eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › Remont drogi ul. Majowej w Supraślu (na odcinku od ul. Wczasowej do ul. Żurawiej)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Supraśl: Remont drogi ul. Majowej w Supraślu (na odcinku od ul. Wczasowej do ul. Żurawiej)
Numer ogłoszenia: 193475 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, fax 085 7132720, 7132725.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi ul. Majowej w Supraślu (na odcinku od ul. Wczasowej do ul. Żurawiej).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z remontem drogi ul. Majowej na odcinku od km 0+110 do km 0+212,50 (od ul. Wczasowej do ul. Żurawiej), zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną i przedmiarem. 2.W zakres robót wchodzi budowa nawierzchni bitumicznej- ok. 766 m2, o dł. ok. 102,5 m oraz grubości warstwy ścieralnej 4 cm na istniejącej nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych- trylinka, wymiana krawężników- ok. 212 m2, wymiana chodników- ok. 298 m2, budowa zjazdów- ok.148 m2, regulacja wysokościowa studzienek kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz zaworów wodociągowych, montaż rur osłonowych, dwudzielnych na kablach telefonicznych i energetycznych oraz inwentaryzacją powykonawczą (pełna obsługa geodezyjna)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (część I) roboty rozbiórkowe, krawężnik, chodniki, wjazdy, roboty towarzyszące w wysokości 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych) wadium (część II) roboty bitumiczne i towarzyszące w wysokości 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 powyższej Ustawy. 2.Wyrażą zgodę na termin płatności równy 30 dni od daty końcowego odbioru robót i dostarczenia faktury. 3. Wyrażą zgodę na zawarcie umowy na zasadach określonych w niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy ofertę sporządzoną na lub według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: a/ Załącznik Nr 2 - Wykaz robót zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat b/ Załącznik Nr 4 - Wykaz pracowników nadzoru przewidzianych do wykonania zamówienia 5. Posiadają doświadczenie - w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej 2 roboty budowlane związane z wykonaniem niniejszego zakresu robót w technologii jak zamówione roboty. 6. Zatrudnią Kierownika Budowy z co najmniej dwuletnim stażem na takim stanowisku. 7.Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uwiarygodniony odpis dokumentu należy dołączyć do oferty. 8. Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 3 lat. 9. Wniosą wadium Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania lub odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej ustawy (wg wzoru - Załącznik nr 3). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego : - Naczelnika Urzędu Skarbowego - Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (kierownik robót z uprawnieniami drogowymi do kierowania robotami) w wykonywanym zakresie przedmiotu zamówienia i są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty z uwzględnieniem § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maj 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). 6.W przypadku gdy ofertę składa spółka z ograniczona odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego, wymagane jest załączenie stosownego dokumentu ( uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art.230 k.s.h. (Ustawa z dnia 15 września 2000 r., Dz. U. Nr 94, poz. 1037). 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania: a/ Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum ( podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt XIII. 2,3,5,6. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum może złożyć wspólny dokument, b/ oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, c/ Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera ) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania d/ wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), e/ składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty powołując się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tożsamych zamówień o wartości nie mniejszej niż np. 100 000 zł (odpowiednio w dostosowaniu do warunków realizowanego zamówienia) każde, z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie. (Należy wykazać się min.3 zamówieniami). 9.Oświadczenie, że użyte materiały są dopuszczone do obrotu i spełniają wymagania jakościowe określone w art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: roboty rozbiórkowe, krawężnik, chodniki, wjazdy, roboty towarzyszące (bez robót bitumicznych)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym- km 0,1125, Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych (trylinki)- m2 400, Rozebranie chodników z płyt betonowych Rozebranie krawężników betonowych Rozebranie obrzeży betonowych Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie III kat. Wykonanie koryta ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża w gruncie I-VI kat Wykonanie nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych (trylinka)- m2 400 Humusowanie z obsianiem skarp przy grubości humusu Krawężniki betonowe 15x 30 cm na ławie betonowej Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm Obrzeża betonowe 20 x 6 cm Wykonanie zjazdów gospodarczych z nawierzchnią utwardzoną z elementów betonowych (kostka brukowa).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: roboty bitumiczne i towarzyszące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja pionowa kratek ściekowych- szt. 5 Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych- szt 9 Regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych- szt. 6 Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową Wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna grubości 4 cm- m2 ok. 766.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.