eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Remont pracowni chemicznej w Gimnazjum Nr 8 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-02

Olsztyn: Remont pracowni chemicznej w Gimnazjum Nr 8 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 193818 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida , ul. Edwarda Turowskiego 3, 10-685 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5428233, faks 089 5428233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pracowni chemicznej w Gimnazjum Nr 8 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis robót 1. Branża budowlana 1.1 Wyburzenia: - demontaż, wewnętrznych drewnianych skrzydeł drzwiowych i ościeżnic stalowych; - demontaż, okna na zapleczy sali chemicznej; - przesuniecie otworu drzwiowego do sali chemicznej; - skucie glazury przy zlewie i umywalce; - zdjęcie listew podłogowych przyściennych i płytek PCV, skucie wierzchnich warstw posadzkowych do płyty stropowej; 1.2. Nowy otwór drzwiowy: - uzupełnienie otworu z cegły wapienno - piaskowej gr. 24 cm; - nadproże stalowe z dwóch profili 100 S235 połączonych ze sobą śrubami M14 co 38cm. Profile owinąć siatka stalowa i otynkować. 1.3. Wykończenie i wyposażenie: - posadzki - wykonanie warstwy wyrównawczej, izolacji akustycznej, izolacji przeciwwilgociowej, szlichty zbrojonej siatka i wierzchniej warstwy z płytek ceramicznych - antypoślizgowość 10, ścieralność 4, cokoliki z płytek ceramicznych jak cała posadzki wys. 8 cm, przy zmianie rodzaju posadzki w otworach drzwiowych stosować listwy maskujące krawędzie i różnice wysokości; - ściany istniejące i sufity - usunąć istniejąca lamperie olejna i farbę emulsyjna, tynki przetrzeć, skuć uszkodzone, uzupełnić ubytki, zagruntować, wszystkie szpachlować gładzią gipsowa; - nowe fragmenty ściany murowane tynkować tynkiem kat III, szpachlować gładzią gipsowa; - ściany i sufity - trzykrotne malowane farba lateksowa; - nad ciągiem stołów laboratoryjnych przy ścianie w sali oraz przy stole przygotowawczym na zapleczu pas glazury do wys. 150cm od posadzki; - na ścianach przy umywalkach pas glazury do wys. 150 cm od posadzki; - nowa stolarka okienna zewnętrzna na wzór nowej istniejącej - pcv biała z nawiewnikiem higrosterowanym, Umax = 1 7 W-m2K; naprawić ubytki powstałe podczas montażu okna w tynkach zewnętrznych, zamontować nowy parapet zewnętrzne z blachy ocynkowanej, odmalować zewnętrzne ościeża okien; - w istniejącej stolarce okiennej montować nawiewniki higrosterowane - 3 szt.; - parapety od wewnątrz wykończyć nakładkami z płyt meblowych; - wymiana kratek na kanałach wentylacji grawitacyjnej; - nowe drzwi wewnętrzne wg wykazu stolarki - typowe płytowe białe, ościeżnice stalowe; - w oknach montować rolety - ,żaluzje pionowe; - wyposażenie jak na rysunku A3. 2. Branża elektryczna 2.1 Wykonanie instalacji Przebudowę istniejących instalacji należy wykonać wg projektu oraz w oparciu o Warunki Techniczne Wykonania i Odbioru Robót część V zgodnie z normą PN-91 -05009, PBUE oraz zachowania warunków BHP. Przed rozpoczęciem robót należy zdemontować istniejące instalacje: oprawy, osprzęt, tablicę rozdzielczą, puszki końcowe i rozgałęźne oraz przewody. Przy wykonywaniu instalacji w korytarzu należy zwrócić szczególną uwagę, aby nie uszkodzić istniejącej instalacji nie podlegającej przebudowie. Demontaż istniejących instalacji wykonać w uzgodnieniu i nadzorem inwestora. 2.2 Montaż osprzętu na istniejących tablicach W miejscu po zdemontowanym styczniku (załączającym went. dach.), oraz bezpiecznikach zabezpieczających obwód zasilający istn. tablicę w pracowni chemicznej, zamontować rozłącznik z bezpiecznikami w obudowie S6. 