eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31)32, w okresie 12 miesięcy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-06

Gdańsk: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31)32, w okresie 12 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 19345 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Onkologii Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. M. Skłodowskiej-Curie 2, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3419348, faks 058 3419348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpo.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31)32, w okresie 12 miesięcy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku: B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31)32 w okresie 12 miesięcy (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ, pkt. II.) 1)Do zakresu wykonywanej usługi należy sprzątanie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń Centrum w budynku B, polegające na: - sprzątaniu i dezynfekcji: bieżącym i interwencyjnym - sprzątaniu i dezynfekcji: cotygodniowym - sprzątaniu i dezynfekcji: dwukrotnym w ciągu roku 2) Czynności wykonywane będą na podstawie cotygodniowych, ścisłych ustaleń z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego, zgodnie z obowiązującym grafikiem, przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku, po zakończonej pracy tj. od ok. godz. 16:00) oraz w przypadku Bloku Operacyjnego i Oddziału Chemioterapii- na bieżąco, w godzinach pracy obu oddziałów (dwie osoby sprzątające). 3) W przypadku stwierdzenia ogniska epidemiologicznego, przedmiotowa usługa będzie wykonywana zgodnie z obowiązującymi procedurami, w ścisłym uzgodnieniu z Pielęgniarką epidemiologiczną. 4) Strefę wysokiego zagrożenia epidemiologicznego stanowi Blok Operacyjny i Oddział Chemioterapii. Przedmiot zamówienia będzie realizowany wg poniższego zestawienia: Miejsce wykonywanych prac Powierzchnia /m.kw PARTER Zespół wejściowy (rejestracja i szatnia) 42,63 + 38,00 (część dobudowana) Pomieszczenia dla pracowni RTG 47,91 Gabinety lekarskie 50,14 Laboratorium 75,23 Pracownia Diagnostyki Obrazowej(wraz ze sprzętem; rezonans magnetyczny, tomograf komputerowy, RTG) 370,00 Pomieszczenia Zaplecza (szatnia dla pielęgniarek, łazienka i pomieszczenia gospodarcze) 170,03 Powierzchnie wspólne (magazyny-2 pomieszczenia) 143,99 I PIĘTRO Poradnia Onkologiczna 197,04 Oddział szpitalny - Chemioterapia 159,99 Powierzchnie pomocnicze (magazyny- 2 pomieszczenia) 96,42 Oddział Dzienny Chemioterapii 300,00 Ciągi komunikacyjne 95,00 II PIĘTRO Poradnia rehabilitacyjna 137,15 Pomieszczenie pomocnicze 93,11 Blok Operacyjny (wskazane jest oddelegowanie jednej osoby sprzątającej na Blok operacyjny - godziny pracy będą ustalane na bieżąco, zgodnie z potrzebami Zamawiającego i w ścisłym uzgodnieniu z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego) 223,00 III PIĘTRO -strona prawa: Poradnia laryngologiczna, Poradnia chirurgiczna, Poradnia gastroenterologiczna, łazienka dla personelu , łazienka dla pacjentów i łazienka dla inwalidów - strona lewa: 6 gabinetów lekarskich, Poradnia zdrowia psychicznego, łazienka dla personelu i łazienka dla pacjentów 466,78 IV PIĘTRO pomieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne, hole, klatka schodowe, toalety, łazienki ,szartnie,sala konferencyjna, pomieszczenia socjalne, badania kliniczne 444,97 Łączna powierzchnia wszystkich pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia wynosi 3 015,39 m2. Szczegółowe zestawienie asortymentu objętego usługą: drzwi, okna, toalety, umywalki, kompakty, kosze na śmieci, krzesła, ławki, kozetki, łóżka, szafki trzyłóżkowe, fotele do chemioterapii, siedziska do pobierania krwi, taborety, stoliki medyczne, blaty, stojaki do kroplówek, powierzchnie płaskie, pozostałe meble, lampy (jarzeniowe, powierzchniowe, bakteriobójcze), lustra, powierzchnia przeszkleń wewnętrznych, dozowniki na mydło, podajniki na ręczniki ZZ (do dozowników Zamawiającego firmy TORK), grzejniki, panele..