eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Troszyn › Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Edukacja przedszkolna kluczem do sukcesu naszych dzieci

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-23

Troszyn: Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Edukacja przedszkolna kluczem do sukcesu naszych dzieci
Numer ogłoszenia: 193131 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162735 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowe Przedszkole w Troszynie, ul. Gajowa 1, 07-405 Troszyn, woj. mazowieckie, tel. 29 7671224, faks 29 7671075.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Edukacja przedszkolna kluczem do sukcesu naszych dzieci.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalację, konfigurację i montaż wyposażenia. Przedmiot zamówienia podzielony jest na zadania: Zadanie 1. Sprzęt kuchenny i sprzęt do utrzymania czystości Zadanie 2. Meble przedszkolnych i inne artykułów do wyposażenia sali przedszkolnych Zadanie 3. Zabawki Zadanie 4. Zabawki edukacyjne -pomoce logopedyczne Szczegółowy opis zawarty jest w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. - wszystkie dostarczone meble oraz wyposażenie winny być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w SIWZ oraz spełniać obowiązujące normy oraz przepisy BHP. - dostarczony sprzęt, meble, zabawki i inne (jeśli dotyczy) musi posiadać certyfikaty, na potwierdzenie, że wyroby spełniają wymagania norm: PN-EN 1729-1:2007 i PN-EN 1729-2:2007 (Szkoły i placówki powinny nabywać meble szkolne, przedszkolne oraz sprzęt posiadające certyfikaty - na znak zgodności z normami. Certyfikacja mebli szkolnych obejmuje certyfikaty zgodności z wymaganiami, określonymi w polskich normach. Normy te dotyczą wymiarów funkcjonalnych oraz wymagań bezpieczeństwa i metod badań). 2. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) dokonanie szczegółowych pomiarów z natury mebli i wyposażenia wspólnie z przedstawicielami użytkowników obiektów przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. 2)dostarczenie zamówionego wyposażenia do budynku Samorządowego Przedszkola w Troszynie i Oddziału Przedszkola w Kleczkowie ul. Bielawska 2A. 3) rozpakowanie dostarczonych mebli, urządzeń i sprzętu oraz wniesienie i ustawienie w pomieszczeniach według wskazówek przedstawicieli Zamawiającego; 4) zamontowanie, podłączenie urządzeń oraz sprzętu wraz z pierwszym uruchomieniem; 5) przekazanie Zamawiającemu, wystawionego przez Wykonawcę dokumentu gwarancji jakości na dostarczone wyposażenie, 6) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji techniczno-ruchowej i instrukcji dostarczonego wyposażenia oraz kluczy do dostarczonych wyrobów zaopatrzonych w zamknięcia; 7) dostarczenie dokumentów poświadczających, że dostarczone wyroby wyposażenia nie wydzielają substancji chemicznych o stężeniu i natężeniu przekraczającym wartości dopuszczalne dla pomieszczeń, w których przebywają ludzie; 8) Naprawa wszelkich uszkodzeń dokonanych w budynku Samorządowego Przedszkola w Troszynie i Oddziału Przedszkola w Kleczkowie ul. Bielawska 2A, podczas wykonywania niniejszego zamówienia oraz usuniecie pozostałych odpadów i posprzątania pomieszczeń. 9) Wszystkie meble, urządzenia, sprzęt oraz inne artykuły dotyczące zamówienia Wykonawca jest zobowiązany oznaczyć naklejką z informacją zawierającą producenta, dostawcę oraz nazwę, nr seryjny i typ/rozmiar/rodzaj towaru. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe , patenty lub pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych , technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały i urządzenia przyjęte do wyceny : winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony efekt. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia : Na wykonany przedmiot zamówienia okres gwarancji wynosi 24 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego zakresu dostawy i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Edukacja przedszkolna kluczem do sukcesu naszych dzieci. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51791,94

  • Oferta z najniższą ceną: 51791,94 / Oferta z najwyższą ceną: 65877,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.