eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup i dostawa:sprzętu medycznego jednorazowego użytku, papierów Ekg, żeli Ekg, Usg, płynów do myjni, mydła chirurgicznego, pianki do mycia noworodków, środków do czyszczenia i konserwacji stali szlachetnej..,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Kielce: Zakup i dostawa:sprzętu medycznego jednorazowego użytku, papierów Ekg, żeli Ekg, Usg, płynów do myjni, mydła chirurgicznego, pianki do mycia noworodków, środków do czyszczenia i konserwacji stali szlachetnej..,
Numer ogłoszenia: 193980 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego , ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa:sprzętu medycznego jednorazowego użytku, papierów Ekg, żeli Ekg, Usg, płynów do myjni, mydła chirurgicznego, pianki do mycia noworodków, środków do czyszczenia i konserwacji stali szlachetnej..,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: sprzętu medycznego jednorazowego użytku, papierów Ekg, żeli Ekg, Usg, płynów do myjni, mydła chirurgicznego, pianki do mycia noworodków, środków do czyszczenia i konserwacji stali szlachetnej.., Przedmiot zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załącznik Nr 1- do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w podziale na pakiety od nr1 do nr 44 Pakiet nr1- Strzykawki Pakiet nr2- Igły 1xużytku Pakiet nr3- Rękawice lateksowe, diagnostyczne Pakiet nr4- Papiery i żele do EKG,USG Pakiet nr5- Opaski identyfikacyjne Pakiet nr6-Przyrządy do przetoczeń, przedłużacze Pakiet nr7-Worki do dobowej zbiórki moczu Pakiet nr8-Elektrody holterowskie pediatryczne Pakiet nr9-Przyrządy do aspiracji butelek Pakiet nr10-cewniki , zgłębniki, dreny Pakiet nr11-Prowadnice do rurek Pakiet nr12-Rurki intubacyjne Pakiet nr13-Butelki do dobowej zbiórki moczu Pakiet nr14-Filtry Pakiet nr15-Płyny do myjni Pakiet nr16-Uniwersalne woreczki do moczu Pakiet nr17-Maty p/kurzowe Pakiet nr 18-Mydło chirurgiczne, emulsje Pakiet nr19-Ostrza chirurgiczne Pakiet nr20-Pianka do mycia noworodków Pakiet nr21-Osprzęt do pomp infuzyjnych, zestawy do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego, katetery Pakiet nr22-Elektrody noworodkowe Pakiet nr23-Igły do portu naczyniowego Pakiet nr24-Przyrządy do pomp Plum A Pakiet nr25-Środki do mycia i konserwacji Pakiet nr26-Sonda Sengstakena Pakiet nr27-Rurki donosowe, cewniki typu Premicatk Pakiet nr28-Igły do punkcji lędźwiowej Pakiet nr29-Igła do biopsji szpiku kostnego Pakiet nr30-Strzykawki 50 ml Pakiet nr31-Kapturki1 x użytku Pakiet nr32-Nożyki alergologiczne Pakiet nr33-Zestaw do lewatywy Pakiet nr34-Zestaw do szybkiej tracheostomii Pakiet nr35-Rękawice chirurgiczne bezlateksowe Pakiet nr36-Filtry higieniczne do laparoskopii Pakiet nr37-Przyrząd do usuwania resekowanych narządów Pakiet nr38-Zestawy wymienne 1xużytku do kaniul laparoskopowych wielorazowego użytku Pakiet nr39-Folie chirurgiczne Pakiet nr40-Zestaw podstawowy PEG (Przezskórna Endoskopowa Gastrostomia Pakiet nr41-Sączek rynienkowy Pakiet nr42-Igły Hubera do nakłuwania portu naczyniowego typu Vascuport Pakiet nr43-Płyn dezynfekcyjny do myjni Pakiet nr44-Igła aspiracyjna do pobierania płynów z fiolek i butelek z otworem bocznym Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr1-pakiet od nr1- do nr44 zostaną odrzucone. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca winien do oferty załączyć firmowe materiały informacyjne (katalog, prospekt), w którym winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów - użytkowych. W przypadku braku potwierdzenia parametrów Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę. Oferta może być całościowa lub częściowa, tzn. może obejmować jeden, kilka lub wszystkie pakiety. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33141000-0-jednorazowe niechemiczne art. medyczne i hematologiczne; 33141310-6-strzykawki; 33141320-9-igły medyczne; 33141420-rękawice chirurgiczne; 33141240-4-akcesoria cewnikowe; 33711900-6- mydło; 24950000-8-specjalistyczne produkty chemiczne; 44619000-2-inne pojemniki. Przedmiot zamówienia opisany w Pakiecie musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.).Termin ważności oferowanych wyrobów nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakupu Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Oferty powinny być opisane w tabeli według wzoru.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe 33.71.19.00 - Mydło 24.95.00.00 - Specjalistyczne produkty chemiczne 44.61.90.00 - Inne pojemniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 44.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr1-1200,00 PLN Pakiet nr2- 200,00PLN Pakiet nr3- 2300,00PLN Pakiet nr4- 200,00PLN Pakiet nr5- 60,00PLN Pakiet nr6-1000,00PLN Pakiet nr7-nie wymaga Pakiet nr8-150,00PLN Pakiet nr9-500,00PLN Pakiet nr10-800,00PLN Pakiet nr11-50,00PLN Pakiet nr12-180,00PLN Pakiet nr13-100,00PLN Pakiet nr14-250,00PLN Pakiet nr15-100,00PLN Pakiet nr16-Nie wymaga Pakiet nr17-50,00PLN Pakiet nr 18-350,00PLN Pakiet nr19-Nie wymaga Pakiet nr20-Nie wymaga Pakiet nr21- 440,00PLN Pakiet nr22-150,00PLN Pakiet nr23-70,00PLN Pakiet nr24-500,00PLN Pakiet nr25-Nie wymaga Pakiet nr26-1050,00PLN Pakiet nr27-700,00PLN Pakiet nr28-60,00PLN Pakiet nr29-150,00PLN Pakiet nr30-120,00PLN Pakiet nr31-100,00PLN Pakiet nr32-50,00PLN Pakiet nr33-80,00PLN Pakiet nr34-Nie wymaga Pakiet nr35-50,00PLN Pakiet nr36-Nie wymaga Pakiet nr37-Nie wymaga Pakiet nr38-400,00PLN Pakiet nr39-Nie wymaga Pakiet nr40-70,00PLN Pakiet nr41-Nie wymaga Pakiet nr42-90,00PLN Pakiet nr43-Nie wymaga Pakiet nr44-Nie wymaga

