eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › wynajem 29 sztuk kontenerów na potrzeby organizacji zawodów Pucharu Świata FIS w narciarstwie biegowym Szklarska Poręba - Jakuszyce 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-20

Szklarska Poręba: wynajem 29 sztuk kontenerów na potrzeby organizacji zawodów Pucharu Świata FIS w narciarstwie biegowym Szklarska Poręba - Jakuszyce 2012
Numer ogłoszenia: 19315 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPORT SZKLARSKA PORĘBA Sp. z o.o. , ul. Turystyczna 26, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 75 717 20 63, faks 75 717 20 63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wynajem 29 sztuk kontenerów na potrzeby organizacji zawodów Pucharu Świata FIS w narciarstwie biegowym Szklarska Poręba - Jakuszyce 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : a) dostawa i ułożenie bloczków betonowych stanowiących miejsce posadowienia kontenerów, przy czym przygotowanie terenu tj. zdjęcie warstwy śniegu do poziomu gruntu leży po stronie Zamawiającego ; b) załadunek , transport i rozładunek kontenerów w miejscu ich docelowej lokalizacji na Polanie Jakuszyckiej ; c) montaż kontenerów na uprzednio przygotowanym ,przez Wykonawcę, podłożu ; d) podłączenie kontenerów do istniejącej instalacji elektrycznej, przy czym doprowadzenie zasilania (wykonanie ZK) do pierwszego kontenera leży po stronie Zamawiającego. Wstępne zabezpieczenie mocy dla wszystkich kontenerów ok. 80 kW. e) podłączenie kontenera umywalniowego do istniejącej sieci hydrantowej. Hydrant zlokalizowany w odległości ok. 2 m od miejsca posadowienia kontenera umywalniowego. f) odprowadzenie ścieków - wywóz ze zbiornika umieszczonego przy lub pod kontenerem umywalniowym ; g) wynajem kontenerów na czas wymagany przez Zamawiającego ; h) w kontenerze umywalniowym świadczenie usługi dyżuru czystościowego przez trzy (3) dni tj. 16, 17 i 18 lutego 2012 r. w godz. od 12:30 do 16:30; oraz po zakończeniu okresu wynajmu kontenerów : i) opróżnienie zbiornika na ścieki (wykonanie serwisu końcowego zbiornika); j) sprzątanie końcowe 29 sztuk kontenerów; k) odłączenie kontenerów od zasilania energetycznego i sieci hydrantowej; l) demontaż, załadunek i wywiezienie kontenerów z miejsca dotychczasowej lokalizacji ( terenu wioski zawodniczej) ; m) uprzątnięcie terenu po zakończonym demontażu kontenerów. 3. Wymagania techniczne_ warunki dla każdego z wynajmowanych kontenerów 3.1 Kontenery biurowe - 28 sztuk , przeznaczone na pomieszczenia techniczne, w których dla zawodników przygotowywane będą narty biegowe : - wymiary zewnętrzny 6000* 2500* 2800 [mm] z dopuszczalną tolerancją ? 2,5% , przy czym wysokość pomieszczenia w świetle nie może być mniejsza niż 2,5 [m] ; - możliwość ustawienia kontenerów w rzędzie - na styk dłuższymi bokami; - jedno , duże okno uchylno-rozwierne z zewnętrzną roletą antywłamaniową , umieszczone na ścianie bocznej kontenera ( krótszej) ; - drzwi pełne, stalowe, zamykane za zamek z wkładką patentową , umieszczone na ścianie bocznej kontenera ( krótszej) i przeciwległej do ściany z oknem ; - system wentylacyjny ( wydajność min. 100 m3/h ) ; - grzejnik elektryczny umożliwiający utrzymanie w pomieszczeniu temperatury ok. 200 C ; - minimum dwa gniazda elektryczne ; - oświetlenie górne , o natężeniu jak dla pomieszczeń biurowych ; - wykładzina podłogowa PCV . 3.2 Kontener umywalniowy - 1 sztuka : - wymiar zewnętrzny 3000 * 2500 [mm] z dopuszczalną tolerancją ? 10 % , przy czym wysokość pomieszczenia w świetle nie może być mniejsza niż 2,5 [m] ; - zbiornik na ścieki ; - wewnątrz _ dwa pomieszczenia z osobnym wejściem , wyposażone: 1 pomieszczenie: 2 umywalki klasyczne min. 40 , z doprowadzoną ciepłą i zimną wodą grzejnik elektryczny bojler elektryczny o poj. min. 10l 2 lustra podajnik na ręczniki papierowe 2 pomieszczenie: 3 umywalki klasyczne min. 40, z doprowadzoną ciepłą i zimną wodą grzejnik elektryczny bojler elektryczny o poj. min. 10l 3 lustra podajnik na ręczniki papierowe. Dopuszcza się wynajem kontenera bez wewnętrznego podziału na pomieszczenia , wyposażonego w minimum 5 umywalek z doprowadzoną ciepłą i zimną wodą, jeden bojler elektryczny o pojemności min. 20 l lub zamiennie : 2 bojlery o pojemności min. 10 l każdy, minimum 5 luster , 2 podajniki na ręczniki papierowe, 1 grzejnik elektryczny o większej mocy lub dwa o mocy mniejszej. - wykładzina podłogowa PCV ; - oświetlenie standardowe ( boczne nad umywalkami lub górne) jak dla pomieszczeń sanitarnych ; - system wentylacji uruchamiany wyłącznikiem oświetlenia , zapewniający niezbędne przewietrzanie pomieszczenia, przy czym dopuszcza się wspomaganie uchylnym okienkiem ; - drzwi zewnętrzne zamykane na klucz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.31.00.00 - Usługi wynajmu lub sprzedaży obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • poparta należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - realizacji minimum trzech (3) zamówień związanych z dostawą i montażem co najmniej 10 kontenerów w każdym zamówieniu . Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych dostaw łącznie z montażem według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku wykazania wartości wykonanych robót w walutach innych niż PLN - należy podać kwotę w PLN, , przeliczając kwotę wartości wykonanych robót rozliczanych w innych walutach na PLN wg średniego kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień 30 listopada 2011 r. