eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gaworzyce › Remont pałacu w Gaworzycach - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-19

Gaworzyce: Remont pałacu w Gaworzycach - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej.
Numer ogłoszenia: 193929 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 137665 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gaworzyce, ul. Okrężna, 59-180 Gaworzyce, woj. dolnośląskie, tel. 076 8316285, fax 076 8316286.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pałacu w Gaworzycach - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w pałacu zabytkowym w Gaworzycach. 2.Opis sposobu wykonania robót: 2.1. Stolarka okienna: Stolarkę okienną należy wykonać z drewna mahoniowego, jako indywidualną z zachowaniem podziału i wystroju architektonicznego oraz wymiarów zgodnych ze śladami istniejących okien pałacowych. Okna należy wykonać jako dwuskrzydłowe z (fałszywym) słupkiem i skrzydłami jednoramowymi. Ościeżnice należy wykonać jako skrzynkowe, podobne jak istniejące z rozglifieniem. Zastosować szyby termiczne o parametrach określonych w SIWZ. Okna parteru z szybą P2. Okucia obwiedniowe z jedną częścią uchylną i rozszczelnieniem. Zawiasy i klamki stylowe mosiężne. Malowanie lakierobejcą w kolorze teak lub podobnym. Istniejące kraty na parterze należy zdemontować w całości. 2.2. Drzwi: Istniejące drzwi główne należy poddać renowacji. Zwrócić uwagę na zawiasy i zamki oraz elementy wystroju. Drzwi pod tarasem i od wschodu należy zrekonstruować z należytym pietyzmem i charakterem jak istniejące fragmenty. Malować lakierobejcą w kolorze teak lub podobnym. 3.Teren budowy należy uprzątnąć ze śmieci i gruzu pochodzącego z wymiany stolarki. 4.Z uwagi na stan techniczny obiektu, wstawioną stolarkę okienną i drzwiową należy zabezpieczyć folią w sposób umożliwiający dalsze prowadzenie prac budowlanych wewnątrz i na zewnątrz budynku. 5.W czasie wykonywania robót na wysokościach należy zachować szczególną ostrożność i dbałość o bezpieczeństwo oraz przestrzegać przepisów BHP. 6.Roboty należy wykonywać pod nadzorem uprawionego kierownika budowy posiadającego doświadczenie i praktykę przy remontach obiektów zabytkowych. 7.Książka przedmiarów stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty. 8.Uwaga ! Wycenę należy poprzedzić własnymi pomiarami. Podane wymiary stolarki są wymiarami w świetle węgarka. 9.Podstawą do sporządzenia oferty jest projekt techniczny dostępny w siedzibie siedzibie Zamawiającego (pok. Nr 1) w dni robocze w godz. 9-14. oraz obowiązkowe zapoznanie się ze stanem technicznym obiektu. Oferent zobowiązany jest do powiadomienia o terminie przybycia z jednodniowym wyprzedzeniem. 10.Kosztorys ofertowy należy sporządzić z uwzględnieniem kosztów zakupu materiałów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 20.31.10.00 - Okna drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 20.31.20.00 - Drzwi drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.12.00 - Drzwi .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 290289,88 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mazurek Sp. z o.o., Studzianki 19A, 97-320 Wolbórz, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 290289,88
  • Oferta z najniższą ceną: 290289,88 / oferta z najwyższą ceną: 290289,88
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.