Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-15
Sztabin: Przebudowa dróg gminnych we wsiach Krasnybór i Jasionowo gm. Sztabin
Numer ogłoszenia: 193593 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztabin, ul. Augustowska 53, 16-310 Sztabin, woj. podlaskie, tel. 087 6439750, fax 087 6439751.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztabin.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych we wsiach Krasnybór i Jasionowo gm. Sztabin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na dwóch odcinkach dróg gminnych położonych we wsiach Jasionowo i Krasnybór o łącznej długości 950 m, na istniejącej jezdni o nawierzchni gruntowej. CPV - Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Przedsięwzięcie polegać będzie na przebudowie: - odcinka drogi gminnej nr 167500B Krasnybór - Jasionowo przebiegającego przez obszar skupionej zabudowy wsi Krasnybór o długości 460 m, na działce o numerze geod. 419 ( od drogi nr 418 do dr. nr 368), poprzez mechaniczne plantowanie drogi żwirowej z zagęszczeniem walcem wibracyjnym, a następnie na szerokości 4,0 m wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno - asfaltowej gr. 5 cm. wg PN-S-96025:2000 dla KR 1. - odcinka drogi gminnej nr 102831B Jasionowo - Podcisówek o długości 490 m, na działce o numerze geod. 385 ( od drogi powiatowej Sztabin - Lipsk do drogi przebiegającej przez wieś nr 383), poprzez mechaniczne plantowanie drogi żwirowej z zagęszczeniem walcem wibracyjnym, a następnie na szerokości 4,0 m wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno - asfaltowej gr. 5 cm. wg PN-S-96025:2000 dla KR 1. 2.Wymagany termin realizacji zadania: 3 grudzień 2007 roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 03.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)od co najmniej 3 lat prowadzą działalność w branży budowlanej, b)wykonali co najmniej 2 roboty budowlane z zakresu przedmiotu zamówienia i zbliżonej wartości ( min. 50 % ). c)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, d)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, e)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia f)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, g)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 2.Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w branży dotyczącej przedmiotu zamówienia od co najmniej 3 lat. 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót w branży będącej przedmiotem zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie ( np. kopie protokołów odbioru, referencje od poprzednich zamawiających ). 6.Wykaz posiadanego przez Wykonawcę sprzętu i urządzeń niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia. 7.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztabin.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sztabin 16-310 Sztabin ul. Augustowska 53.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Sztabin 16-310 Sztabin ul. Augustowska 53.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- STOSZOWICE - BUDZÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Przebudowa nawierzchni ulicy Torowej w Częstochowie III etap - BO (Podniesienie parametrów technicznych poprzez wzmocnienie konstrukcji nawierzchni ul. Torowej)
- Remont drogi powiatowej nr 3219P ul. 3-go Maja w Turku wymiana nawierzchni jezdni i chodników
- Remont odcinków dróg powiatowych nr 2731 E Bogoria Dolna - Bąków Górny, nr 2727E Złaków Kościelny - Przemysłów.
- Przebudowa ul. 18 Stycznia w Głownie w ramach zadania pn.: "Przebudowa dróg gminnych w Głownie (ul. 18 Stycznia, ul. Lewa, ul. Dolna)
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i infrastruktury drogowej na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.