eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Wykonanie w systemie (generalnego wykonawstwa) robót budowlanych w ramach zadania pn. Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych J K L wraz z infrastrukturą techniczną - przy ul. 29 Listopada w Nowym Sączu osiedle Błonia IV etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Nowy Sącz: Wykonanie w systemie (generalnego wykonawstwa) robót budowlanych w ramach zadania pn. : Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych J K L wraz z infrastrukturą techniczną - przy ul. 29 Listopada w Nowym Sączu osiedle Błonia IV etap
Numer ogłoszenia: 193930 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sądeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Nowym Sączu , ul. 29 Listopada 16a/23, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 5401170, 5401180, faks 018 4470562.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stbs-nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w systemie (generalnego wykonawstwa) robót budowlanych w ramach zadania pn. : Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych J K L wraz z infrastrukturą techniczną - przy ul. 29 Listopada w Nowym Sączu osiedle Błonia IV etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie generalnego wykonawstwa robót budowlanych związanych z budową trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną obejmujących między innymi: a) budynek J pow. zabudowy: 2.027,26 m2; pow. użytkowa: 5.924,68 m2; kubatura: 16.394,00 m3; ilość mieszkań:72 b) budynek K pow. zabudowy: 648,18 m2; pow. użytkowa: 1.439,69 m2; kubatura: 5.177,00 m3; ilość mieszkań: 27 c) budynek L pow. zabudowy: 1.647,88 m2; pow. użytkowa: 3.834,47 m2; kubatura: 10.434,60 m3; ilość mieszkań: 45 d) uzbrojenie i zagospodarowanie terenu: sieć kanalizacji deszczowej, sanitarnej, sieć wodociągowa, oświetlenie terenu, przyłącza wod - kan, ukształtowanie terenu, drogi dojazdowe, chodniki, parkingi, zieleń, mała architektura, ogrodzenie wokół budynków. * Uwaga: zamówienie nie obejmuje drenażu opaskowego, o którym mowa w dokumentacji na sieć kanalizacji deszczowej 3. Przedmiotem zamówienia jest ponadto opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008 r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej (Dz.U. 201/2008 poz. 1240). 4. Szczegółowy zakres - opis przedmiotu zamówienia określają: projekt wykonawczy (zwany dalej dokumentacją), stanowiący załącznik nr 1 do siwz, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 2 do siwz, przedmiary robót stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 200.000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert lecz nie później niż do dnia 27.07.2009 do godz. 13 00 2. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca którego oferta nie będzie zabezpieczona jedną z wymienionych form wadium, zostanie wykluczony, zaś ofertę uznaje się za odrzuconą. 4. Wadium w pieniądzu: a) Wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto Zamawiającego : Bank Spółdzielczy w Łącku Oddział Nowy Sącz nr: 93 8805 0009 0000 6158 2005 0001, z zaznaczeniem, że dotyczy: wadium - budowa budynków J K L b) Za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. c) Zamawiający określa porządkowy wymóg załączenia do oferty kserokopii przelewu d) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 5. Wadium w pozostałych formach: a) oryginał należy złożyć w podanym terminie w siedzibie Zamawiającego tj. Sądeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Nowym Sączu ul. 29 Listopada 16 A, 33-300 Nowy Sącz natomiast kserokopię należy załączyć do oferty. b) Wadium składane w tej formie musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w ust. 2 lit. b), c) ,d) , e) albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 6. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium, gwarancje oraz poręczenia powinny być wystawione na Zamawiającego a w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. Gwarancje i poręczenia muszą określać bezwarunkowe prawo Zamawiającego do ich realizacji. Gwarancje i poręczenia, w których ograniczono prawa Zamawiającego, lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek warunków, oprócz wynikających za specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawy prawo zamówień publicznych, uznane zostaną jako nie spełniające warunków. