eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Aktualizacja projektu budowlanego i wykonawczego na rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 849 Zamość - Jacnia - Wola Obszańska od km 9+711 do km 24+100 na odcinku Lipsko - Kaczórki oraz opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realiza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Lublin: Aktualizacja projektu budowlanego i wykonawczego na rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 849 Zamość - Jacnia - Wola Obszańska od km 9+711 do km 24+100 na odcinku Lipsko - Kaczórki oraz opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Numer ogłoszenia: 193759 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, faks 081 7495341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja projektu budowlanego i wykonawczego na rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 849 Zamość - Jacnia - Wola Obszańska od km 9+711 do km 24+100 na odcinku Lipsko - Kaczórki oraz opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ZAKRES DOKUMENTACJI 1.1. Cel opracowania Podstawowym celem zamówienia jest: - opracowanie (aktualizacja) dokumentacji projektowej wraz z dokumentacją geodezyjno- prawną rozbudowy drogi wojewódzkiej Nr 849 na odcinku od km 9+711 do km 24+100 umożliwiająca uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. - przygotowanie materiałów niezbędnych do ogłoszenia przetargu na wykonanie robót budowlanych wymaganych przez Prawo Zamówień Publicznych. 1.2. Skład Dokumentacji W ramach zleconej dokumentacji projektowej, należy opracować następujące stadia i elementy 1.2.1. Projekt budowlany (PB) branży drogowej z materiałami do uzyskania opinii, uzgodnień, decyzji i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi. 1.2.2. Projekt wykonawczy branży drogowej wraz z: - Kosztorysem inwestorskim w układzie specyfikacyjnym (wszystkie branże, ZZK). Na żądanie Zamawiającego Wykonawca wykona aktualizację kosztorysu inwestorskiego, uwzględniając ceny materiałów, sprzętu i robocizny obowiązujące na dzień aktualizacji wyznaczony przez Zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia). - Kosztorysem ofertowym, - przedmiarem robót, - SST 1.2.3. Planszę zbiorczą uzbrojenia przebudowywanych kolizji. 1.2.4. Projekt budowlany branży mostowej. 1.2.5. Projekt wykonawczy branży mostowej wraz z: - Kosztorysem inwestorskim w układzie specyfikacyjnym Na żądanie Zamawiającego Wykonawca wykona aktualizację kosztorysu inwestorskiego, uwzględniając ceny materiałów, sprzętu i robocizny obowiązujące na dzień aktualizacji wyznaczony przez Zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia). - Kosztorysem ofertowym, - przedmiarem robót, - SST 1.2.6. Projekt wykonawczy branży energetycznej, telekomunikacyjnej, sanitarnej, gazowej wraz z: - Kosztorysem inwestorskim w układzie specyfikacyjnym Na żądanie Zamawiającego Wykonawca wykona aktualizację kosztorysu inwestorskiego, uwzględniając ceny materiałów, sprzętu i robocizny obowiązujące na dzień aktualizacji wyznaczony przez Zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia - Kosztorysem ofertowym, - przedmiarem robót, - SST, 1.2.7. Projekt stałej organizacji ruchu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem wraz z: - Kosztorysem inwestorskim, - Kosztorysem ofertowym, - Przedmiarem robót, - SST 1.2.8. Projekt tymczasowej organizacji ruchu , zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem dla branż: drogowej, mostowej, energetycznej, telekomunikacyjnej, sanitarnej i gazowej. 1.2.9. Szczegółową inwentaryzację zadrzewienia, 1.2.10. Projekt wykonawczy nasadzeń zieleni wraz z: - Kosztorysem inwestorskim, - Kosztorysem ofertowym, - Przedmiarem robót, - SST 1.2.11. Dokumentację geotechniczną, geologiczno-inżynierską i hydrogeologiczną, 1.2.12. Wszystkie niezbędne materiały do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - związana z nabywaniem nieruchomości i z czasowym korzystaniem z nieruchomości ( PODZIAŁY NIERUCHOMOŚCI , a w szczególności a) komplet dokumentów i materiałów do opinii, zgodnie z art. 11 b ustawy [2] b) komplet dokumentów i materiałów do wniosku, zgodnie z art. 11 d ustawy [2] - w tym projektu budowlanego wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy [1], aktualnym na dzień opracowania projektu. Projekt budowlany powinien spełniać wymagania art. 34 ustawy [1] oraz [1.1] c) wniosek wraz z opisem inwestycji (wersja elektroniczna) , d) jednostkowe mapy z projektem podziału nieruchomości, e) wykaz działek wchodzących w skład projektowanego pasa drogowego (istniejące +wydzielone pod pas) + zał. do decyzji Wojewody, 1.2.13. Materiały do ZRID wg. art. 11 d ustawy [2]. 1.2.14. Mapa do celów projektowych w wersji numerycznej. 1.3. Dotychczasowe opracowania: - Projekt budowlany i wykonawczy rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 849 Zamość - Jacnia - Wola Obszańska od km 9+711 do km 24+100 na odcinku Lipsko - Kaczórki wraz z budową i rozbudową obiektów inżynierskich oraz zabezpieczeniem lub rozbudową urządzeń obcych kolidujących z rozbudowywaną drogą i obiektami inżynierskimi opracowanym przez ZUT NOT ul. Chopina 8/ 18, 20-026 Lublin. - Dokumentacja geodezyjno - prawna. - Raport oddziaływania na środowisko. - Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia znak: RIG.7625/4/08/09 z dnia 24.09.2009 r. oraz znak: RIG 7645/2/07 z dnia 21.05.2007 r.w/w opracowania dostępne są w siedzibie Zamawiającego - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie. 1.4. Przepisy prawne wg. pkt. 2.5. 