eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Na dostawę aparatury medycznej dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starachowicach nr spr 6/2009/AM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Starachowice: Na dostawę aparatury medycznej dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starachowicach nr spr 6/2009/AM
Numer ogłoszenia: 193511 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Inwestycji Sp. z o.o. działający w imieniu Starostwa Powiatowego Starachowice , ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2746357, faks 041 2746357.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.powiat.starachowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na dostawę aparatury medycznej dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starachowicach nr spr 6/2009/AM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i sprzętu medycznego medycznej. 2.Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV 33100000-1 urządzenia medyczne. 3.Przedmiot zamówienia podzielono na części : CZĘŚĆ I - RESPIRATOR TRANSPORTOWY CZĘŚĆ II- SKANINGOWY LASEROWY POLARYMETR DO OCENY GRUBOŚCI WŁÓKIEN NERWOWYCH SIATKÓWKI 4.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne zawierają Załączniki nr 1 i 2 do specyfikacji. 5.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 8.Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2009 lub 2008 r./jeżeli nie podano inaczej w Specyfikacji technicznej - Załącznik nr 2 do SIWZ/ 9.Oferowany sprzęt musi posiadać certyfikaty jakości CE lub inne dokumenty wymagane przepisami. 10.Oferowane urządzenia muszą być kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych inwestycji, poza materiałami eksploatacyjnymi. 11.Dostawę i zainstalowanie przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca ponosząc koszty i ryzyko transportu. 12.Zamawiający wymaga by oferowany sprzęt był objęty gwarancją, przez co najmniej 24 miesiące. 13Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, proszę wymienić najbliższe do siedziby Zamawiającego punkty serwisowe. 14.Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi w języku polskim..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa 33.12.20.00 - Sprzęt oftalmologiczny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:Część 1 3 00,00 PLN słownie - trzysta; Część 2 1 800,00 PLN słownie - jeden tysiąc osiemset 2)Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) a w szczególności wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swym rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (z późn. zmianami), wykonawca składa następujące dokumenty: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b.dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; c.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, każdego z urzędującego członka organu zarządzającego; d.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub posiada zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a.wykaz wykonanych dostaw według wzoru stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.starachowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Inwestycji Sp. z o.o. ulica Radomska 70, 27 - 200 Starachowice (inwestor zastępczy) Godziny urzędowania 7:00 - 14:00, Telefon/fax - 0 41 27 46 357 Cena SIWZ w wersji papierowej - 30zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Obsługi Inwestycji Sp. z o.o. ulica Radomska 70, 27 - 200 Starachowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane z Regionalnego Programu Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: RESPIRATOR TRANSPORTOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z parametrami zawartymi w SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia - 25 000zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SKANINGOWY LASEROWY POLARYMETR DO OCENY GRUBOŚCI WŁÓKIEN NERWOWYCH SIATKÓWKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z parametrami zawartymi w SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia - 180 000zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.