eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Usługi szkoleniowe dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gnieźnie - osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo.



Ogłoszenie z dnia 2008-08-19

Gniezno: Usługi szkoleniowe dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gnieźnie - osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo.
Numer ogłoszenia: 193889 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 426-25-81, fax 0-61 426-25-81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.gniezno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gnieźnie - osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gnieźnie - osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy lub nieaktywnych zawodowo (osób w wieku aktywności zawodowej, pozostających bez zatrudnienia, niezarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy), w ramach projektu Edukacja ku samodzielności - propagowanie aktywnej integracji osób oddalonych od rynku pracy w mieście Gnieźnie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego Oryginalny kod CPV: 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy Kod CPV wg słownika 2008: 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy Oryginalny kod CPV: 80.42.80.00 - Oferowanie kursów językowych Kod CPV wg słownika 2008: 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych Oryginalny kod CPV: 80.42.70.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego Kod CPV wg słownika 2008: 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego Oryginalny kod CPV: 80.42.33.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: a) Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1. do 1.4. b) Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. c) Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. d) Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. e) Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a) Jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. c) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. d) Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. e) Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny. f) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. g) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia. 6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych części będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednej części nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innej części zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Aktualne zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych usług (co najmniej trzech szkoleń, o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadzonych szkoleń odpowiadających swoim rodzajem i wartością, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) z uwzględnieniem, że Wykładowcy przewidziani do prowadzenia zajęć teoretycznych muszą posiadać wykształcenie wyższe z uprawnieniami pedagogicznymi do nauczania przedmiotów zawodowych. Zajęcia praktyczne powinny być prowadzone przez instruktora, który posiada wykształcenie co najmniej średnie techniczne z przygotowaniem pedagogicznym dla instruktorów praktycznej nauki zawodu. Wymagania dotyczące kadry szkoleniowej musi spełniać każda osoba wskazana przez Wykonawcę. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.1., A.3. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. C. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta powinna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 65
  • 2. Warunki lokalowo sprzętowe - 10
  • 3. Kwalifikacje kadry - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.gniezno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Sobieskiego 20 62-200 Gniezno I piętro.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Sobieskiego 20 62-200 Gniezno Sekretariat p 5 I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługi szkoleniowe realizowane są w ramach projektu Edukacja ku samodzielności - propagowanie aktywnej integracji osób oddalonych od rynku pracy w mieście Gnieźnie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty doradztwa zawodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie następujących warsztatów z doradztwa zawodowego: - Motywacja drogą do sukcesu, - Planowanie i organizacja czasu, - Stres - zapobieganie, pokonywanie, rozładowywanie, - Rozmowa kwalifikacyjna - początek w karierze zawodowej, - Dokumenty aplikacyjne - jak przygotować najlepsze CV i list motywacyjny, - Trening asertywności. Celem warsztatów jest określenie preferencji i możliwości zawodowych podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gnieźnie - osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo, wyposażenie ich w umiejętności niezbędne w procesie poszukiwania pracy i wchodzenia lub powrotu na rynek pracy oraz w umiejętności dodatkowe, wzmacniające aktywność