eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa wyposażenia laboratoriów specjalistycznych i sprzętu multimedialnego w ramach projektu pn Rewitalizacja budynku powojskowego na potrzeby dydaktyczne OWSIiZ w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-13

Olsztyn: Dostawa wyposażenia laboratoriów specjalistycznych i sprzętu multimedialnego w ramach projektu pn Rewitalizacja budynku powojskowego na potrzeby dydaktyczne OWSIiZ w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 193066 - 2007; data zamieszczenia: 13.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania im. Prof. Tadeusza Kotarbińskiego, ul. Artyleryjska 3c, 10-165 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5343203 w. 35, fax 089 5343320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.owsiiz.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: uczelnia niepubliczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia laboratoriów specjalistycznych i sprzętu multimedialnego w ramach projektu pn Rewitalizacja budynku powojskowego na potrzeby dydaktyczne OWSIiZ w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie związane jest z dostawą fabrycznie nowego, nieużywanego wyposażenia pracowni mechatronicznych. pracowni technik CNC oraz pracowni symulacyjnej bhp. Przedmiot zamówienia stanowi dostawę i montaż: Zadanie 1. a) wyposażenie laboratorium podstaw mechatroniki b) wyposażenie laboratorium układów mechatronicznych c) wyposażenie laboratorium automatyzacji procesów produkcyjnych d) wyposażenie laboratorium technik CNC e) wyposażenie laboratorium komputerowego wspomagania projektowania Zadanie 2. wyposażenie Sali wykładowej wielofunkcyjnej w zakresie sprzętu bhp Zadanie 3. sprzętu multimedialnego - projektorów multimedialnych 4 szt., - systemu nagłośnienia 1 kpl. 2. Szczegółowy zakres dostaw zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.86.00.00 - Wyposażenie techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.00.00 - System sterowania i kontroli, sprzęt drukujący, graficzny, automatyzujący prace biurowe i przetwarzający informacje Oryginalny kod CPV: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 20.000,- zł. Zadanie 2 - 3.000,- zł. Zadanie 3 - 1.000,- zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu określonemu w art. 24 ust. 1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat dostawy o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i przedłożą dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie - min 1 dokument; 3) Posiadają odpowiedni kapitał dla tego zamówienia tj. środki własne bądź zdolność kredytową; 4) Udzielą gwarancji na dostarczone wyposażenie na okres minimum 2 lat; 5) Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej nie mniej niż 50.000,- zł; 6) Spełniają pozostałe wymagania określone w SIWZ. Oferenci z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne,wydane zgodnie z porządkiem prawnym obowiązującym w państwie ich pochodzenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia -załącznik. nr 3 do SIWZ, 4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych od dnia złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania -załącznik nr 4- oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - min. jeden dokument; 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wy-stawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wy-stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 9. dowód wniesienia wadium; 10. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 50.000 zł.; 12. oświadczenie o udzieleniu gwarancji zgodnie z warunkiem określonym w rozdziale V ust. 1 pkt 5; Oferenci z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne,wydane zgodnie z porządkiem prawnym obowiązującym w państwie ich pochodzenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.owsiiz.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 10-165 Olsztyn, ul. Artyleryjska 3c..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 11:00, miejsce: 10-165 Olsztyn, ul. Artyleryjska 3c pokój 100..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. a) wyposażenie laboratorium podstaw mechatroniki b) wyposażenie laboratorium układów mechatronicznych c) wyposażenie laboratorium automatyzacji procesów produkcyjnych d) wyposażenie laboratorium technik CNC e) wyposażenie laboratorium komputerowego wspomagania projektowania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.86.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2. wyposażenie Sali wykładowej wielofunkcyjnej w zakresie sprzętu bhp.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.86.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3. sprzętu multimedialnego - projektorów multimedialnych 4 szt., - systemu nagłośnienia 1 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.