eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług konserwacyjnych w obiekcie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 oraz pomieszczeniach w budynku Węglozbytu przy ulicy Kościuszki 30

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-02

Katowice: Świadczenie usług konserwacyjnych w obiekcie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 oraz pomieszczeniach w budynku Węglozbytu przy ulicy Kościuszki 30
Numer ogłoszenia: 1938 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 471370 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach, ul. Plebiscytowa 19, 40-035 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 6032200, faks 32 2510406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacyjnych w obiekcie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 oraz pomieszczeniach w budynku Węglozbytu przy ulicy Kościuszki 30.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zadanie nr 1 stanowiące część I zamówienia. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 jest świadczenie stałego serwisu w wymiarze 2 godzin dziennie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przedstawieniem specyfikacji technicznej urządzeń, został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji. 3.Zakres zamówienia w zakresie zadania nr 1 obejmie w szczególności następujące czynności: a)kontrola rozdzielni i instalacji elektrycznej ( gniazdka, kontakty, bezpieczniki, przewody ), b)wymiana żarówek i świetlówek, c)kontrola działania i szczelności zaworów wodnych, spłuczek, pisuarów, kranów, podgrzewaczy, d)kontrola drzwi, okien, zamków, samozamykaczy, rolet i żaluzji, e)kontrola dachu, utrzymanie w sprawności instalacji podgrzewania połaci dachu. f)wymiana uszczelek, zaworów, grzałek, podgrzewaczy, g)wymiana bezpieczników, h)odśnieżanie dachu, i)wykonywanie drobnych napraw ślusarskich i stolarskich, j)wykonywanie prac gospodarczych, k)konserwacja, sprawdzenie stanu technicznego i wykonanie niezbędnych ustawień drzwi wejściowych do budynku. 4.Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do wykonania z należytą starannością, przy pomocy pracowników dających rękojmię należytego wykonania usług konserwacyjnych objętych zamówieniem. 5.W ramach realizacji zamówienia w zakresie zadania nr 1 Wykonawca zapewnia świadczenie usługi w formie stałego 2-godzinnego serwisu dziennego w godzinach pracy Funduszu między 7.00 a 10.00, oraz wykonywanie czynności napraw infrastruktury na podstawie odrębnych zleceń rozliczanych każdorazowo na podstawie protokołu wykonanych zadań i kosztorysu powykonawczego. Zaakceptowany przez Zamawiającego protokół wykonanych zadań i kosztorys powykonawczy będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku. 6.Kosztorysy powykonawcze sporządzane będą na podstawie obowiązującej bazy KNR oraz iloczynu przyjętej w umowie stawki wykonania usługi i jednostki poświęconego na to czasu tzw. stawki roboczogodziny. 7.Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia imiennej ewidencji czasu pracy pracowników realizujących zamówienie. Ewidencja czasu pracy przechowywana będzie u pracowników wykonujących usługi konserwacyjne i comiesięcznie przedkładana Zamawiającemu w formie załącznika do faktury VAT. 8.Zadanie nr 2 stanowiące część II zamówienia. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 2 jest świadczenie usługi wykonywania przeglądów i konserwacji urządzeń stanowiących infrastrukturę siedziby Funduszu. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przedstawieniem specyfikacji technicznej instalacji i urządzeń, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 10.Zakres zamówienia w zakresie zadania nr 2 obejmie w szczególności następujące usługi: a)czynności konserwacyjne i obsługę instalacji centralnego ogrzewania, b)czynności konserwacyjne i obsługę instalacji klimatyzacji i wentylacji, c)dodatkowe prace wykonywane na zlecenia zamawiającego rozliczane kosztorysami powykonawczymi. 11.Czynności dodatkowe w zakresie zadania nr 2 realizowane będą na podstawie odrębnych zleceń rozliczanych każdorazowo na podstawie protokołu wykonanych zadań i kosztorysu powykonawczego. Zaakceptowany przez Zamawiającego protokół wykonanych zadań i kosztorys powykonawczy będzie podstawą do wystawienia przez wykonawcę faktury/rachunku. 12.Kosztorysy powykonawcze sporządzane będą na podstawie obowiązującej bazy KNR oraz iloczynu przyjętej w umowie stawki wykonania usługi i jednostki poświęconego na to czasu tzw. stawki roboczogodziny. 13.W przypadku napraw i usuwania usterek realizowanych w zakresie zadania nr 1 i zadania nr 2, Zamawiający zapewni wszelkie materiały i części zamienne niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Wykonawcę. 14.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku konieczności realizacji przez wykonawców części zamówienia wymagających określonych przepisami prawa uprawnień - Wykonawca, w trakcie realizacji umowy, przedstawi każdorazowo na żądanie Zamawiającego takie uprawnienia. 15.Zamawiający nie dopuszcza dalszego dzielenia wyróżnionych przez niego zadań. 16.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wewnętrznych regulacji Zamawiającego, w tym w szczególności z zakresu normy PN-EN ISO 14001:2005 oraz systemu ekozarządzania EMAS. 17.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich okoliczności i informacji o charakterze technicznym, technologicznym, handlowym i organizacyjnym, o których dowiedział się w związku lub przy okazji wykonywania niniejszego zamówienia (tajemnica przedsiębiorstwa). Obowiązek zachowania tajemnicy rozciąga się na osoby, przy pomocy których Wykonawca będzie realizował niniejsze zamówienie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 50.53.24.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznego sprzętu przesyłowego 50.53.12.00 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych 50.32.42.00 - Zapobiegawcze usługi konserwacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: świadczenie stałego serwisu w wymiarze 2 godzin dziennie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elektroserwis s.c. Barbara, Dariusz Wachowiak, ul.Powstańców 15B, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67158,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22779,60 / Oferta z najwyższą ceną: 67158,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: świadczenie usługi wykonywania przeglądów i konserwacji urządzeń stanowiących infrastrukturę siedziby Funduszu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elektroserwis s.c. Barbara, Dariusz Wachowiak, ul.Powstańców 15B, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28117,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28117,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57564,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.