eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dukla › udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu do kwoty 3.245.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-23

Dukla: udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu do kwoty 3.245.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 193129 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156067 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu do kwoty 3.245.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu do kwoty 3.245.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek 1. Cena udzielenia kredytu wynosi zł. Słownie wg wyliczenia Co = Ko + Pp tj. Co = Ko- koszt odsetek, WIBOR 1M - 2,63 z dnia 31.07.2013 r., Mz- marża Banku, Pp - prowizja od uruchomienia kwoty kredytu max 0,2% Ko = kapitał pozostały do spłaty (WIBOR 1M + Mz )/365 ilość dni w okresie Pp = 3.245.000,00 tj. Pp = Gdzie: Mz - % Pp - % Sposób obliczenia ceny oferty na usługę bankową - kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w rozbiciu na okres 2013-2020 z dwuletnim okresem karencji (Uwaga: raty płatne na ostatni dzień roboczy kwartału). Dla porównywalności ofert przyjąć uruchomienie kredytu w dwóch transzach zgodnie z tabelą. Okres kredytowania Transza Kapitał %: Wibor 1M + marża Odsetki za okres Rata Kapitał do spłaty 26.09.2013 1 500 000,00 1 500 000,00 0,00 1 500 000,00 27.12.2013 1 745 000,00 3 245 000,00 0,00 3 245 000,00 2014 Karencja 2 lata 3 245 000,00 0,00 3 245 000,00 3 245 000,00 0,00 3 245 000,00 3 245 000,00 0,00 3 245 000,00 3 245 000,00 0,00 3 245 000,00 2015 3 245 000,00 0,00 3 245 000,00 3 245 000,00 0,00 3 245 000,00 3 245 000,00 0,00 3 245 000,00 3 245 000,00 0,00 3 245 000,00 2016 1 0 3 245 000,00 120 000,00 3 125 000,00 2 0 3 125 000,00 120 000,00 3 005 000,00 3 0 3 005 000,00 120 000,00 2 885 000,00 4 0 2 885 000,00 125 000,00 2 760 000,00 2017 5 0 2 760 000,00 275 000,00 2 485 000,00 6 0 2 485 000,00 275 000,00 2 210 000,00 7 0 2 210 000,00 275 000,00 1 935 000,00 8 0 1 935 000,00 275 000,00 1 660 000,00 2018 9 0 1 660 000,00 65 000,00 1 595 000,00 10 0 1 595 000,00 65 000,00 1 530 000,00 11 0 1 530 000,00 65 000,00 1 465 000,00 12 0 1 465 000,00 65 000,00 1 400 000,00 2019 13 0 1 400 000,00 200 000,00 1 200 000,00 14 0 1 200 000,00 200 000,00 1 000 000,00 15 0 1 000 000,00 200 000,00 800 000,00 16 0 800 000,00 200 000,00 600 000,00 2020 17 0 600 000,00 200 000,00 400 000,00 18 0 400 000,00 200 000,00 200 000,00 19 0 200 000,00 200 000,00 0,00 Łącznie odsetki:.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Bieczu, Rynek 15, 38-340 Biecz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 657114,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 546860,23

  • Oferta z najniższą ceną: 546860,23 / Oferta z najwyższą ceną: 942873,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.