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, gdy złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 uPzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, gdy złoży Oświadczenie z art. 22ust.1 uPzp) oraz: a)wykaże wykonanie lub wykonywanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch usług sprzątania szpitala, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ,każda o wartości nie mniejszej, niż 150 000,00 zł i powierzchni sprzątania nie mniejszej, niż 3 000,00 m2, w tym minimum jedna usługa sprzątania związana ze sprzątaniem następujących pomieszczeń(z wyłączeniem sprzątania obiektów takich jak: hale produkcyjne i magazynowe, dworce, budynki mieszkalne): a) takich, w których znajduje się sprzęt medyczny np: rezonans magnetyczny, tomograf komputerowy czy cyfrowy aparat RTG; b)Oddziału Chemioterapii, gdzie podaje się cytostatyki ; c) Bloku Operacyjnego W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymóg posiadania wiedzy i doświadczenia musi być spełniony przynajmniej przez jednego z nich lub łącznie przez wszystkich wykonawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, gdy złoży Oświadczenie z art. 22ust.1 uPzp oraz: a) wykaże, że dysponuje maszyną sprzątającą podłogi tj. automat szorujaco-zbierający, odkurzaczem, i sprzętem wskazanym w pkt.II.8.d) SIWZ, b)załączy wykaz środków czyszczących -zgodnie z zał. nr 6 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, gdy złoży Oświadczenie z art. 22ust.1 uPzp) oraz: a)oświadczy że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia tj. uprawnienia do pracy na wysokościach b) złoży Oświadczenie na temat wlk. średniego, rocznego zatrudnienia u Wykonawcy usług oraz liczebności personelu kierowniczego c) oświadczy, iż dysponuje osobami przeszkolonymi co do zasad utrzymania czystości w obiektach medycznych oraz osobami, mającymi co najmniej roczne doświadczenie w pracy na oddziale chemioterapii, na oddziale rozpuszczania cytostatyków, e) załączy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, gdy złoży Oświadczenie z art. 22ust.1 uPzp oraz potwierdzi posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 150 000,00 zł W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej musi być spełniony przynajmniej przez jednego z nich lub łącznie przez wszystkich wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    1)Plan Higieny (koncepcja kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń, opis organizacji pracy oraz technologii utrzymania czystości) Oddziału Szpitalnego Chemioterapii i Bloku Operacyjnego 2) Wypełniony Formularz oferty - wg zał. nr 1 do SIWZ 3) Zaparafowany Wzór umowy - wg zał. nr 8 do SIWZ 2) Zaparafowany Wzór umowy - wg zał. nr 8 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy). 2) Części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcy - wg zał. nr 9 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo potwierdzające posiadanie uprawnień osoby/osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - W przypadku spółki cywilnej - pisemne pełnomocnictwo uprawniające jednego ze wspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników w przeprowadzonym postępowaniu - W przypadku konsorcjum - należy podać informacje o wszystkich podmiotach wchodzących w skład konsorcjum i załączyć dokument, w którym wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentacji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian, w zakresie art. 144 uPzp: a)terminu realizacji umowy w przypadku, gdy wystąpiły okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności np. działanie siły wyższej; zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub będą leżały jego interesie; b)zmiana wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji ustawowej zmiany wysokości podatku VAT; c)zmiana metrażu d)zmiana pomieszczeń (ewentualne remonty, modyfikacje, przebudowy) e)zmiana zakresu prac, częstotliwości wykonywania prac lub minimalnej ilości obsady pracowników; f)wydłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania wartości umowy brutto, o której mowa w § 4 niniejszej umowy g) Zmiana danych teleadresowych stron wymaga niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony umowy i nie stanowi zmiany umowy. W przypadku braku powiadomienia wszelkie pisma wysłane na adres i numer faksu wskazane w niniejszej umowie uznaje się za skutecznie doręczone. 4.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnej, w postaci Aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Centrum Onkologii w Gdańsku, 80-210 Gdańsk, ul .M.Skłodowskiej-Curie2, pok. 35 IIIp..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 12:45, miejsce: Wojewódzkie Centrum Onkologii w Gdańsku, 80-210 Gdańsk, ul .M.Skłodowskiej-Curie2, pok. 39 IIIp. Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: UDOSTĘPNIANIE POTENCJAŁU PRZEZ INNE PODMIOTY 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. 1, wymaga się przedłożenia przez te podmioty - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których ww. podmioty mają rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych przez nie środków finansowych lub ich zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.