eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołbaskowo › Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kołbaskowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Kołbaskowo: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kołbaskowo
Numer ogłoszenia: 193238 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołbaskowo , Kołbaskowo 106, 72-001 Kołbaskowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3119521, faks 091 3119510 w. 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolbaskowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kołbaskowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Kołbaskowo, powstających w nieruchomościach zamieszkałych oraz niezamieszkałych terenu gminy oraz ich transport do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w Leśnie Górnym (zwanej dalej RIPOK) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego oraz aktami prawa miejscowego. 2. Przewidywana całkowita ilość odpadów objętych przedmiotem zamówienia: 5477 Mg 3. Kody CPV: 90.00.00.00-7 usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne, 90.50.00.00-2 usługi związane z odpadami, 90.51.10.00-2 usługi wywozu odpadów 90.51.31.00-7 usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00-9 usługi transportu odpadów 34.92.84.80-6 pojemniki i kosze na odpady i śmieci. 4. Zakres zamówienia obejmuje: 1) odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, powstających w nieruchomościach zamieszkałych oraz niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne, z terenu gminy Kołbaskowo oraz transport do RIPOK następujące rodzaje odpadów: a) odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) z nieruchomości b) odpady komunalne selektywnie zbierane z miejsc prowadzenia zbiórki i nieruchomości c) meble i odpady wielkogabarytowe 2) Odbiór odpadów frakcji odpadów z punktu selektywnego odbioru odpadów komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego przy oczyszczalni ścieków w miejscowości Przecław, 3) Odbiór segregowanych odpadów komunalnych z pojemników zlokalizowanych w tzw. gniazdach do segregacji odpadów (niezależnie od ich własności), 4) odbiór odpadów z worków na odpady segregowane odbierane z nieruchomości jednorodzinnych i w wyjątkowych sytuacjach z wielorodzinnych (trzy rodzaje worków: opakowaniowa frakcja lekka, papier i tektura oraz szkło) 5) w ramach zamówienia wykonawca, nie później niż do 28 czerwca 2013 roku, zobowiązany jest do: a) zapewnienia na koszt wykonawcy i dostarczanie do nieruchomości zamieszkałych pojemników odpowiedniej wielkości i ilości, b) zapewniania możliwość zakupu bądź dzierżawy odpowiednich pojemników przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają, na koszt właścicieli tych nieruchomości. c) zapewnienia na koszt wykonawcy i dostarczanie do nieruchomości zamieszkałych odpowiedniej ilości i rodzaju worków na odpady segregowane. 5. Charakterystyka Gminy Kołbaskowo a) gmina wiejska, b) liczba mieszkańców ok.: 10746 (oficjalna ewidencja, na podstawie zużycia wody szacuje się na ok. 14.000 mieszkańców) , c) obszar: 105 km2 d) Gmina liczy 23 wsie, z czego 20 jest samodzielnymi jednostkami osadniczymi e) Ilość podmiotów gospodarki narodowej wg rejestru REGON w 2010 r. z podziałem na sektory: sektor przemysłowy - 145, sektor budowlany - 161, sektor usługowy - 1182 6. Informacja nt. odpadów: 1) Charakterystyka odpadów odbieranych od właścicieli nieruchomości w gminie Kołbaskowo Przewidywana całkowita ilość odpadów objętych przedmiotem zmówienia w okresie jego realizacji (ilość nominalna): 5477 Mg 2) Informacja na temat nieruchomości na terenie gminy Kołbaskowo w których są wytwarzane odpady komunalne. a) na terenie gminy Kołbaskowo można wskazać następujące nieruchomości zamieszkałe: - nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej liczba szacunkowa ok. 994 ( definicja przyjęta do potrzeb systemu gospodarki odpadami: Przez zabudowę jednorodzinną, w rozumieniu niniejszej uchwały, rozumie się nieruchomość gruntową zabudowaną budynkiem jednorodzinnym, w tym: wolnostojącym, w zabudowie bliźniaczej, szeregowej lub atrialnej, posiadającym funkcję mieszkalną, rekreacyjną lub zagrodową, posiadającą tylko jeden samodzielny lokal mieszkalny), - nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej (w tym także nieruchomości objęte zarządem nieruchomością wspólną, także spółdzielnie mieszkaniowe i wspólnoty) liczba szacunkowa ok. 240 nieruchomości b) na nieruchomości niezamieszkałe na których powstają odpady komunalne ok. 154 3) Informacja na temat szacowanej ilości pojemników do zmieszanych odpadów komunalnych do zapewnienia przez wykonawcę: a) W nieruchomościach zamieszkałych stosowane są pojemniki