eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Przetarg nieograniczony nadostawę oleju opałowego dla kotłowni olejowych przy1. Publicznym Gimnazjum Nr 2 w Krzewicy 2. Publicznej Szkole Podstawowej w Maniach 3. Publicznej Szkole Podstawowej w Misiach 4. Zespole Szkół w Rogoźnicy 5. Publicznej Szkole Po

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-19

Międzyrzec Podlaski: Przetarg nieograniczony na: dostawę oleju opałowego dla kotłowni olejowych przy: 1. Publicznym Gimnazjum Nr 2 w Krzewicy 2. Publicznej Szkole Podstawowej w Maniach 3. Publicznej Szkole Podstawowej w Misiach 4. Zespole Szkół w Rogoźnicy 5. Publicznej Szkole Podstawowej w Rudnikach 6. Publicznej Szkole Podstawowej w Tłuśćcu CPV: 23-12-21-00-9
Numer ogłoszenia: 193211 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3712496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na: dostawę oleju opałowego dla kotłowni olejowych przy: 1. Publicznym Gimnazjum Nr 2 w Krzewicy 2. Publicznej Szkole Podstawowej w Maniach 3. Publicznej Szkole Podstawowej w Misiach 4. Zespole Szkół w Rogoźnicy 5. Publicznej Szkole Podstawowej w Rudnikach 6. Publicznej Szkole Podstawowej w Tłuśćcu CPV: 23-12-21-00-9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego dla kotłowni olejowych przy: 1. Publicznym Gimnazjum Nr 2 w Krzewicy 2. Publicznej Szkole Podstawowej w Maniach 3. Publicznej Szkole Podstawowej w Misiach 4. Zespole Szkół w Rogoźnicy 5. Publicznej Szkole Podstawowej w Rudnikach 6. Publicznej Szkole Podstawowej w Tłuśćcu CPV: 23-12-21-00-9

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Odstępuje.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: oferenci, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert ważnych i odpowiednich. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który a/ posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania; b/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia; d/ przedstawił referencje potwierdzające, iż usługa została wykonana z należytą starannością. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Skazanych do celów przetargowych i zamówień publicznych, 4. wykaz wykonanych zamówień zrealizowanych w ostatnich trzech latach 2005-2007, 5. referencji potwierdzające, iż usługi zawarte w wykazie zostały wykonane z należytą starannością, 6. kserokopie uprawnień osób przeznaczonych do wykonania zadania, 7. oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do specyfikacji, 8. wykaz sprzętu do wykonania zamówienia wraz z załączeniem kserokopii dowodów rejestracyjnych, 9. oferowaną cenę za 1 litr oleju opałowego w składzie: - cena netto - cena brutto - w tym podatku VAT,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecpodlaski.netbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski ul. Warszawska 20 21-560 Międzyrzec Podlaski pok. nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski ul. Warszawska 20 21-560 Międzyrzec Podlaski pok. nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.