eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Nazwa zamówieniaPrzygotowanie filmu promocyjnego, zestawu zdjęć lotniczych oraz aktualizacji folderu w ramach promocji inwestycyjnej terenów Miasta Zabrze A. Przygotowanie filmu promocyjnego terenów inwestycyjnych Miasta Zabrze B. Przygotowanie zestawu zdjęć lotniczych terenów inwestycyjnych Miasta Zabrze C. Aktualizacja folderu dla inwestorów dotyczącego terenów inwestycyjnych Miasta Zabrze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-08

Zabrze: Nazwa zamówienia: Przygotowanie filmu promocyjnego, zestawu zdjęć lotniczych oraz aktualizacji folderu w ramach promocji inwestycyjnej terenów Miasta Zabrze A. Przygotowanie filmu promocyjnego terenów inwestycyjnych Miasta Zabrze B. Przygotowanie zestawu zdjęć lotniczych terenów inwestycyjnych Miasta Zabrze C. Aktualizacja folderu dla inwestorów dotyczącego terenów inwestycyjnych Miasta Zabrze
Numer ogłoszenia: 193882 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3733537, 2710011, faks 32 3733427, 2710818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nazwa zamówienia: Przygotowanie filmu promocyjnego, zestawu zdjęć lotniczych oraz aktualizacji folderu w ramach promocji inwestycyjnej terenów Miasta Zabrze A. Przygotowanie filmu promocyjnego terenów inwestycyjnych Miasta Zabrze B. Przygotowanie zestawu zdjęć lotniczych terenów inwestycyjnych Miasta Zabrze C. Aktualizacja folderu dla inwestorów dotyczącego terenów inwestycyjnych Miasta Zabrze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Usługa polegająca na przygotowaniu filmu promocyjnego, zestawu zdjęć lotniczych oraz aktualizacji folderu w ramach promocji inwestycyjnej terenów Miasta Zabrze. Zamówienie podzielone jest na następujące części: A. Przygotowanie filmu promocyjnego terenów inwestycyjnych Miasta Zabrze B. Przygotowanie zestawu zdjęć lotniczych terenów inwestycyjnych Miasta Zabrze C. Aktualizacja folderu dla inwestorów dotyczącego terenów inwestycyjnych Miasta Zabrze Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. Zabrze - kopalnia możliwości. Kontynuacja promocji inwestycyjnej terenów miasta dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Priorytetu I Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość, Działanie 1 Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, Podziałanie 2 Promocja inwestycyjna Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007-2013,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.12.10-7, 79.96.12.00-0, 79.82.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: część A - Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 800,00 PLN (słownie: tysiąc osiemset złotych) część B - Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych) część C - Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedstawi dokumenty: A) w odniesieniu do części A. Przygotowanie filmu promocyjnego terenów inwestycyjnych Miasta Zabrze - wykaz nie mniej niż 5 (pięciu) wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o łącznej wartości 80 000,00 złotych brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. polegających na stworzeniu filmu promocyjnego o parametrach zbliżonych do podanych w opisie przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Załącznik nr 3) oraz dokumenty (Załączniki nr 3.(1-n)), potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie, B) w odniesieniu do części B. Przygotowanie zestawu zdjęć lotniczych terenów inwestycyjnych Miasta Zabrze - wykaz nie mniej niż 5 (pięciu) wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o łącznej wartości 20 000,00 złotych brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. polegających na wykonaniu zestawu zdjęć lotniczych , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Załącznik nr 3) oraz dokumenty (Załączniki nr 3.(1-n)), potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie, C) w odniesieniu do części C. Aktualizacja folderu dla inwestorów dotyczącego terenów inwestycyjnych Miasta Zabrze - wykaz nie mniej niż 5 (pięciu) wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o łącznej wartości 30 000,00 złotych brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. polegających na stworzeniu folderu promocyjnego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Załącznik nr 3) oraz dokumenty (Załączniki nr 3.(1-n)), potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1. zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, o których mowa we wzorze umowy, w szczególności w następujących przypadkach: 1). wystąpienie siły wyższej oznaczającej wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, 2) na skutek zdarzeń losowych, opóźnień lub innych okoliczności związanych ze specyfiką przedmiotu zamówienia, 2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 1)zmiany podwykonawców pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków wskazanych opisie przedmiotu zamówienia w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ, 2)ustawowa zmiana stawki podatku VAT, której zastosowanie nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy, 3)zmiana stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia oraz nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia, 4)poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia, poprawa ta musi zostać stwierdzona przez Zamawiającego, jednakże nie może powodować zmian w wynagrodzeniu, 5)zmiana stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia oraz nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie w wykonaniu niniejszej umowy czy obniżenie jakości wykonania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Strategii i Rozwoju Miasta Urząd Miejski w Zabrzu ul. Wolności 286, pok. 109, tel. 32 37 33 495.