eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Warszawskiej Straży Miejskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-29

POZYCJA 19401

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Warszawskiej Straży Miejskiej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy, do kontaktów: Maria Chmielińska, Robert Szostak, ul. Czerniakowska 130/132, 00-454 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5986809, 5986866, fax 022 5986813, e-mail: zam.pub@strazmiejska.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.strazmiejska.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Warszawskiej Straży Miejskiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - dostawa: Jednostki komputerowej - typ I w ilości 40 sztuk Jednostki komputerowej - typ II w ilości 9 sztuk Monitora LCD 17" w ilości 40 sztuk Monitora LCD 19" w ilości 9 sztuk Część II - dostawa Komputera przenośnego w ilości 5 sztuk Część III - dostawa Serwera sieciowego z oprogramowaniem w ilości 1 sztuki Część IV - dostawa: Drukarki kolorowej w ilości 1 sztuki Skanera w ilości 1 sztuki Urządzenia wielofunkcyjnego w ilości 8 sztuk Drukarki laserowej monochromatycznej w ilości 16 sztuk Część V dostawa: Zasilacza awaryjnego w ilości 10 sztuk Akcesorii komputerowych w ilości 1 kpl Część VI dostawa oprogramowania: Pakiet biurowy Microsoft Office 2007 STD PL MOLP w ilości 40 licencji Pakiet biurowy Microsoft Office 2007 PRO PL MOLP w ilości 14 licencji Pakiet antywirusowy NOD32 w ilości 54 licencji Microsoft Windows 2003 Serwer STD R2 MOLP w ilości 1 sztuki Licencje CAL dla Microsoft Windows 2003 Serwer per user w ilości 30 sztuk Licencje CAL dla Microsoft Windows 2003 Serwer per device w ilości 69 sztuk BrightStor ARCserve Backup r 11.5 for Win Eng, PL BrightStor ARCserve Backup r11.5 Agent OF on Win BrightStor ARCserver 11.5 Disaster RecoveryMULTI PL 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagana deklaracja CE 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 373 369,00 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Część I - 1 500 PLN Część II - 222 PLN Część III - 495 PLN Część IV - 450 PLN Część V - 270 PLN Część VI - 900 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. oraz 1.2. Wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj: 1.2.1. w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na Część I w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia określonemu dla Części I, 1.2.2. w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na Część II w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia określonemu dla Części II, 1.2.3. w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na Część III w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia określonemu dla Części III. 1.2.4. w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na Część IV w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia określonemu dla Części IV. 1.2.5. w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na Część V w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia określonemu dla Części V. 1.2.6. w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na Część VI w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia określonemu dla Części VI. W przypadku składania przez wykonawcę oferty na więcej niż jedną część Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia w liczbie określonej dla każdej z części, na które składa ofertę. 1.2.7. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena wymagań określonych w pkt 1.2 będzie dokonana łącznie w stosunku do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych , b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, g) dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w pkt f) zostały wykonane należycie, 1.2. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 1.3. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w lit a), b), c), d) i e) składa każdy z wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego wykonawcę lub wspólnie. 1.4. Ponadto w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. b), d) i e), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. oraz, zamiast dokumentu o których mowa w pkt 1 lit. c), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 1.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.7. Dokumenty wykonawca przedstawia w formie oryginału lub w formie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii wraz z tłumaczeniem na język polski

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.strazmiejska.waw.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.04.2007, godzina 12:20, siedziba zamawiającego, Czerniakowska 130/132, 00-454 Warszawa, pawilon 304, pok. 42.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: dostawa: jednostki komputerowej - typ I w ilości 40 sztuk; jednostki komputerowej - typ II w ilości 9 sztuk; monitora LCD 17" w ilości 40 sztuk; monitora LCD 19" w ilości 9 sztuk. 1) Krótki opis: Dostawa jednostki komputerowej - typ I w ilości 40 sztuk; jednostki komputerowej - typ II w ilości 9 sztuk; monitora LCD 17" w ilości 40 sztuk; monitora LCD 19" w ilości 9 sztuk. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00, 30.23.12.50. 3) Wielkość lub zakres: 137 746 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: dostawa komputera przenośnego w ilości 5 sztuk. 1) Krótki opis: dostawa komputera przenośnego w ilości 5 sztuk. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00. 3) Wielkość lub zakres: 22 131 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: dostawa serwera sieciowego z oprogramowaniem w ilości 1 szt. 1) Krótki opis: dostawa serwera sieciowego z oprogramowaniem w ilości 1 sztuki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00, 30.26.40.00, 30.23.21.00. 3) Wielkość lub zakres: 49 180 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: dostawa drukarki kolorowej w ilości 1 sztuki; skanera w ilości 1 sztuki; urządzenia wielofunkcyjnego w ilości 8 sztuk; drukarki laserowej monochromatycznej w ilości 16 sztuk. 1) Krótki opis: DOSTAWA; drukarki kolorowej w ilości 1 sztuki; skanera w ilości 1 sztuki; urządzenia wielofunkcyjnego w ilości 8 sztuk; drukarki laserowej monochromatycznej w ilości 16 sztuk. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00, 30.23.32.31, 30.21.61.10. 3) Wielkość lub zakres: 45 410 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: dostawa zasilacza awaryjnego w ilości 10 sztuk i akcesorii komputerowych w ilości 1 kpl. 1) Krótki opis: DOSTAWA; zasilacza awaryjnego w ilości 10 sztuk i akcesorii komputerowych w ilości 1 kpl. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00. 3) Wielkość lub zakres: 27 213 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: dostawa oprogramowania. 1) Krótki opis: DOSTAWA oprogramowania: Pakiet biurowy Microsoft Office 2007 STD PL MOLP w ilości 40 licencji Pakiet biurowy Microsoft Office 2007 PRO PL MOLP w ilości 14 licencji Pakiet antywirusowy NOD32 w ilości 54 licencji Microsoft Windows 2003 Serwer STD R2 MOLP w ilości 1 sztuki Licencje CAL dla Microsoft Windows 2003 Serwer per user w ilości 30 sztuk Licencje CAL dla Microsoft Windows 2003 Serwer per device w ilości 69 sztuk BrightStor ARCserve Backup r 11.5 for Win Eng, PL BrightStor ARCserve Backup r11.5 Agent OF on Win BrightStor ARCserver 11.5 Disaster RecoveryMULTI PL. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00. 3) Wielkość lub zakres: 91 688 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.