eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Termomodernizacja obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kaliszu - III etap. Termomodernizacja budynku techniczno-gospodarczego wraz z modernizacją kotłowni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-08

Kalisz: Termomodernizacja obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kaliszu - III etap. Termomodernizacja budynku techniczno-gospodarczego wraz z modernizacją kotłowni.
Numer ogłoszenia: 193316 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kaliszu - III etap. Termomodernizacja budynku techniczno-gospodarczego wraz z modernizacją kotłowni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1) termomodernizacji Budynku Techniczno - Gospodarczego i Budynku Kotłowni 2) modernizacji systemu energetycznego w zakresie cieplnym: a) modernizacji instalacji c.o. w kotłowni i budynku technicznym - dostosowanie do parametrów projektowanej kotłowni, b) wykonaniu instalacji elektrycznej i Aparatury Kontrolno-Pomiarowej i Automatyki (AKPiA), c) część technologiczno - budowlana i instalacyjna.Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie dla szpitala - budynku użyteczności publicznej działającego w systemie pracy ciągłej (obiekt czynny całodobowo i całorocznie): I. Termomodernizacji Budynku Techniczno-Gospodarczego i Budynku Kotłowni polegającej na: a) ociepleniu ścian zewnętrznych budynku warstwą wełny mineralnej, Wykończenie ścian w technologii panelowej wentylowanej (w nawiązaniu do Budynku Głównego Szpitala) b) dociepleniu stropodachu o powierzchni 2689,46 m2 warstwą ekofibru, c) ociepleniu stropodachu niewentylowanego warstwa wełny, d) wymiana stolarki okiennej. Zaprojektowano okna PCV o współczynniku przenikania ciepła U=1,5, a<0,3. II. Modernizacji źródła ciepła - kotłowni wraz z węzłem cieplnym, układami autom atyki oraz instalacji c.o. na budynku technicznym. W ramach modernizacji przewiduje się całkowita likwidacje istniejących kotłów węglowych, parowych. W ich miejsce przewiduje się: - dwa kotły parowe na gaz z ekonomizerami o mocy 1,764 MW każdy, - dwa kotły wodne niskotemperaturowe o mocy 1,310 MW każdy, - jedną wytwornicę pary z palnikiem na olej o mocy 2,44 MW, tak więc łączna maksymalna moc źródeł pary wyniesie 6,148 MW. III. Dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach oraz płycie CD..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.25.61.21 - 45.25.61.21 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 200000,00 PLN.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: a) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na dociepleniu lub ociepleniu ścian zewnętrznych budynku w technologii panelowej wentylowanej o wartości co najmniej 2 000 000,00 PLN brutto każda (słownie: dwa miliony złotych 00/100), przy czym powierzchnia ocieplenia lub ocieplenia wynosić musi nie mniej niż 2 000 m2, b) co najmniej jedną robotę polegającą na dostawie, montażu i uruchomieniu kotłowni gazowej, olejowej lub gazowo-olejowej o wydajności min. 2 MW i temperaturze czynnika grzewczego 150oC wraz z modernizacją instalacji c.o. o wartości zamówienia co najmniej 2 000 000,00 PLN brutto (słownie: dwa miliony złotych 00/100). Zamawiający dopuszcza przy wykazywaniu przez Wykonawcę spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia łączenia wymienionych w pkt a) i b) robót, z zastrzeżeniem spełnienia określonych dla nich powyżej warunków kwotowych (w takim przypadku każdy rodzaj robót w ramach jednego zamówienia należy wykazać na kwotę co najmniej 2 mln PLN). Celem potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi dostarczyć wykaz robót jak wyżej, sporządzony w układzie tabelarycznym, w kolumnach tabeli należy wyszczególnić następujące informacje: - miejsce wykonania, - nazwa i adres podmiotu na zlecenie którego wykonywane były roboty, - rodzaj wykonywanych robót ( w tym m.in. informację o powierzchni docieplenia lub ocieplenia - dot. pkt a) oraz informację o wydajności i temperaturze czynnika grzewczego - dot. pkt b), - data rozpoczęcia i zakończenia (data odbioru robót), - wartość robót wyrażoną jako kwota brutto w złotych polskich. Wykonawca do wykazu musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dokumentami takimi mogą być: referencje lub rekomendacje odbiorców robót lub protokoły odbiorów potwierdzające wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną). Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku przez Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, których Zamawiający wymaga. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. dysponuje: a) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, mającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy, która uczestniczyła jako kierownik budowy w ostatnich 3 latach poprzedzających termin do składania ofert w niniejszym postępowaniu w co najmniej jednym zamówieniu na roboty termomodernizacyjne obejmujące ocieplenie ścian zewnętrznych, b) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w przedmiotowej specjalności, która uczestniczyła w ostatnich 3 latach poprzedzających termin do składania ofert w niniejszym postępowaniu w co najmniej jednym zamówieniu obejmującym roboty instalacyjne prowadzone w ramach zamówienia na montaż i uruchomienie kotłownigazowej, olejowej lub gazowo-olejowej o wydajności min. 2 MW jako kierownik robót instalacyjnych, c) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót elektrycznych. Osoby wskazane w pkt a - c do kierowania poszczególnymi robotami nie mogą łączyć funkcji (wykonawca jest zobowiązany do każdego z wyżej wymienionych punktów wskazać inną osobę). Wykaz osób winien zawierać następujące informacje: - nazwisko i imię, - posiadane kwalifikacje, - doświadczenie i wykształcenie (potwierdzające wymagania Zamawiającego określone w pkt a-c), - zakres wykonywanych czynności, - informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku przez Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumencie, którego Zamawiający wymaga. Z treści załączonego dokumentu jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli załączy do oferty: a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (działalność gospodarcza obejmującejdziałalność polegającą na wykonywaniu robót budowlanych) o sumie gwarancyjnej nie niższej niż 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych 00/100), b) sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania spawozdania finansowego inny dokument określający obroty za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wykonawca zobowiązany jest wykazać średnie roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż 11.000.000,00 PLN (słownie: osiem milionów złotych 00/100). Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku przez Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, których Zamawiający wymaga. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełnione i podpisane Formularze Ofertowe - druk w załączeniu, 2. Kosztorysy Ofertowe, 3. oświadczenie Wykonawcy, że m.in. zapoznał się z treścią niniejszej specyfikacji oraz załączonym projektem umowy i akceptuje określone w nich warunki - druk w załączeniu, 4. dowód wniesienia wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej - kopie dokumentu należy wpiąć do oferty, a oryginał w osobnej koszulce dołączyć do oferty; w przypadku dokonania przelewu - ksero dowodu przelewu), 5. pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w KRS (Dział 2) lub zaświadczeniu o wpisie do działalności gospodarczej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 6. oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt Q SIWZ, 7. dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takiej zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj: dopuszcza się: a) zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana działaniem siły wyższej, a w szczególności: klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, koniecznością wprowadzenia zmian w przedmiarze robót na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, następstwem działania organów administracji lub innych organów podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń,uzgodnień, b) zmianę osób wyznaczonych w § 9 ust. 2 projektu umowy do pełnienia funkcji kierownika robót (przedstawionych w ofercie w Wykazie osób ...) w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych, m.in. takich jak śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy oraz w przypadku nie wywiązywania się tych osób z powierzonych obowiązków, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. Określenie warunków dokonania w/wym. zmian do umowy: strona wnosząca o zmianę inicjuje zmianę pisemnie podając: opis propozycji zmiany oraz uzasadnienie zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych (kondygnacja III - pokój nr 16).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: : Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.