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wymagania zawarte w ustawie i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie : a)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,b) przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. 4.Brak oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania/ odrzuceniem jego oferty, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia: a) Wypełnioną i podpisaną ofertę według formularza stanowiącego załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji. b) Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy ( według formularza oświadczenia stanowiącego załącznik nr2 do niniejszej specyfikacji).w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. c) Oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców- załącznik nr3 do niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. d) Oświadczenie w trybie art.44 ustawy - załącznik nr4 do niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. b)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt4-8 i pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (dla pakietu nr:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,29,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,3536,37,38,39,40,41,42,43,44; uwaga-Pakiet nr1-każda nie mniejsza niż 50000,00 PLN(zł) brutto, Pakiet nr3-każda nie mniejsza niż 80000,00 PLN (zł)brutto; pakiet nr4 każda nie mniejsza niż 5000,00PLN (zł); pakiet nr2, pakiet nr5-44 każda nie mniejsza od wartość zaprzedmiotu zamówienia pakiet), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. Nr 188 poz. 1155). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w p. VI pp.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia: Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela). Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien : dostarczyć ofertę, będącą oświadczeniem woli wykonawcy Zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr1- od pakiet nr1- do pakiet nr44do SIWZ Wykonawca składa oświadczenie, że zapoznał się i dostosował do wymogów zawartych w niżej wymienionych aktach prawnych dotyczących przedmiotu zamówienia: 1.Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych Dz.U. Nr 93 poz 896 z późn.zm 2.Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 3.07.2002r w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego Dz. U. Nr 140 poz. 1171 z późn. zm. 3.Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 2 września 2003r w sprawie oznakowania opakowań substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych Dz. U. z 2003r Nr 173 poz 1679. Wykonawca złoży wraz z ofertą dokumenty dopuszczające do obrotu oferowany przedmiot zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych Dz.U. 2004.93.896 z późn zm którymi są: deklaracja zgodności CE, dokument potwierdzający zgłoszenie do rejestru w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych, Certyfikat CE producenta. W przypadku produktów które nie podlegają cytowanej ustawie należy dołączyć stosowne pisemne oświadczenie oraz kompletne karty charakterystyki produktu wydane przez producenta, aktualne świadectwo rejestracji producenta lub atest jakości z podanym składem. Kosmetyki wprowadzone do obrotu posiadają zgłoszenie do Krajowego Systemu zgodnie z ustawą z dnia 30.03.2001 , posiadają świadectwo PZH ( jeżeli dotyczy).Znak CE na instrukcji, opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na samym wyrobie. Dokumenty w/w z wyraźnym zaznaczeniem numeru: pakietu i pozycji której dotyczą.Wskazany dokument może być dostarczony w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów ( dotyczy dokumentów wymienionych powyżej) w przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości. pełnomocnictwo do podpisania oferty ( jeżeli dotyczy) podpisane przez osobę/osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Pełnomocnictwop należy złożyć w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem . Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym.Na formularzu ofertowym w kolumnie producent należy wpisać nazwę wytwórcy przedmiotu zamówienia, nazwa ta winna odpowiadać nazwie producenta wymienionego w dokumencie dopszczenia danego asortymentu do obrotu i stosowania . materiały informacyjne, na podstawie których Zamawiający dokona oceny zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia ( katalogi, prospekty, opisy opracowane przez producenta w języku polskim, karty charakterystyki itp.) Wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w innym języku niż polski powinny być załączone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości. dostarczenie próbek do: pakietu nr3 (po 4 pary z każdej pozycji pakietu nr3) ; do pakietu nr30- zgodnie z zapisem specyfikacji w załączniku nr1-pakiet nr30; w celu oceny zgodności przedmiotu zamówienia z opisem w specyfikacji. Próbki należy starannie opisać, zaznaczyć pozycję pakietu nr.....Ocena jakości będzie przeprowadzona przez Komisję d/s Jakości. próbki należy złożyć w terminie składania oferty w pokoju nr22 w osobnej kopercie opisanej Próbki do przetargu pakiet nr...Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, Pawilon A, pokój nr22, ul. Langiewicza2, 25-381 Kielce. Oprócz opisu w/w należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. Oferta musi być całościowa i musi zawierać cały wymieniony asortyment w załączniku- pakiet. Próbki nie podlegają zwrotowi..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, pokój nr 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły 1xużytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły 1xużytku szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawice lateksowe, diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice lateksowe, diagnostyczne szczegółowo opisano w załączniku nr 1 - Pakiet nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.