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy i złożą oświadczenie, że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z Ustawą ( UWAGA! w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 1 pkt. d musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie ); 2. W zakresie warunku wyszczególnionego w ust. 1 lit. a i b Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu Wykonawców: a) Którzy przedłożą informację dotyczącą przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Za spełnienie tych wymagań Zamawiający uzna średnioroczne zatrudnienie co najmniej 80 pracowników. b) Którzy w zakresie danych dotyczących osób wykonujących zamówienie udokumentują wymagane prawem budowlanym uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia i dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej (w rozumieniu przepisów prawa i przepisów wykonawczych); - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - drogowej - telekomunikacyjnej c) Którzy przedłożą wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia obejmujący kierownika budowy, kierowników robót wraz z informacjami dot. kwalifikacji, wykształcenia o których mowa w ust. 2 lit. b i informacją dotyczącą doświadczenia. Zamawiający wymaga by - kierownik budowy legitymował się minimum 5-cio letnim stażem pracy licząc od daty wydania uprawnień budowlanych do dnia upływu terminu składania ofert oraz posiadał doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną budową budynku mieszkalnego ( budynków mieszkalnych ) o wartości nie mniejszej niż 19.000.000 zł. netto. Warunek doświadczenia kierownika budowy będzie uznany za spełniony jeżeli informacja o tym doświadczeniu zostanie zawarta w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( patrz. Rozdział IX ust. 2 lit. f ). - kierownicy robót legitymowali się minimum 3 letnim stażem pracy w danej specjalności licząc od daty wydania uprawnień budowlanych do dnia upływu terminu składania ofert, d) Którzy przedłożą wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za wykonanie zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważać będzie: - wykonanie co najmniej jednego zamówienia dotyczącego robót budowlanych związanych z budową, nowowznoszonych budynków mieszkalnych wielorodzinnych o wartości nie mniejszej niż 19.000.000 zł. netto. Z dokumentów poświadczających należyte wykonanie zamówień jak wyżej jednoznacznie musi wynikać ich wartość neto oraz okres realizacji. UWAGA! W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek wymieniony w ust. 2 pkt d) musi być spełniony samodzielnie przez jednego Wykonawcę - nie sumuje się wartości robót wykonanych przez kilku Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 lit. c wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę a) sprawozdania finansowego a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdanie finansowego innych dokumentów potwierdzających, że w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych (oznaczonych w specyfikacji jako lata 2006, 2007 i 2008), roczne przychody netto ze sprzedaży są nie mniejsze niż 20.000.000,00 zł. b) polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 10.000.000,00 - zł zwanej dalej polisą oraz c) posiadanie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 10.000.000 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 lit. d pod uwagę będą brane oferty Wykonawców a) którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 1 ustawy b) w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub w stosunku do których nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego (art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy). c) posiadających aktualny wpis do właściwego rejestru albo do ewidencji działalności gospodarczej i prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych., d) nie karanych za przestępstwa w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, a także wobec których sąd orzekł nakaz o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy e) nie zalegających z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub posiadających zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (UWAGA! w przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust. 4 musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie) 5. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty : a) Kserokopii przelewu wadium lub kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium w formie niepieniężnej i fakt jego złożenia Zamawiającemu. b) Wykazu części zamówienia których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom c) Kosztorysu ofertowego. Przy opracowaniu kosztorysu ofertowego zaleca się zachować w miarę możliwości układ, kolejność jak w przedmiarach robót. Zamawiający wymaga aby kosztorys ofertowy zawierał tabelę elementów scalonych zestawienie materiałów, sprzętu i robocizny, wyszczególnienie składników kalkulacyjnych ceny tj. : stawki robocizny , kosztów ogólnych i zysku. Kosztorys ofertowy należy opracować metodą kalkulacji szczegółowej. Godzinowa stawka robocizny kosztorysu ofertowego ma być ustalona na podstawie analizy własnej i winna obejmować wszystkie składniki zaliczane do wynagrodzenia oraz koszty pochodne naliczane od wynagrodzeń. Ceny materiałów podaje się łącznie z kosztami zakupu. Do uznania wykonawcy pozostawia się naliczanie wskaźników pośrednich i narzutów zysku. Wartość całkowita kosztorysu ofertowego powiększona o należny podatek VAT powinna być równa cenie ryczałtowej podanej w ofercie zaś w razie różnicy uznaje się za właściwą cenę ryczałtowa podaną w ofercie. Kosztorys ofertowy nie zmienia postanowień specyfikacji i ustalenia, że cena