrzeb Domu pomocy Społecznej w Obrytem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (realizowana w miarę zgłaszanego przez Zamawiającego zapotrzebowania) dostawa środków czystości, profesjonalnych środków myjących i dezynfekujących, artykułów papierowych oraz akcesoriów do sprzątania dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem, stosownie do Załączników nr 2 - 4 do Specyfikacji pod nazwą Opis przedmiotu zamówienia - formularz asortymentowo - cenowy części I, II i III, które przedstawiają szczegółowy opis jakościowo - ilościowy zamówienia. Dostawy realizowane będą minimum raz w miesiącu zapotrzebowania zgłoszonego do Wykonawcy faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na 3 (trzy) części, szczegółowo określone w Załącznikach Nr 2, 3 i 4 do Specyfikacji które należy jednocześnie traktować jako formularze cenowe. Każdy Wykonawca ma możliwość składania ofert częściowych na następujące części zamówienia:Część I. Środki czystości: mydło, pasy do mycia rąk, środki (płyny, emulsje, żele, pasty) myjące, czyszczące i konserwujące do różnych powierzchni, środki chemiczne dezynfekujące i odplamiające, proszki i płyny do prania i płukania tkanin, odświeżacze powietrza, kostki zapachowe oraz inne środki tzw. chemii gospodarczej.Szczegółowy opis jakościowo - ilościowy przedstawiony jest w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Asortyment oferowany przez Wykonawcę w I części zamówienia powinien być: dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta,zdatny do użytku przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy, posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny, posiadać karty charakterystyki dla środków chemicznych, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pierwszą dostawą towaru do siedziby Zamawiającego w formie kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Karty charakterystyki muszą byś sporządzone w języku polskim. Część II. Specjalistyczne środki myjące i dezynfekujące:preparaty do dezynfekcji rąk, skóry, powierzchni i narzędzi. Szczegółowy opis jakościowo - ilościowy przedstawiony jest w Załączniku Nr 3 do Specyfikacji Część III. Artykuły papierowe, akcesoria do sprzątania i akcesoria sanitarne. Papier toaletowy, ręczniki papierowe, gumowe rękawice gospodarcze, szczotki, miotły,szufle, mopy, ścierki do podłogi, ścierki z mikrofibry, gąbki i zmywaki do naczyń, wiadra kosze na śmieci, dozowniki do mydła, wieszaki do ręczników papierowych, worki na odpady z tworzywa sztucznego. Szczegółowy opis jakościowo - ilościowy przedstawia Załącznik nr 3 do Specyfikacji Wymienionych części nie wolno już dzielić. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Każdą z wymienionych części zamówienia, Zamawiający oceniał będzie osobno..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.10.00 - Preparaty piorące 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Środki czystości:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEMEN Jarosław Semeniuk Ul. Paproci 3 05-802 Pruszków, Ul. Paproci 3, 05-802 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41666,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40848,70

  • Oferta z najniższą ceną: 40848,70 / Oferta z najwyższą ceną: 74807,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Specjalistyczne środki myjące i dezynfekujące

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEMEN Jarosław Semeniuk, Ul. Paproci 3, 05-802 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16666,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18472,20

  • Oferta z najniższą ceną: 16357,55 / Oferta z najwyższą ceną: 30784,74

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Artykuły papierowe i akcesoria do sprzątania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe ADMOR Jerzy Moryto, Ul. Wierzbicka 18 m 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16666,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13285,80

  • Oferta z najniższą ceną: 13285,80 / Oferta z najwyższą ceną: 23337,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.