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2012 godzina 08:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Zabrzu ul. Wolności 286 41-800 Zabrze III piętro, pok. 305.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. Zabrze - kopalnia możliwości. Kontynuacja promocji inwestycyjnej terenów miasta dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Priorytetu I Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość, Działanie 1 Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, Podziałanie 2 Promocja inwestycyjna Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007-2013. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie: A. Przygotowanie filmu promocyjnego terenów inwestycyjnych Miasta Zabrze : 14.09.2012 B. Przygotowanie zestawu zdjęć lotniczych terenów inwestycyjnych Miasta Zabrze: 20.08.2012 C. Aktualizacja folderu dla inwestorów dotyczącego terenów inwestycyjnych miasta Zabrze: 14.09.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: A.Przygotowanie filmu promocyjnego terenów inwestycyjnych Miasta Zabrze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie scenariusza filmu promującego Miasto Zabrze i tereny inwestycyjne, przygotowanie koncepcji postaci i scenografii, doboru aktorów, plenerów zdjęciowych oraz podkładu muzycznego, realizacji nagrań video / realizacji zdjęć cyfrową kametą HD w plenerze oraz studio filmowym i/ lub w zaadoptowanych na potrzeby planu zdjęciowego realizowanego filmu promocyjnego wnętrz, wykonania animacji do filmu, montażu materiału filmowego, udźwiękowienia filmu, pełnego masteringu dźwięku nagrania filmu w jakości SD w formacie mpeg4 lub wmv na nośnikach typu pendrive o pojemności minimalnej 4 GB umożliwiających odtworzenie filmu w komputerach typu PC i MAC i na płytach DVD w następujących formatach: mpeg2 (zgodny z formatem DVD), mpeg1 (do umieszczenia filmu w internecie), jakości HD i SD w formacie IMX50 (na potrzeby prezentacji w studiach filmowych), standard rozdzielczości: HDTV (1080p full high definition) bez kompresji, dźwięk Dolby Digital 2.0 (mpeg4) film w wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej oraz hiszpańskiej. Film powinien zostać przygotowany w dwóch wersjach czasowych: właściwy film promocyjny trwający do 5 minut i krótki spot reklamowy trwający od 30 do 45sekund w formatach umożliwiających umieszczenie spotu w internecie (flv, quick time) oraz w formatach umożliwiających emisję w rtelewizji (IMX50 w jakości HD i SD. Filmy powinny ukazywać Zabrze jako miejsce dynamiczne, przyjazne dla biznesu, ciekawe, atrakcyjne turystycznie, z rozwijającą się turystyką industrialną, o niepowtarzalnym charakterze i wyjątkowym klimacie. Film powinien zachęcać instytucje finansowe, osoby prawne i fizyczne do inwestowania w Zabrzu. Grupy docelowe to środowiska biznesowe: przedsiębiorcy, menadżerowie, inwestorzy poszukujący nowych rozwiązań, miejsc realizacji biznesu i poszukujących partnerów biznesowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.12.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: B. Przygotowanie zestawu zdjęć lotniczych terenów inwestycyjnych Miasta Zabrze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zdjęć terenów inwestycyjnych. Sesja obejmuje dostarczenie co najmniej 100 zdjęć lotniczych po obróbce graficznej, wykonanych pod różnym kątem i z różnej wysokości. Zdjęcia lotnicze należy wykonać w warunkach odpowiedniej (pełnej) przejrzystości powietrza, bez zaciemnienia chmurami, podczas realizacji zdjęć lotniczych należy uwzględnić możliwość obecności osoby, która wykonała lub nadzorowała wykonanie pozostałych materiałów, w charakterze konsultanta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.96.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: C. Aktualizacja folderu dla inwestorów dotyczącego terenów inwestycyjnych Miasta Zabrze, Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. Zabrze - kopalnia możliwości. Kontynuacja promocji inwestycyjnej terenów miasta dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Priorytetu I Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość, Działanie 1 Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, Podziałanie 2 Promocja inwestycyjna Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007-2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach materiałów promocyjnych w realizowanym już projekcie Zabrze - kopalnia możliwości. Promocja inwestycyjna terenów miasta powstał m.in. folder dla inwestorów zawierający podstawowe informacje o mieście oraz szczegółowe informacje na temat poszczególnych terenów inwestycyjnych. W ramach obecnie planowanego projektu, którego celem jest kontynuacja i utrzymanie spójności promocji inwestycyjnej, planuje się uzupełnienie istniejącego folderu informacjami dotyczącymi nowych terenów. Bazą dla tego wydawnictwa będzie folder już istniejący. Aktualizacja folderu jest konieczna ze względu na pojawienie się w ofercie inwestycyjnej dwóch nowych terenów. Wykonawca powinien wykonać następujące działania: Graficzne opracowanie aktualizacji folderu na podstawie istniejącego projektu graficznego - w 4 wersjach językowych (polski, angielski, niemiecki i hiszpański). Przetłumaczenie umieszczonych w wydawnictwie tekstów na język angielski, niemiecki i hiszpański. Skład i przygotowanie do druku zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu graficznego i merytorycznego wydawnictwa promocyjnego. Druk wydawnictwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.