ofertowa jest ceną ryczałtową. d) Wstępnego harmonogramu rzeczowo - finansowego robót określającego etapy i terminy wykonania robót. Harmonogram musi być sporządzony z zachowaniem proporcji wykonanego zakresu robót i wynagrodzenia za tą część, do wynagrodzenia należnego za całość robót. Harmonogram podlegać będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. W razie niezatwierdzenia przedłożonej propozycji harmonogramu rzeczowo - finansowego robót określającego szczegółowo etapy /zakres/ i terminy wykonania robót wraz z terminami fakturowania każdego etapu robót, Wykonawca obowiązany jest przyjąć propozycje zmian tego harmonogramu zaproponowane przez Zamawiającego, jeżeli jest to uzasadnione naruszeniem zasady zachowania proporcji wykonanego zakresu robót do należnego za całość robót wynagrodzenia, terminem odbioru, zakresem robót, technologią, przewidywanymi warunkami atmosferycznymi albo słusznym interesem Zamawiającego. 6. W przypadku oferty wspólnej wyżej określono, które z wymienionych warunków ma spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie, przynajmniej jeden z Wykonawców składający ofertę wspólną, zaś pozostałe warunki o których mowa w niniejszym rozdziale uznane będą uważane za spełnione jeżeli spełnią je razem - łącznie wszyscy wykonawcy występujących wspólnie. 7. W zakresie spełnienia określonych warunków ocena ich spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX 8. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na podstawie przedłożonych dokumentów. 9. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: 1. komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją, 2. terminowo oraz prawidłowo wniesione wadium przetargowe 3. wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania oraz 4. oferty Wykonawców, którzy nie wykonywali czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 10. Zamawiający wzywa Wykonawców w razie zaistnienia przesłanek ustawowych do złożenia określonych oświadczeń lub dokumentów, a także może zażądać w wyznaczonym przez siebie terminie uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści oferty lub dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu uczestniczenia w postępowaniu Wykonawca powinien przedłożyć ofertę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz 2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VIII siwz, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 5 do siwz. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) W przypadku podmiotów zbiorowych - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz. g) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował h) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymogi w zakresie tych uprawnień określa Rozdz. VIII ust. 2 lit. b), c). Wymagane są: decyzja o nadaniu uprawnień, zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności. i) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. j) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz. k) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu , a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego informacja finansowa wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ określającej obroty w oraz zobowiązania i należności - za ostatnie trzy lata obrotowe (2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Sprawozdanie finansowe winno zawierać co najmniej: - bilans - rachunek zysków i strat - informację dodatkową l) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wymogi określa Rozdz. VIII ust.3 lit. c); m) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. n) kserokopia przelewu wadium lub kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium w formie niepieniężnej i fakt jego złożenia Zamawiającemu. o) Wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do siwz .; p) Propozycja wstępnego harmonogramu rzeczowo - finansowego. q) Kosztorys ofertowy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U Nr 87, poz.605 z późn.zm.). 4. W przypadku oferty wspólnej, do oferty muszą być dołączone także indywidualnie dokumenty i oświadczenie potwierdzające spełnienia przez Wykonawcę warunków określonych w Rozdziale VIII. Dotyczy to dokumentów wymienionych w Rozdziale IX ust. 2 lit. a), b), c), d), e), m). 5. Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów, a także ich nie uzupełnienie lub nie wyjaśnienie w terminie postawionym przez zamawiającego w wezwaniu o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę także, jeśli stwierdzi, że złożone dokumenty nie spełniają wymogów niniejszej specyfikacji, ustawy lub są nieprawdziwe..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stbs-nowysacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sądeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. ul. 29 Listopada 16A, 33-300 Nowy Sącz, województwo małopolskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego tj. ul. 29 listopada 16A, 33-300 Nowy Sącz, województwo małopolskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.