Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-19
Dębica: Remont świetlicy środowiskowej
przy ul. Kraszewskiego 90 w Dębicy
Numer ogłoszenia: 193681 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Akademicka 12, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6813590,6813591,6705006, fax 0-14 6705006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-debica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorzadu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy środowiskowej przy ul. Kraszewskiego 90 w Dębicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Częściowa wymiana stolarki okiennej na PCV, 2.Remont posadzek z ułożeniem wykładzin z PCV, terakota, tekstylna, 3.Remont 2 sanitariatów, 4.Wykonanie instalacji komputerowej na stanowiskach, 5.Roboty malarskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji podobnych zamówień i realizował w okresie ostatnich trzech lat roboty o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej do przedmiotu zamówienia. 4) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 6) Za spełnianie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonywanie 5 robót o charakterze i zakresie podobnym do niniejszego. Łączna wartość trzech robót nie może być niższa od obecnej oferty przetargowej, przy czym co najmniej jedna praca musi opiewać na kwotę nie mniejszą niż 150 000PLN (brutto). 7) Za spełnianie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uzna wykazanie się przez wykonawcę dysponowaniem co najmniej 5 osób. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Kosztorys na podstawie przedmiaru robót według załącznika nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (KRUS) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty. 7) Kopię decyzji właściwego Urzędu Skarbowego nadającą NIP. 8) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej 5 robót o charakterze i zakresie podobnym do niniejszego. Łączna wartość trzech robót nie może być niższa od obecnej oferty przetargowej, przy czym co najmniej jedna praca musi opiewać na kwotę nie mniejszą niż 150 000PLN (brutto). 9) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 10) Wykaz fachowego personelu, który będzie wykonywał zamówienie lub uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami dotyczącymi ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnymi do realizacji zamówienia według załącznika nr 4 do SIWZ. 11) Potwierdzonej kserokopii uprawnień kierownika robót (zakres uprawnień musi obejmować przedmiot zamówienia zgodnie ze specyfikacją). 12) Potwierdzonej kserokopii zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót. 13) Kopii polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14) Oświadczenia o przedłużeniu rękojmi do 36 miesięcy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału, należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops-debica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Akademicka 12 39 - 200 Dębica.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 15:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Akademicka 12 39 - 200 Dębica pok. 38 Dziennik Podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2024 r.
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1184R Przecław - gr. powiatu - Chotowa w km 15+846 - 20+998 i 21+335 - 25+384 (...)"
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1307R Łęki Górne - Zwiernik - gr. powiatu - Zalasowa w km 0+000 - 4+034 w miejscowościach Łęki Górne i (...)
- Sporządzenie projektu zmiany Studium oraz sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar położony w rejonie ulicy Ratuszowej w Dębicy.
- Razem w potrzebie - usługi społeczne i zdrowotne w Gminie Dębica - zamówienie z podziałem na 3 części
- Remont pomieszczeń sypialń i korytarza pawilonu nr 1 oraz schodów zewnętrznych, budynku gospodarczego, nawierzchni chodnika w Domu Pomocy Społecznej w Dębicy
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie dla osób niepełnosprawnych toalety damskiej i męskiej na parterze szkoły
- Przebudowa i rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku na obiekt użyteczności publicznej - Mediateka przy ul. Szerokiej 11 w Grodzisku Wielkopolskim
- Remont tarasu zabytkowego budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie przy ul. Topolowej 5
- Przebudowa części pomieszczeń archiwum budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miejskiego w Lipsku i świetlicy wiejskiej w Rygałówce wraz z przebudową parkingów przy tych budynkach.
- Adaptacja pomieszczeń po byłym Zespole Szkół i Placówek Oświatowych na potrzeby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Lidzbarku Warmińskim.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.