eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa bielizny pościelowej dla Hotelu Asystenta i Domu Studenta Politechniki Koszalińskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-23

Koszalin: Dostawa bielizny pościelowej dla Hotelu Asystenta i Domu Studenta Politechniki Koszalińskiej
Numer ogłoszenia: 193103 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163217 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny pościelowej dla Hotelu Asystenta i Domu Studenta Politechniki Koszalińskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest Dostawa bielizny pościelowej dla Hotelu Asystenta i Domu Studenta Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4 1. Dostawa bielizny pościelowej do Hotelu Asystenta przy ul. E. Kwiatkowskiego 6A w Koszalinie Poszwa - 80 szt. Poszewka - 80 szt. Prześcieradło - 80 szt. 2. Dostawa bielizny pościelowej do Domu Studenta ul. Rejtana 15 w Koszalinie Poszwa - 240 szt. Poszewka - 240 szt. Prześcieradło - 240 szt. Dodatkowe warunki do spełnienia przez Wykonawców: 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, wolny od wad, umieszczony w opakowaniu zabezpieczającym go przed uszkodzeniem, zabrudzeniem lub zawilgoceniem podczas transportu lub/i składowania. 2. Zamawiający wymaga, aby każda sztuka asortymentu miała wszywkę zawierającą: skład surowca, wymiary, temperaturę prania. 3. Wykonawca dostarczy cały asortyment na swój koszt (poz. 1.: Hotel Asystenta, ul. E. Kwiatkowskiego 6A, 75-343 Koszalin, poz. 2.: Dom Studenta nr 1 ul. Rejtana 15, 75-507 Koszalin), a także wniesie we wskazane miejsce w godzinach pracy obiektów. 4. Dostawa będzie uznana za zrealizowaną po podpisaniu przez strony protokołu odbioru, co będzie stanowić podstawę do wystawienia faktury VAT. 5. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcy gwarancji na dostarczony asortyment. 6. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze, że dostarczony asortyment posiada widoczne uszkodzenia, jest niezgodny z zamówieniem lub występują braki ilościowe, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany asortymentu na wolny od wad oraz uzupełnienie brakującego asortymentu w terminie 3 dni roboczych. 7. W przypadku wystąpienia podczas użytkowania (w okresie gwarancji) wad w dostarczonym asortymencie, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego asortymentu na nowy, wolny od wad, na własny koszt i ryzyko, w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia przekazania pisemnej reklamacji. 8. Termin zapłaty za dostawę wynosi 21 dni. 9. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzory tkanin (min. 5) w celu wyboru przez Zamawiającego. Wszystkie ceny i wartości winny być podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Przemysłu Odzieżowego MARIA Krzysztof Budzianowski, ul. Podmiejska, 44-207 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17318,40

  • Oferta z najniższą ceną: 17318,40 / Oferta z najwyższą ceną: 27158,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.