eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › roboty budowlane (modernizacja) na oddziale nr 5 /leczenia uzależnień dla dorosłych/ położony na terenie szpitala - Gniezno, ul. Poznańska 15 Pakiet 1 - wymiana okien strychowych, Pakiet 2 - modernizacja instalacji elektrycznej, Pakiet 3 - modernizacja po

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-19

Gniezno: roboty budowlane (modernizacja) na oddziale nr 5 /leczenia uzależnień dla dorosłych/ położony na terenie szpitala - Gniezno, ul. Poznańska 15 Pakiet 1 - wymiana okien strychowych, Pakiet 2 - modernizacja instalacji elektrycznej, Pakiet 3 - modernizacja pomieszczeń terapii, prace instalatorskie związane z wyodrębnieniem WC w pomieszczeniach terapii, modernizacja instalacji wodno - kanalizacyjnej, modernizacja tarasu ogrodowego wraz z zadaszeniem.
Numer ogłoszenia: 193741 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4262171, fax 061 4261118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziekanka.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane (modernizacja) na oddziale nr 5 /leczenia uzależnień dla dorosłych/ położony na terenie szpitala - Gniezno, ul. Poznańska 15 Pakiet 1 - wymiana okien strychowych, Pakiet 2 - modernizacja instalacji elektrycznej, Pakiet 3 - modernizacja pomieszczeń terapii, prace instalatorskie związane z wyodrębnieniem WC w pomieszczeniach terapii, modernizacja instalacji wodno - kanalizacyjnej, modernizacja tarasu ogrodowego wraz z zadaszeniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pakiet 1 - wymiana okien strychowych i piwnicznych z obróbką (okna zaopatrzone w bezpieczną szybę, klamka zamykana na kluczyk, okna z drewna sosnowego impregnowane koloru biłego), wymiana obróbek (parapetów zewnętrznych), wymiana uszkodzonych cegieł. Pakiet 2 - modernizacja instalacji elektrycznej, Pakiet 3 - modernizacja pomieszczeń terapii (wymiana tynków, posadzek - płytki, wymiana drzwi, roboty malarskie) prace instalatorskie związane z wyodrębnieniem WC modernizacja instalacji wodno - kanalizacyjnej, modernizacja tarasu ogrodowego wraz z zadaszeniem (wymiana rynien i rur spustowych, wymiana tynków - wykonać tynk wapienny, usunięcie starych powłok malarskich z zadaszenia i konstrukcji metalowej, pomalowanie farbami zadaszenia i konstrukcji, kolorystykę uzgodnić na roboczo z Konserwatorem)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia. Oceny spełniania warunków zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych dokumentów, sprawdzając kompletność, spełnienie warunków dopuszczających metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z warunków skutkuje odrzuceniem oferty wykonawcy. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy: a) oświadczenie pisemne - art. 22 Ustawy; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do rejestru działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówień (dokument z datą wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); c) pełnomocnictwo na piśmie ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie; d) przed zawarciem umowy Zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, umowy regulującej współpracę wykonawców; e) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne zaświadczenie ZUS lub KRUS, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości opłat, składek, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznych i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda załączenia przez Wykonawcę: a) wykazu wykonanych lub wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te były należycie wykonane; b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - należy dołączyć uprawnienia o kwalifikacjach. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisa ubezpieczenia od OC na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN; Do ofert należy dołączyć ponadto: a) wypełniony kosztorys ofertowy; b) umowa (wzór) podpisania przez Wykonawcę; c) upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli za wykonawcę występuje inna osoba nie figurująca w rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; d) uprawnienia budowlane osób, które będą wykonywać przedmiot zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. okres gwarancji na wykonane roboty z materiałem - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dziekanka.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ - Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, budynek administracji, dział zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 09:00, miejsce: SPZOZ - Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, budynek administracji, sekretariat szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wymiana okien strychowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana okien strychowych i piwnicznych z obróbką (okna zaopatrzone w bezpieczną szybę, klamka zamykana na kluczyk, okna z drewna sosnowego impregnowane koloru białego), wymiana obróbek (parapetów zewnętrznych), wymiana uszkodzonych cegieł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji na wykonane roboty z materiałem - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: modernizacja instalacji elektrycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: modernizacja instalacji elektrycznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji na wykonane roboty z materiałem - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: modernizacja pomieszczeń terapii, prace instalatorskie związane z wyodrębnieniem WC w pomieszczeniach terapii, modernizacja instalacji wodno - kanalizacyjnej, modernizacja tarasu ogrodowego wraz z zadaszeniem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: modernizacja pomieszczeń terapii (wymiana tynków, posadzek - płytki, wymiana drzwi, roboty malarskie) prace instalatorskie związane z wyodrębnieniem WC modernizacja instalacji wodno - kanalizacyjnej, modernizacja tarasu ogrodowego wraz z zadaszeniem (wymiana rynien i rur spustowych, wymiana tynków - wykonać tynk wapienny, usunięcie starych powłok malarskich z zadaszenia i konstrukcji metalowej, pomalowanie farbami zadaszenia i konstrukcji, kolorystykę uzgodnić na roboczo z Konserwatorem).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji na wykonane roboty z materiałem - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.