zawodową i społeczną tych osób. Na warsztaty skierowane zostaną osoby będące podopiecznymi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, pozostające bez zatrudnienia: zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie lub nieaktywne zawodowo, które ukończyły minimum szkołę podstawową. Wszyscy podopieczni MOPS w Gnieźnie uczestniczyć będą w zajęciach w ramach kontraktów socjalnych zawartych z pracownikiem socjalnym. Każda osoba uczestnicząca w zajęciach powinna zdobyć umiejętności wskazane w charakterystyce warsztatów. Liczba uczestników szkoleń wynosi: - Motywacja drogą do sukcesu: 4, - Planowanie i organizacja czasu: 8, - Stres - zapobieganie, pokonywanie, rozładowywanie: 16, - Rozmowa kwalifikacyjna - początek w karierze zawodowej: 33, - Dokumenty aplikacyjne - jak przygotować najlepsze CV i list motywacyjny: 28, - Trening asertywności: 12. Łączna liczba uczestników zajęć: 51. Liczba uczestników warsztatów w zależności od ilości warsztatów: - liczba podopiecznych MOPS, którzy wezmą udział w 1 warsztacie: 15 - liczba podopiecznych MOPS, którzy wezmą udział w 2 warsztatach: 29 - liczba podopiecznych MOPS, którzy wezmą udział w 3 warsztatach: 2 - liczba podopiecznych MOPS, którzy wezmą udział w 4 warsztatach: 4 - liczba podopiecznych MOPS, którzy wezmą udział w 5 warsztatach: 0 - liczba podopiecznych MOPS, którzy wezmą udział w 6 warsztatach: 1 Każdy warsztat powinien obejmować łącznie 10 h (godzina lekcyjna: po 45 minut każda) zajęć warsztatowych (praktycznych i teoretycznych). Warsztaty powinny być prowadzone dla grup 4 -10 osobowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 80.42.30.00-5, 80.42.00.00-4, 80.42.70.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 65
    • 2. Warunki lokalowo sprzętowe - 10
    • 3. Kwalifikacje kadry - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kursy języków obcych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie następujących kursów językowych: - Język angielski (podstawowy), - Język niemiecki (podstawowy). Celem zajęć jest wyposażenie uczestników w podstawową znajomość i umiejętności posługiwania się językiem obcym w pracy zawodowej - pracy biurowej, obsłudze klienta, a w przypadku jednej osoby: pracy kierowcy. Umiejętność tą traktować należy jako dodatkową, uzupełniającą umiejętności i kompetencje zawodowe, zwiększająca pewność siebie oraz wpływającą na gotowość podopiecznego MOPS do podjęcia pracy zawodowej i powrotu do aktywności społecznej. Na warsztaty skierowane zostaną osoby będące podopiecznymi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, pozostające bez zatrudnienia: zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie lub nieaktywne zawodowo, które ukończyły minimum szkołę podstawową. Wszyscy podopieczni MOPS w Gnieźnie uczestniczyć będą w zajęciach w ramach kontraktów socjalnych zawartych z pracownikiem socjalnym. Każda osoba uczestnicząca w zajęciach powinna zdobyć umiejętności wskazane w charakterystyce szkoleń. Liczba uczestników szkoleń wynosi: - Język angielski (podstawowy): 6, - Język niemiecki (podstawowy): 2. Zajęcia prowadzone mogą być w grupach (max. 10 osobowych) - podopieczni MOPS w Gnieźnie mogą zostać włączeni do prowadzonych przez wykonawcę grup szkoleniowych/kursowych. Dopuszcza się także zajęcia indywidualne. Liczba godzin zajęć dla każdego z kursów wynosi 60 (godziny lekcyjne: po 45 minut każda)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 80.42.80.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 65
    • 2. Warunki lokalowo sprzętowe - 10
    • 3. Kwalifikacje kadry - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenia administracyjno biurowe oraz księgowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie następujących szkoleń zawodowych: - Podstawy księgowości, - Pracownik administracyjno-biurowy, - Przedsiębiorczość, - Podstawy obsługi komputera, - Obsługa komputera i urządzeń biurowych. Celem szkoleń administracyjno-biurowych i księgowych jest wyposażenie ich uczestników w umiejętności i uprawnienia niezbędne do wykonywania danego zawodu lub posługiwania się nowozdobytymi umiejętnościami w pracy zawodowej. Na warsztaty skierowane zostaną osoby będące podopiecznymi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, pozostające bez zatrudnienia: zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie lub nieaktywne zawodowo, które ukończyły minimum szkołę podstawową (przy szkoleniach administracyjno-biurowych: Pracownik administracyjno-biurowy, Przedsiębiorczość, Obsługa komputera, Obsługa komputera i urządzeń biurowych) lub średnią (przy szkoleniach księgowych: Księgowość w małej firmie, Podstawy księgowości). Wszyscy podopieczni MOPS w Gnieźnie uczestniczyć będą w zajęciach w ramach kontraktów socjalnych zawartych z pracownikiem socjalnym. Każda osoba uczestnicząca w zajęciach powinna zdobyć umiejętności wskazane w