To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-06
Poznań: Usługi sprzątania siedzib własnych
Numer ogłoszenia: 19367 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11027 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna, ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6579000, faks 061 6579009.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja i zarządznie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania siedzib własnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa sprzątania miejsc prowadzenia działalności gospodarczej przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., jednostki organizacyjne Biura Obsługi Mieszkańców nr 1 - 6, Pogotowie Techniczne, wraz z terenami zewnętrznymi. Usługa sprzątania dotyczy następujących nieruchomościach: Budynek Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S.A. przy ul. Rybaki 18a w Poznaniu - powierzchnia wewnętrzna: 2191,46 m2, powierzchnia zewnętrzna:346,61 m2, tereny zielone: 147,66 m2; Budynki zajmowane przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 1 przy ul. Paszty 10 w Poznaniu - powierzchnia wewnętrzna: 319,34 m2, powierzchnia zewnętrzna: 9,00 m2; - ul. Janickiego 20 - powierzchnia zewnętrzna : 346,77 m2 ( chodnik wzdłuż ulicy Janickiego - płytki chodnikowe oraz część parkingowa przyległa do budynku II wynajmowanego - kostka poz-bruk ); - ul. Staszica 15 - Archiwum - powierzchnia wewnętrzna: 98,97 m2, powierzchnia zewnętrzna: 143,17 m2, tereny zielone: 60,68 m2; Budynek zajmowany przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2 przy ul. 23 Lutego 4/6 w Poznaniu - powierzchnia wewnętrzna: 411,60 m2, powierzchnia zewnętrzna: 510,10 m2; Budynek zajmowany przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 3 przy ul. Św. Marcin 51 w Poznaniu - powierzchnia wewnętrzna: 381,11.m2, powierzchnia zewnętrzna: 179,36 m2; Budynek zajmowany przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 4 przy ul. Łozowej 26 w Poznaniu - powierzchnia wewnętrzna: 497,68 m2, powierzchnia zewnętrzna: 202,50 m2, tereny zielone: 17,48 m2; Budynek zajmowany przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 5 przy ul. Nehringa 2 w Poznaniu - powierzchnia wewnętrzna: 528,87 m2, powierzchnia zewnętrzna: 638,00 m2; Budynek zajmowany przez Biuro Obsługi Mieszkańców nr 6 przy ul. Brzask 3 w Poznaniu - powierzchnia wewnętrzna: 310,70 m2, powierzchnia zewnętrzna: 294,00 m2, tereny zielone: 143,00 m2; Budynek zajmowany przez Pogotowie Techniczne przy ul. Janickiego 20 w Poznaniu - powierzchnia wewnętrzna: 139,78 m2. Łączna powierzchnia wewnętrzna: 4 879,51 m2, powierzchnia zewnętrzna: 2 669,51 m2 i powierzchnia terenów zielonych: 368,82m2. Powierzchnia okien do jednorazowego mycia- 2 182,50 m2, ilość żaluzji do jednorazowego mycia-204 szt. oraz ilość firan do jednorazowego prania-84 szt. 2.Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w wymienionych powyżej budynkach i terenach do nich przyległych, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. 3.Wykonawca i Zamawiający zobowiązany jest do wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją umowy, która co najmniej raz w tygodniu, np. w każdy piątek ( w przypadku gdy w piątek przypadało święto - należy wyznaczyć inny dzień tygodnia ) skontroluje poziom świadczenia usługi przez pracowników Wykonawcy. Czynności kontrolne wraz z uwagami zostaną odnotowane w protokole odbioru prac ( zestawienie miesięczne), podpisanym przez przedstawicieli Stron. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 5 do umowy. 4.Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia za pomocą urządzeń będących w jego dyspozycji oraz przy pomocy środków nabywanych we własnym zakresie i na własny koszt, w szczególności: maszyn czyszczących, środków czyszczących, dezynfekujących, worków na śmieci. 5.Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia za pomocą zatrudnionych u Wykonawcy osób, których wykaz przedstawi Zamawiającemu w terminie nie późniejszym niż dzień zawarcia umowy. 6.Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę; 7.Przedmiot zamówienia należy wykonywać poza godzinami pracy (godziny pracy od 7:00 do 15:00 w dni robocze) za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonywane w godzinach pracy (pomieszczenia serwerowni - pok. 225, drukarnia, archiwum i pokoje: 229, 314, 315 - ZNAJDUJĄCE SIĘ W SIEDZIBIE ZARZĄDU SPÓŁKI PRZY UL. RYBAKI 18A); 8.Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i uzupełnienie na własny koszt środków czystości oraz higieny osobistej i środków zapachowych do toalet. 9.Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia w celu wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę odpowiedniej do zapotrzebowania ilości soli oraz piasku. 10.Wykonawca zobowiązany jest do składowania odpadów zebranych w trakcie sprzątania w miejscach przeznaczonych do zbierania odpadów na terenie nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia; 11.W okresie zebrań absolutoryjnych tj miesiącach lutym i marcu w pomieszczeniach - świetlicach usługi sprzątania należy wykonywać zgodnie z zakresem czynności określonym w załączniku nr 2 do umowy w dniu poprzedzającym zebranie w godzinach przedpołudniowych - DOTYCZY SIEDZIB BIUR OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW 1-6. 12.Z uwagi na okresowe użytkowanie pomieszczenia archiwum przy ul Staszica 15 usługę sprzątania należy wykonywać zgodnie z standardowym zakresem czynności, który został określony w załączniku nr 2 do umowy - jeden raz w miesiącu w godzinach pracy tj pomiędzy godzina 9:00 a 14:00 w pierwszą środę miesiąca. 13. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia niezbędne do przechowywania materiałów i urządzeń związanych z wykonywaniem usługi. 14.Jeżeli Wykonawca jest zakładem pracy chronionej w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych z dnia 27 sierpnia 1997r., będzie on zobowiązany do comiesięcznego przedkładania informacji ( tj. do 15-go dnia każdego miesiąca ) dotyczącej kwoty obniżenia wpłat na PFRON z tytułu zakupu usług u tego Wykonawcy, wliczoną jako iloczyn wskaźnika wynagrodzenia niepełnosprawnych pracowników firmy zaliczonych do znacznego umiarkowanego stopnia niepełnosprawności i wskaźnika udziału przychodów, dla wszystkich faktur wystawionych przez Wykonawcę na rzecz MPGM S.A. 15.Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia toalet w: - ręczniki w listkach typ V (ZZ) zielone lub szare w kartonach po 4000 szt., 1 warstwowe ( maksymalna tolerancja +_ 5% ), wodoutwardzone o wymiarach listka 23 cm x 25 cm, gramatura mon. 36g/m2; - papier toaletowy konsumencki, 3 warstwowy, klejony całą powierzchnią, celulozowy o długości min. 18 m i szerokości wstęgi min 9 cm, biały..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY "PEWNOŚĆ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY "PEWNOŚĆ" SP. Z O.O.
- Agencja Ochrony PEWNOŚĆ Sp. z o.o., ul. Jackowskiego 52, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 197809,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 211774,79
Oferta z najniższą ceną: 163125,64 / Oferta z najwyższą ceną: 411431,67
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznańskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
- Poprawa infrastruktury rowerowej na ul. Dmowskiego na odcinku pomiędzy ul. Miedzianą i Rynkiem Łazarskim - ETAP III - odcinek od km 0+600 pomiędzy ul. Krauthofera a ul. Miedzianą (do końca zakresu)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Polskiego Teatru Tańca
- usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Kompleksowe utrzymanie czystości ulic, poboczy, przystanków, chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Białe Błota
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.