Ogłoszenie z dnia 2017-01-02
Ogłoszenie nr 193 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.
Mikołów: Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego z siedziba w Mikołowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 358441
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, krajowy numer identyfikacyjny
27628477900000, ul.
ul. Żwirki i Wigury
,
43190
Mikołów, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
(032) 32-48-100, 32-48-125, faks
(032) 32-48-147, 32-48-132, e-mail
zampub@powiat.mikolow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego z siedziba w Mikołowie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):MN.272.12.2016.BM
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem i zakresem zamówienia jest:jest zakup i dostawa następującego sprzętu : monitor - 2 sztuki, laptop - 4 sztuki, mysz bezprzewodowa - 4 sztuki, drukarka laserowa A3 - 1 sztuka, rozbudowa macierzy SAN HP MSA - 1 sztuka,pamięć USB Flash - 6 sztuk, dysk zewnętrzny - 1 sztuka, UPS - 1 sztuka,Patchcord UTP kat.5E - 1m - sztuk 10; Patchcord UTP kat.5E - 2m - sztuk 15;Patchcord UTP kat.5E - 3m - sztuk 15;Patchcord UTP kat.5E - 5m - sztuk 5;DESlock+Standard Edition - 3 sztuki; przełącznik 24 portowy - sztuk 2; przełącznik 48 portowy - sztuk 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa zadania. ZADANIE I "Zakup i dostawa następującego sprzętu komputerowego:monitor - 2 sztuki, laptop - 4 sztuki, mysz bezprzewodowa - 4 sztuki, drukarka laserowa A3 - 1 sztuka, rozbudowa macierzy SAN HP MSA - 1 sztuka,pamięć USB Flash - 6 sztuk, dysk zewnętrzny - 1 sztuka, UPS - 1 sztuka,Patchcord UTP kat.5E - 1m - sztuk 10, Patchcord UTP kat.5E - 2m - sztuk 15,Patchcord UTP kat.5E - 3m - sztuk 15,Patchcord UTP kat.5E - 5m - sztuk 5,DESlock+Standard Edition - 3 sztuki.Oferowany sprzęt musi spełniać minimalne wymogi, zgodnie z opisem w załączniku nr 2 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Zadanie I. Oferowany sprzęt musi posiadać certyfikat zgodności z normą CE . Ogólne warunki gwarancji:Gwarancja - minimum 24 miesiące. Okres gwarancji na oferowany sprzęt biegnie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przez przedstawicieli Zamawiającego. Na czas wystąpienia awarii sprzętu komputerowego bieg terminu gwarancji ulega zawieszeniu. Termin gwarancji biegnie dalej dopiero po podpisaniu protokołu odbioru po usunięciu awarii. Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu określa projekt umowy dla Zadania I stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. ZADANIE II " Zakup i dostawa przełącznika 24 portowy - sztuk 2 i przełącznik 48 portowy - sztuk 2. Oferowany sprzęt musi spełniać minimalne wymogi, zgodnie z opisem w załączniku nr 2a do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Zadanie II. Oferowany sprzęt musi posiadać certyfikat zgodności z normą CE.Ogólne warunki gwarancji:dożywotnia gwarancja producenta, świadczona do 5 lat od zakończenia produkcji urządzenia. Okres gwarancji na oferowany sprzęt biegnie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przez przedstawicieli Zamawiającego. Na czas wystąpienia awarii sprzętu komputerowego bieg terminu gwarancji ulega zawieszeniu. Termin gwarancji biegnie dalej dopiero po podpisaniu protokołu odbioru po usunięciu awarii. Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu określa projekt umowy dla Zadania II stanowiący załącznik nr 5a do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
30232000-4,
30213100-6,
30231310-3,
30236000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego Zadanie I |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT33936.59 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 44003.25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego Zadanie II |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24390.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 27535.66 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Dostawa obłożeń operacyjnych, serwet, podkładów i jednorazowej odzieży ochronnej
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44
- Wykonanie projektu renowacji zabytkowego budynku Ratusza Urzędu Miasta Mikołów
- Budowa altany grillowej na terenie LKS w MOKREM - w formule zaprojektuj i wybuduj (Budżet Obywatelski)
- Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.