Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-02
Bielsko-Biała: Dostawa bonów towarowych dla pracowników Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej o łącznej wartości 105 200,- zł.
Numer ogłoszenia: 193957 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej , ul. Mickiewicza 22, 32-650 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 0-33 4997800, 4997816, faks 0-33 4997801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsko-biala.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych dla pracowników Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej o łącznej wartości 105 200,- zł..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bonów towarowych dla pracowników Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej o łącznej wartości 105 200,- zł..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50 - Talony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 23.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy złożyli ofertę ważną w rozumieniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeśli spełnia ona wszystkie wymogi określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz w SWIZ, a w szczególności jeśli została sporządzona zgodnie z treścią Rozdziału 10 SWIZ, stanowiącym opis sposobu przygotowywania ofert. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 146, poz. 1163). 3. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki : a) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli : - Wykonawca jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym lub ewidencji działalności gospodarczej, a określenie przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej w tym rejestrze lub w tej ewidencji obejmuje wykonywanie robót, usług i dostaw określonych przedmiotem zamówienia. Potwierdzeniem spełniania tego warunku jest załączenie do oferty dokumentu o którym mowa w Rozdziale 7.1. SWIZ. b) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli : - Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Potwierdzeniem spełniania tego warunku jest załączenie do oferty dokumentów o których mowa w Rozdziale 7.2. SWIZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty : 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, zwaną dalej Ustawą, zamawiający żąda załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. Dokument ten może zostać załączony do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku załączenia kopii musi znaleźć się na nim napis : potwierdzam za zgodność z oryginałem, lub równoważny, data potwierdzenia za zgodność zawarta pomiędzy datą ogłoszenia postępowania, a terminem składania ofert i podpis osoby uprawnionej do podpisania oferty. W przeciwnym przypadku dokument ten zostanie uznany za nieważny w rozumieniu SWIZ, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 2. Do oferty należy załączyć również Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do SWIZ . Oświadczenie musi być datowane pomiędzy datą sporządzenia niniejszej specyfikacji, a datą w której upływa termin składania ofert oraz zawierać podpis osoby uprawnionej do złożenia oferty. Dokument ten musi zostać załączony do oferty w oryginale. W przeciwnym wypadku zostanie uznany za nieważny w rozumieniu niniejszej specyfikacji, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - ilość placówek handl. realizujących bony na terenie woj. śląskiego - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsko-biala.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej
ul. Mickiewicza 22
43-300 Bielsko-Biała.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 13:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej ul. Mickiewicza 22 43-300 Bielsko-Biała.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostosowanie do przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynku Krajowej Informacji Skarbowej w Będzinie przy ul. Józefa Retingera 1 (segment D i E).
- Modernizacja zasilania obwodów regulowanych i nieregulowanych Dużej Sceny Teatru Polskiego w Bielsku-Białej
- ,,Świadczenie usługi całodobowego schronienia w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży".
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych oraz wody na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oraz modernizacja elementów nawierzchni jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Bielska-Białej w 2024 - 2025 r. (pełna nazwa zamówienia w dokumentach zamówienia)
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH/SPORTOWYCH w TS Podbeskidzie S.A.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.