2.3 Układanie przewodów i montaż osprzętu Kucie bruzd w ścianach i sufitach należy wykonać po odłączeniu z pod napięcia i zdemontowaniu elementów instalacji istniejącej. W remontowanych pomieszczeniach instalacje wykonać przewodami YDY i YDYp w tynku lub pod tynkiem, w korytarzu w listwie elektroinstalacyjnej LE. Przewody zasilające gn. wt. usytuowane na stołach demonstracyjnych ułożyć w rurkach RB20 w posadzce, oraz pod blatami. Przekroje przewodów podaje się na schemacie załączonym do projektu. Po ułożeniu przewodów, bruzdy należy zatynkować zaprawą cementowo-wapienną. Od istniejącej tablicy rozdzielczej TD2 do istniejącej szyny wyrównawczej w piwnicy, należy ułożyć przewód LYżo 16mm2w listwie LE, będzie on pełnił rolę przewodu ochronnego PE. Zasilanie projektowanej rozdzielnicy w Sali chemicznej wykonać przewodem ułożonym w listwie elektroinstalacyjnej w korytarzu, oraz pod tynkiem w Sali chemicznej. Zasilanie wentylatora dachowego wykonać z projektowanej tablicy T4. Lokalizację gniazd wtykowych przeznaczenia ogólnego ustalić z dyrekcją szkoły. Osprzęt stosować szczelny pod tynk. 2.4 Montaż opraw oświetleniowych Oprawy oświetleniowe sufitowe mocować za pomocą kołków rozporowych. Typ opraw podaje się na załączonych rysunkach. Oprawy należy zamontować kompletne z osprzętem jednego producenta. 3. Branża sanitarna 3.1 Roboty przygotowawcze + demontażowe - demontaż istniejącej instalacji wody zimnej ,ciepłej ,cyrkulacyjnej i gazowej łącznie z przecinaniem rur, rozkręcaniem połączeń gwintowanych ,zdemontowaniem elementów rurociągu , przecinaniem rur, wykuciem uchwytów i tulei ze ścian - demontaż instalacji kanalizacji sanitarnej łącznie z wykuciem szczeliwa z kielichów , wyjęciem sznura uszczelniającego , przecinaniem rur , zdemontowaniem rurociągu i wykuciem tulei - demontaż umywalek, zlewów , digestorium łącznie z zakorkowaniem podejść wodociągowych i odpływowych , wykucie wsporników - przeniesienie+ transport zdemontowanych urządzeń w miejsce wskazane przez Inwestora 3.1 Roboty montażowe w zakresie instalacji sanitarnych - wykonanie nowych odcinków instalacji wodociągowych wody zimnej i ciepłej oraz instalacji kanalizacyjnej wraz z montażem zaprojektowanej armatury , baterii,zaworów czerpalnych , zaworów wypływowych ze złączka do węża , przyborów sanitarnych[ umywalek , zlewu , digestorium - przejścia i przebicia przez ściany i stropy wraz z założeniem tulei osłonowych - podejścia do poszczególnych przyborów sanitarnych oraz do elektrycznych (wentylator wyciągowy dachowy) - wykonanie prób szczelności instalacji wodociągowych , instalacji kanalizacji sanitarnej, - wykonanie pomiarów i testów - wykonanie izolacji zgodnie z opracowanym projektem 4. Roboty wentylacyjne Na istniejącym kanale wentylacyjnym grawitacyjnym w miejscach pokazanych na projekcie zamontować wentylatory wyciągowy z digestorium. Wentylator dachowy montować na podstawie dachowej tłumiącej wraz z uruchomieniem wentylatora oraz wszystkimi niezbędnymi robotami zapewniającymi prawidłowe funkcjonowanie instalacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 54.31.00.00 - 54.31.00.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzone kserokopie uprawnień budowlanych oraz potwierdzone kserokopie zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wiedza i doświadczenie musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 roboty budowlane budynków. W celu potwierdzenia wykonanych robót Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizowanych robót budowlanych a także dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso4olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida ul. E. Turowskiego 3 pokój 121 A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida ul. E. Turowskiego 3 pokój 121 A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.