eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotniki › Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo - gaśniczego lekkiego z napędem 4x2 dla OSP Złotniki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Złotniki: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo - gaśniczego lekkiego z napędem 4x2 dla OSP Złotniki
Numer ogłoszenia: 193660 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Złotnikach , ul. Opolska, 46-060 Złotniki, woj. opolskie, tel. 0-77 4013 711.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo - gaśniczego lekkiego z napędem 4x2 dla OSP Złotniki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego lekkiego z napędem 4x2 dla OSP Złotniki. Typ nadwozia : - Kabina na ramie - Przeszklenie części osobowej - Przystosowany do przewozu min. 5 osób wyposażony min w 4 drzwi - Drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu - Przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką Wyposażenie : - Belka świetlna (długa ) z napisem STRAŻ - Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów słownych - Lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu - Lampy błyskowe zderzakowe stroboskopowe - Tablice magnetyczne z napisem STRAŻ - Rurowanie zewnętrzne wzmacniające zderzak i zabezpieczające przednie światła - Radio odtwarzacz - Oświetlenie przedziału pasażerskiego, ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego , gniazdo zapalniczki, przenośna lampa halogenowa ( szperacz )hak typu kulowego wraz z gniazdem elektrycznym - ABS - Poduszka powietrzna kierowcy Parametry techniczne: - dopuszczalna masa całkowita do 3500kg - ładowność pojazdu po wykonaniu zabudowy min. 1000 kg - silnik z zapłonem samoczynnym spełniający normy EURO 4 - moc silnika nie mniejsza niż110 KM - skrzynia biegów mechaniczna min 5 - cio biegowa z synchronizowana - napęd oś tylna koła bliźniacze - układ kierowniczy ze wspomaganiem - zabudowa kontenerowa z blachy aluminiowej nierdzewnej - dach w formie podestu roboczego pokryty blachą aluminiowa , przeciwpoślizgową - na dachu miejsce na drabinę nasadkową i węże ssawne - długość zabudowy min 220 cm , szerokość rolet bocznych - po 2 rolety na stronę 100 cm każda - roleta tylna szerokość min.80 cm , rolety aluminiowe pyło i wodo szczelne - wysokość zabudowy równa wysokości pojazdu - miejsce na sprzęt ratowniczy Wyposażenie ratownicze : - agregat wodny ze zbiornikiem o pojemności minimum 200 l. Wszystkie parametry zgodne z wymogami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych . Samochód musi posiadać aktualny certyfikat lub pozytywną opinię CNBOP . Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia samochodu do siedziby Zamawiającego do Złotniki ul. Opolska.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia, 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów lub oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy, którego wzorzec jest załączony do niniejszej specyfikacji, 2) Załącznik nr 1: Cena oferty zawierający propozycję ceny netto oraz ceny brutto przygotowaną i skalkulowaną zgodnie z opisem zamówienia, termin realizacji oraz udzielone gwarancje. 3) Załącznik nr 2: Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 oraz że spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 7) aktualnej informacji z Krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Załącznik nr 3: Wykazu wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączenia dokumentów potwierdzających -referencje, że dostawy te zostały wykonane należycie. 9) Załącznik nr 4: Dane dotyczące powierzonych części zamówienia podwykonawcom. 10) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11) Wzór umowy, który po podpisaniu nalezy dołaczyć do oferty. Dokumenty, o których mowa w pkt 4, 5, 6, 7, 8 (dot. referencji) - mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz..VI ust..1 pkt 4), 5) i7) niniejszej SIWZ Wykonawca: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) rozdz. VI ust.1 pkt.6 SIWZ, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa rozdz. VI ust. 2 pkt 1) lit. a i c oraz pkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w rozdz. VI ust.2 pkt.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.proszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ochotnicza Straż Pożarna w Złotnikach, ul. Opolska , 46-060 Złotniki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Urzędu Miejskiego w Prószkowie, ul. Opolska 17, 46-060 Prószków, pokój nr 17 sekretariat I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.