Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Tczew: Przebudowa infrastruktury technicznej oczyszczalni ścieków w Małym Miłobądzu
Numer ogłoszenia: 193099 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tczew , ul. Lecha 12, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. (058) 530 51 32, faks (058) 530 51 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa infrastruktury technicznej oczyszczalni ścieków w Małym Miłobądzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa infrastruktury technicznej oczyszczalni ścieków w Małym Miłobądzu w tym: a) remont drogi dojazdowej z płyt YOMB do oczyszczalni i częściowe utwardzenie gruntu b) konserwacja bieżąca i gruntowna rowów c) budowa przyłącza wodociągowego do oczyszczalni ścieków.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia będącego przedmiotem postępowania mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zmówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków a) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 8.1) zobowiązany jest złożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt.8. 2) zobowiązany jest złożyć: Aktualny dokumenty (kopię uprawnień) stwierdzające, że osoba, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy lub kierownika robót jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz że osoba, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy lub kierownika robót w branży sanitarnej jest uprawniona do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. c) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt.8.4) zobowiązany jest złożyć: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. .Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Prawa zamówienia publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodny w treści wypełniony i podpisany druk pn. (Oferta) - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualny dokumenty (kopię uprawnień) stwierdzające, że osoba, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy lub kierownika robót jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz że osoba, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy lub kierownika robót w branży sanitarnej jest uprawniona do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Dane dotyczące podwykonawców zgodnie z wytycznymi pkt. 25 - jeżeli dotyczy - załącznik nr 3. 6. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wytycznymi zawartym w pkt 3 SIWZ 7. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia (za wyjątkiem pkt 1, 4 i 6 ) muszą być złożone przez każdy podmiot. 8 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Ponadto Wykonawcy Ci zgodnie z art. 23 ustawy Pzp winni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 9. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez notariusza. 10.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Liderem- Pełnomocnikiem Zakres i forma wyżej wskazanych dokumentów musi być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z zm.). Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii. (patrz pkt 10 SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-tczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można również otrzymać bezpłatnie w siedzibie Urzędu Gminy Tczew,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 09:00, miejsce: sekretariacie Urzędu Gminy w Tczewie ul. Lecha 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Remont pomostu rekreacyjnego w Swarożynie
- Doposażenie istniejących placów zabaw w nowe urządzenia rekreacyjno-edukacyjne na Górkach I i Górkach II - etap 2
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Czatkowy
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: ,,Przebudowa i remont remizy OSP w Boroszewie''
- Aktywny Tczew- budowa wodnego placu zabaw na terenie niecki czyżykowskiej
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa drogi w Lubiszewie Tczewskim, ul. Kaszubska (dz. nr 73/11)"
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
- Modernizacja infrastruktury sportowej w Gminie Jejkowice
- "Budowa drogi gminnej w m. Górka",
- Budowa oświetlenia dróg gminnych na terenie Gminy Świlcza w 2024 r. Etap I
- Przebudowa ulic: Zajączka, Nysy Łużyckiej, Pułaskiego i Waryńskiego
- Budowa drogi gminnej w Godzieszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.