o pojemności 80 l, 110 l, 120 l, 240 l, 260 l, 1100 l a w nieruchomościach niezamieszkałych: 80 l, 110 l, 120 l, 240 l, 260 l, 1100 l oraz kontener KP-7 b) nieruchomości zamieszkałe (niezależnie od rodzaju zabudowy) szacowane ilości pojemników (tabela w SIWZ), c) nieruchomości niezamieszkałe na których są szacowane ilości pojemników (wynikające ze złożonych deklaracji -tabela w SIWZ, d) Odpady segregowane - odbierane będą w systemie pojemnikowo-workowym (trzy rodzaje worków: opakowaniowa frakcja lekka, papier i tektura oraz szkło). Odpady w workach wykonawca odbiera z nieruchomości jednorodzinnych i wyjątkowych przypadkach z wielorodzinnych (wyłącznie w sytuacjach w których możliwy jest taki sposób gromadzenia odpadów i właściciel nieruchomości segreguje w ten sposób odpady), e) Odpady biodegradowalne odbierane w workach lub pojemnikach od właścicieli nieruchomości, którzy zadeklarują w deklaracjach taką segregację i nie poddających odpadów kompostowaniu, f) Na terenie gminy niektóre frakcje odpadów komunalnych, tj. papier i tektura, szkło i tworzywa sztuczne zbierane są w sposób selektywny. Zbiórka jest realizowana w oparciu o oznakowane pojemniki o pojemnościach 220l i 1100l, ustawione w centralnych punktach osiedli i miejscowości. W każdej miejscowości ustawione są pojemniki przeznaczone na szkło, papier i tekturę oraz tworzywa sztuczne, z wyjątkiem miejscowości Ustowo. Pojemniki te są własnością Gminy Kołbaskowo. g) Wprowadza się trzy rodzaje worków lub pojemników: - żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych i wielomateriałowych łącznie, - biały - do gromadzenia odpadów ze szkła, - niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru i tektury, h) Worki na odpady segregowane powinny być wykonane z tworzywa o wytrzymałości nie mniejszej niż dla tworzywa o podwyższonej gęstości LDPE o grubości minimum 0,06 mm dla frakcji opakowaniowej i makulatury o pojemności 120 l a dla szkła o poj. 80 l. 7. Częstotliwość odbioru opadów. 1) z terenu zabudowy zagrodowej i jednorodzinnej: a) odpady zmieszane - 1 raz/tydzień, b) odpady zbierane selektywnie - co dwa tygodnie każda z frakcji, c) bioodpady - 1 raz/tydzień od właścicieli nieruchomości , 2) z terenu zabudowy wielorodzinnej: a) odpady zmieszane - dwa razy w tygodniu, b) zbierane selektywnie odpady zbierane selektywnie - co dwa tygodnie każda z frakcji, d) bioodpady - 1 raz/tydzień od właścicieli nieruchomości 3) z budynków użyteczności publicznej: a) odpady zmieszane - raz w tygodniu, b) odpady zbierane selektywnie - co dwa tygodnie każda z frakcji, c) bioodpady - dwa razy w tygodniu 4) z nieruchomości, na których prowadzona jest działalność gastronomiczna, hotelarska, medyczna, weterynaryjna: a) odpady zmieszane - minimum dwa razy w tygodniu, b) odpady zbierane selektywnie - co tydzień każda z frakcji - co tydzień, c) bioodpady - dwa razy w tygodniu 5) zbiórka odpadów wielkogabarytowych 2 x w roku w miesiącach: marzec i październik przy założeniu następujących odbiorów kontenerów na każdą akcję zbiórki: 11 x 7m3 11 x 10m3 24 x 12m3. 6) odbiór odpadów z PSZOK - raz na dwa tygodnie. 8. Pozostałe obowiązki wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Odbieranie odpadów odbywać się będzie zgodnie z podanym do ogólnej wiadomości harmonogramem odbioru odpadów komunalnych opracowanym przez wykonawcę i zatwierdzonym przez zamawiającego. Wykonawca musi przedstawić harmonogram Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 26 czerwca. W przypadku wystąpienia święta ustawowego termin wywozu może ulec przesunięciu na dzień przed terminem wskazanym w harmonogramie 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany częstotliwości odbierania odpadów komunalnych przez Wykonawcę (wynikającą z konieczności dostosowania gospodarki odpadami komunalnymi do potrzeb utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kołbaskowo). Zmiana taka może nastąpić tylko jeden raz w okresie realizacji zamówienia. Zmiana częstotliwości odbioru odpadów komunalnych zostanie dokonana na podstawie informacji pisemnej skierowanej przez Zamawiającego do Wykonawcy nie będzie stanowić zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca wyraża bez zastrzeżeń gotowość do zmiany częstotliwości odbioru odpadów komunalnych z uwzględnieniem wymogów Zamawiającego i w ciągu trzech dni roboczych od otrzymania informacji o zmianie dostosowuje harmonogram odbioru odpadów. Dostosowany do zmian przez wykonawcę harmonogram podlega zatwierdzeniu przez zamawiającego 3) Wykonawca prowadzi ilościową i jakościową ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach; 4) Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu, w terminie 10 dni