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 7 do IDW, przy czym jeżeli dotyczy to środków finansowych, o których mowa w punkcie 1.4.a) - od takiego podmiotu wymagane jest złożenie oświadczenia jak od wykonawcy. Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku. Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( konsorcjum, spółka cywilna) wraz z ofertą złoży lub złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.) - Załącznik Nr 2 do IDW Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia Kierownika Budowy lub kierownika montażu posiadającego : ° co najmniej trzy (3) lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy i_lub kierownika montażu , ° uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów ° ważny na dzień upływu terminu składania ofert dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, Przez wymagany minimalny okres doświadczenia zawodowego należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku kierownika budowy i_lub kierownika montażu obiektów budowlanych z wyłączeniem obiektów małej architektury , w okresie od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych . Do minimalnego okresu doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy i_lub kierownika montażu nie sumuje się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie . Jeżeli wskazana wyżej osoba jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego (art. 12 pkt 7 w zw. z art. 12 a Prawa budowlanego), wymagane będzie od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych oraz wstąpienie do właściwej polskiej izby samorządu zawodowego. Postępowanie w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych odbywa się na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Dysponowanie osobą wymienioną powyżej nie wyczerpuje całości personelu, jakim wykonawca winien dysponować do rzetelnego wypełnienia zobowiązań wynikajacych z realizacji zamówienia. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawcy są zobowiązani przedstawić: a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami montażowymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 5 do IDW b) Oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc funkcje kierownika budowy_montażu, posiada wymagane uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z 07.07.1994 r. Prawa budowlanego - Załącznik Nr 6 do IDW Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 7 do IDW, przy czym jeżeli dotyczy to środków finansowych, o których mowa w punkcie 1.4.a) - od takiego podmiotu wymagane jest złożenie oświadczenia jak od wykonawcy. Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie łączny potencjał kadrowy - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku. Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( konsorcjum, spółka cywilna) wraz z ofertą złoży lub złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.) - Załącznik Nr 2 do IDW. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • poparta posiadaniem : a) środków finansowych lub zdolności kredytowej lub środków finansowych i zdolności kredytowej - w wysokości co najmniej 50 000 PLN - w oparciu o złożone oświadczenie b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości stanowiącej co najmniej równowartość ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. W przypadku wykazania sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, Zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski na dzień 30 listopada 2011 r. Do przedłożenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zostanie wezwany wykonawca , którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą - przed podpisaniem umowy. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia- Załącznik Nr 7 do IDW, przy czym od podmiotu udostępniajacego wymagane jest złożenie oświadczenia jak od wykonawcy. Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku. Wykonawca lub wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( konsorcjum, spółka cywilna) wraz z ofertą złoży lub złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.) - Załącznik Nr 2 do IDW Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy : a) w przypadku klęski żywiołowej lub nagłych, nieprzewidywalnych i negatywnych zmian warunków atmosferycznych powodujących odwołanie zawodów Pucharu Świata FIS w narciarstwie biegowym , b) konieczności zmiany osoby nadzorującej realizację przedmiotu zamówienia - kierownika budowy/ kierownika montażu, c) zmiany części zamówienia realizowanej z udziałem podwykonawcy(ów), d ) zmiany podwykonawcy lub konieczności wprowadzenia dodatkowo podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sport.szklarskaporeba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ze strony internetowej Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2012 godzina 09:30, miejsce: za pośrednictwem np.operatora publicznego: SPORT Szklarska Poręba Spółka z o.o. ul.Mickiewicza 21,58-580 Szklarska Poręba,sk.pocztowa 151 lub złożyć w Biurze ( z wyjatkiem soboty) godz.8-16, adres jw..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.