2. USTALENIA TECHNICZNE 2.1. Ustalenia ogólne 2.1.1. Zakres projektowanych robót obejmuje m. in.: 1. poszerzenie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni oraz umocnienie poboczy, dla klasy Z i nośności 115kN, 2. rozbudowę lub przebudowę obiektów inżynierskich w dostosowaniu do projektu rozbudowy drogi, 3. korektę nienormatywnych łuków poziomych i pionowych, 4. budowę lub przebudowę zatok autobusowych, 5. budowę, rozbudowę lub przebudowę chodników jedno lub dwustronnych w terenie zabudowanym - w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz Gminami przez tereny których przebiega projektowana droga, 6. rozbudowę istniejącego lub budowę nowego systemu odwodnienia korpusu drogowego wraz z odprowadzeniem wody poza istniejący pas drogowy gdy zajdzie taka konieczność, wg. Decyzji środowiskowej, 7. budowę nowych lub przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych, w oparciu o parametry właściwe dla funkcji zjazdu, 8. budowę - w miarę możliwości, w uzgodnieniu z Zamawiającym - dróg serwisowych, szczególnie na terenach przeznaczonych pod nową zabudowę lub zapewniających dojazd do pól położonych przy drodze, w celu ograniczenia liczby i częstotliwości zjazdów, 9. rozbudowę skrzyżowań z drogami niższej kategorii na skrzyżowania z wydzieleniem wlotów na drodze podporządkowanej w zależności od potrzeb, 10. budowę przejść dla pieszych wraz z azylami, 11. rozbudowę lub zabezpieczenie, w niezbędnym zakresie, urządzeń obcych kolidujących z rozbudowywaną drogą i obiektami inżynierskimi, 12. zagospodarowanie zieleni w granicach projektowanego pasa drogowego, 13. zniesienie barier architektonicznych w obrębie rozbudowywanego odcinka drogi, 14. budowa urządzeń ochrony środowiska zgodnie z Raportem oceny oddziaływania na środowisko oraz decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia z uwzględnieniem ochrony siedlisk przyrodniczych i kulturowych wymienionych w RDOŚ. Wartość zamówienia: 661.914,24 zł netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.23.00 - Usługi projektowania mostów 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 7.000,00 zł, słownie złotych: siedem tysięcy 00/100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie osobą/osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia projektowe dla specjalności: drogowej, mostowej, telekomunikacyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz uprawnienia geodezyjne, w tym do podziałów nieruchomości, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia zdolnej do wykonania zamówienia. Wykazani projektanci winni posiadać aktualne zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. opracowanie dokumentacji projektowej na budowę lub rozbudowę drogi publicznej oraz dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, wymienionej w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. nr 193, poz. 1194 z późn. zmianami), o zakresie nie mniejszym niż 5 km w jednym zamówieniu z podaniem ich przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, przy czym usługi na dokumentację projektową i geodezyjno-prawną mogły być wykonane w odrębnym zamówieniu. 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 1 usługi zrealizowanej przez Wykonawcę w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługa te zostały wykonana należycie. 4) Wykaz osoby/osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, zawierający informacje o dysponowaniu osobą posiadającą uprawnienia projektowe dla specjalności: drogowej, mostowej, telekomunikacyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz uprawnienia geodezyjne, w tym do podziałów nieruchomości wraz z załączonymi kserokopiami odpowiednich uprawnień projektowych dla specjalności drogowej, mostowej, telekomunikacyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz kserokopiami odpowiednich uprawnień geodezyjnych, w tym do podziałów nieruchomości oraz aktualnych zaświadczeń odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej (dla projektantów). W przypadku udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jej udostępnienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydrukowaną SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego, ul. Turystyczna 7a, pok. 203(cena 12,00 zł), SIWZ w formie elektronicznej po przesłaniu zapotrzebowania e-mailem na adres: dzp@zdw.lublin.p.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, pok. 107. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.11.2009 o godz.08:30 w pok. 208..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (081) 749-53-41; (081) 749-53-77 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dzp@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1. W zakresie dokumentacji projektowej - Wydział Przygotowania Inwestycji, Marzanna Mitura, tel. (0-81) 749-53-24, (0-81) 749-53-45, w zakresie dokumentacji geodezyjno - prawnej - Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami - Urszula Andrzejuk tel. (0-81) 749-53-22, (0-81) 749-53-23. 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Wydział Umów, Sławomir Szepietowski, tel. (081) 749-53-44; 749-53-29. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na zmianie terminu wykonania umowy, zakresu prac projektowych, zmianie wynagrodzenia oraz wynikających ze zmian osobowych w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy; 2) wystąpiła niezgodność pomiędzy częścią opisową a kartograficzną ewidencji gruntów w obszarze, którego dotyczy projektowana inwestycja; 3) przedłużeniu uległy procedury administracyjne na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych; 4) wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia; 5) w trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający polecił dokonać zmian w uzgodnionych wcześniej rozwiązaniach projektowych; 6) warunki atmosferyczne nie pozwoliły na sporządzenie materiałów przedprojektowych (np. inwentaryzacji, mapy, pomiarów, ugięć sprężystych nawierzchni, opracowań geodezyjnych, geologicznych i geotechnicznych); 7) zaistniała konieczność wykonania inwentaryzacji przyrodniczej w ściśle określonym terminie (zgodnie z wymogami specyficznymi dla poszczególnych gatunków); 8) zaistniała konieczność wykonania badań archeologicznych w ściśle określonym terminie; 9) z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) nastąpiła lub powinna nastąpić zmiana osób kluczowych dla realizacji umowy np. koordynatora prac, projektanta itp. oraz osób reprezentujących strony; 10) zmianie uległy dane teleadresowe zapisane w umowie; 11) zmianie uległy stawki podatku VAT..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.