eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie w budynku Archidiakońska 5 instalacji sygnalizacji pożaru, przywołania i innych niskoprądowych instalacji elektrycznych oraz ich konfiguracja z istniejącymi instalacjami w budynku Archidiakońska 7.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Lublin: Wykonanie w budynku Archidiakońska 5 instalacji sygnalizacji pożaru, przywołania i innych niskoprądowych instalacji elektrycznych oraz ich konfiguracja z istniejącymi instalacjami w budynku Archidiakońska 7.
Numer ogłoszenia: 193880 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Wiktorii Michelisowej w Lublinie , ul. Archidiakońska 7, 20-113 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5325681, faks 081 5325681 w. 111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-michelisowej.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w budynku Archidiakońska 5 instalacji sygnalizacji pożaru, przywołania i innych niskoprądowych instalacji elektrycznych oraz ich konfiguracja z istniejącymi instalacjami w budynku Archidiakońska 7..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane branży elektrycznej. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż: ­ korytek instalacyjnych PCV, ­ systemu sygnalizacji pożaru, ­ systemu przywoławczego, ­ okablowania strukturalnego -instalacji, - centrali telefonicznej z oprogramowaniem, ­ instalacji CCTV, ­ instalacji RTV, - sieci abonenckiej, - programu lokalnego z kaplicy, oraz - rozszerzenie oferty programowej o TV SAT, - zmiany lokalizacji stacji czołowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (min 1 osoba) a także posiadającymi ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum trzech robót w zakresie budowy, przebudowy lub remontu instalacji elektrycznych w obiektach kubaturowych o wartości, co najmniej 80 000,00 zł brutto każda. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 4. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 5. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. P.Z.P. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. P.Z.P, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 2.3. Odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót w zakresie budowy, przebudowy lub remontu instalacji elektrycznych w obiektach kubaturowych o wartości, co najmniej 80 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 98
  • 2 - okres gwarancji - 2

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps-michelisowej.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. W. Michelisowej w Lublinie ul. Archidiakońska 7, 20-113 Lublin,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. W. Michelisowej w Lublinie ul. Archidiakońska 7, 20-113 Lublin,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.