roboczych po zakończeniu miesiąca dodatkowych raportów miesięcznych: 5) - zawierających informację o liczbie i rodzaju wydanych lub odebranych pojemników, 6) - wykaz i ilość odebranych odpadów w Mg; 7) Na żądanie zamawiającego Wykonawca ma obowiązek przedstawić, w ciągu 3 dni roboczych od daty przekazania żądania: informacje z systemów GPS dotyczące wszystkich przejazdów pojazdów transportujących odpady w zakresie: tras przejazdów każdego z pojazdów, miejsc zatrzymania pojazdów, a także momentów załadunku lub wyładunku odpadów (otwierania klapy w przypadku pojazdów typu śmieciarka i pojazdów typu HDS, oraz załadunku lub wyładunku kontenera w przypadku pojazdów typu hakowiec lub bramowiec); 8) Wykonawca zabezpiecza pojazdy i urządzenia przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku oraz transportu; 9) Wykonawca poddaje myciu i dezynfekcji pojazdy i urządzenia z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie; 10) Opróżnianie pojazdów z odpadów musi się odbywać najpóźniej na koniec każdego dnia roboczego oraz parkowanie ich wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej Wykonawcy; 11) Wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców Gminy Kołbaskowo do niezbędnego minimum; 12) Zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi; 13) Wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy; 14) Dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy; 15) W przypadku braku kontynuacji zamówienia w przyszłości, wykonawca na własny koszt odbierze z nieruchomości pojemniki będące jego własnością, 16) Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone w związku z realizacją niniejszego zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9, 34.92.84.80-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 20.000,- zł (słownie dwadzieścia tysięcy złotych) w terminie do dnia 29 maja 2013 do godziny 10.45. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Urzędu Gminy w Kołbaskowie: 95 1240 3927 1111 0000 4099 1928. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - zamawiający zaleca załączenie oryginału dokumentu wadium do oferty. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji - Gminy Kołbaskowo) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do odbioru i transportu odpadów, tzn: a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Kołbaskowo, o którym mowa w art. 9b ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach . b) Posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013, poz. 21).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej jedną usługę odbioru odpadów komunalnych zmieszanych z terenu nieruchomości i ich transport w ilości co najmniej 4500 Mg/1rok oraz odpadów gromadzonych selektywnie (np., szkło, papier i tektura, tworzywa sztuczne) w ilości co najmniej 200 Mg/1 rok.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami: a) bazą magazynowo-transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Kołbaskowo, na terenie, do którego posiada tytuł prawny, b) przynajmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby pojazdy przeznaczone do obierania i transportu odpadów były we właściwym stanie technicznym, oznaczone widocznym logo i numerem telefonu Wykonawcy oraz zapewnić w zakresie wyposażenia pojazdów aby: - konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady; - pojazdy były wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów , - pojazdy były wyposażone w czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiające weryfikację tych danych; - pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Należy złożyć oświadczenie zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 500.000 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych), przez cały okres realizacji zamówienia. b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 4) a) dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Kołbaskowo, prowadzonego przez Wójta Gminy Kołbaskowo na podstawie art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.), dotyczący odpadów będących przedmiotem niniejszego zamówienia (kopia dokumentu), b)decyzję administracyjną - zezwolenie na transport odpadów w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (kopia dokumentu). 5) dokumenty potwierdzające odbiór odpadów komunalnych, np. sprawozdanie M - 09 o wywozie i unieszkodliwianiu odpadów (kopia dokumentu).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolbaskowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.kolbaskowo.pl Urząd Gminy Kołbaskowo 72-001 Kołbaskowo 106 pok. nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Kołbaskowo 72-001 Kołbaskowo 106 pok. nr 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.