charakterystyce szkoleń. Liczba uczestników szkoleń jest następująca: - Podstawy księgowości: 3, - Pracownik administracyjno-biurowy: 4, - Przedsiębiorczość: 2, - Podstawy obsługi komputera: 7, - Obsługa komputera i urządzeń biurowych: 7. Zajęcia prowadzone mogą być w grupach (max. 10 osobowych) - podopieczni MOPS w Gnieźnie mogą zostać włączeni do prowadzonych przez wykonawcę grup szkoleniowych/kursowych. Dopuszcza się także zajęcia indywidualne. Liczba godzin zajęć jest zróżnicowana w przypadku każdego z kursów i wynosi: - Podstawy księgowości: 100 (godziny lekcyjne, po 45 minut każda), - Pracownik administracyjno-biurowy: 150 (godziny lekcyjne, po 45 minut każda), - Przedsiębiorczość: 60 (godziny lekcyjne, po 45 minut każda), - Podstawy obsługi komputera: 90 (godziny lekcyjne, po 45 minut każda), - Obsługa komputera i urządzeń biurowych: 100 (godziny lekcyjne, po 45 minut każda)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 80.42.30.00-5, 80.42.33.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 65
    • 2. Warunki lokalowo sprzętowe - 10
    • 3. Kwalifikacje kadry - 25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenia handlowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie następujących szkoleń zawodowych: - Magazynier - sprzedawca, - Obsługa kasy fiskalnej, - Przedstawiciel handlowy, - Techniki sprzedaży i obsługa klienta. Celem szkoleń handlowych jest wyposażenie podopiecznych MOPS w umiejętności niezbędne w racy w branży handlowej, w tym umiejętności obsługi sprzętu oraz umiejętności komunikacyjne na stanowisku handlowca. Na warsztaty skierowane zostaną osoby będące podopiecznymi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, pozostające bez zatrudnienia: zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie lub nieaktywne zawodowo, które ukończyły minimum szkołę podstawową. Wszyscy podopieczni MOPS w Gnieźnie uczestniczyć będą w zajęciach w ramach kontraktów socjalnych zawartych z pracownikiem socjalnym. Każda osoba uczestnicząca w zajęciach powinna zdobyć umiejętności wskazane w charakterystyce szkoleń. Liczba uczestników szkoleń jest następująca: - Magazynier - sprzedawca: 3, - Obsługa kasy fiskalnej: 15, - Przedstawiciel handlowy: 4, - Techniki sprzedaży i obsługa klienta: 8. Zajęcia prowadzone mogą być w grupach (max. 10 osobowych) - podopieczni MOPS w Gnieźnie mogą zostać włączeni do prowadzonych przez wykonawcę grup szkoleniowych/kursowych. Dopuszcza się także zajęcia indywidualne. Liczba godzin zajęć jest zróżnicowana w przypadku każdego z kursów i wynosi: - Magazynier - sprzedawca: 70 (godziny lekcyjne, po 45 minut każda), - Obsługa kasy fiskalnej: 15(godziny lekcyjne, po 45 minut każda), - Przedstawiciel handlowy: 120 (godziny lekcyjne, po 45 minut każda), - Techniki sprzedaży i obsługa klienta: 80 (godziny lekcyjne, po 45 minut każda)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 80.42.30.00-5, 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 65
    • 2. Warunki lokalowo sprzętowe - 10
    • 3. Kwalifikacje kadry - 25

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kursy prawa jazdy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie następujących kursów nauki jazdy: - prawo jazdy kat. B, - prawo jazdy kat. C, - obsługa urządzeń nawigacji satelitarnej GPS. Celem kursów jest przygotowanie podopiecznych MOPS do egzaminu państwowego dla kandydatów na kierowców w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Poznaniu. Na warsztaty skierowane zostaną osoby będące podopiecznymi Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, pozostające bez zatrudnienia: zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie lub nieaktywne zawodowo, które ukończyły minimum szkołę podstawową. Wszyscy podopieczni MOPS w Gnieźnie uczestniczyć będą w zajęciach w ramach kontraktów socjalnych zawartych z pracownikiem socjalnym. Każda osoba uczestnicząca w zajęciach powinna zdobyć umiejętności wskazane w charakterystyce szkoleń. Liczba uczestników szkoleń jest następująca: - prawo jazdy kat. B: 27, - prawo jazdy kat. C: 2, - obsługa urządzeń nawigacji satelitarnej GPS: 1. Liczba godzin zajęć jest zróżnicowana w przypadku każdego z kursów i wynosi: - prawo jazdy kat. B: 60 (30 godzin zajęć teoretycznych: godziny lekcyjne, po 45 minut każda i 30 godzin zajęć praktycznych - godziny zegarowe, po 60 minut każda), - prawo jazdy kat. C: 50 (20 godzin zajęć teoretycznych: godziny lekcyjne, po 45 minut każda i 30 godzin zajęć praktycznych - godziny zegarowe, po 60 minut każda), - obsługa urządzeń nawigacji satelitarnej GPS: 20 (godziny lekcyjne - po 45 minut każda)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 80.42.30.00-5, 80.41.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 65
    • 2. Warunki lokalowo sprzętowe - 10
    • 3. Kwalifikacje kadry - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.