Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Żyrardów: Modernizacja składowiska odpadów we wsi Słabomierz-Krzyżówka
- zespół wjazdowy na składowisko
Numer ogłoszenia: 193057 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Żyrardów" Spółka z o.o., ul. Czysta 5, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8554041 w. 255, fax (046) 855 32 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.zyrardow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja składowiska odpadów we wsi Słabomierz-Krzyżówka - zespół wjazdowy na składowisko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na: - wykonaniu drogi dojazdowej do składowiska, placu manewrowego na terenie składowiska, chodników ze zjazdami oraz myjki do oczyszczania kół samochodowych wyjeżdżających ze składowiska, - wykonanie sieci wodociągowej na terenie składowiska odpadów z rur PE 110 mm wraz ze studnią zdrojową dn 1200 z kręgów betonowych służącą do celów myjni samochodowej oraz hydrantami ppoż. oraz wykonanie odbiornika ścieków dla myjni samochodowej, - wykonanie oświetlenia zewnętrznego terenu składowiska, - zakup i montaż wagi samochodowej wraz z całym systemem pomiarowym oraz instalacją elektryczną i podłączeniem do istniejącego budynku na składowisku odpadów, - zakup i montaż szlabanu wjazdowego i wyjazdowego wraz z wykonaniem zasilania elektrycznego i podłączenia do istniejącego budynku na składowisku odpadów,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.21.57.00 - 45.21.57.00 Oryginalny kod CPV: 29.24.23.11 - Wagi Kod CPV wg słownika 2008: 42.92.31.10 - Wagi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział - złożyć ofertę, wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia przez co należy rozumieć wykonanie (tj. rozpoczętych i zakończonych) z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia (roboty budowlanej) odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia /za roboty odpowiadające swoją wartością zamawiający uważa roboty budowlane za co najmniej 200.000,00 PLN netto każda (słownie: dwieście tysięcy PLN), za roboty odpowiadające swoim rodzajem zamawiający uważa roboty budowlane polegające na wykonaniu prac budowlanych w co najmniej takich branżach jak: budowlana (roboty drogowe), sanitarna (sieć wodociągowa) i elektryczna (oświetlenie uliczne i instalacje wewnętrzne)/. b. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tj./Dz. U. 2006, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./, w zakresie: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń elektroenergetycznych, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę , doświadczenie i dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5. Wykaz co najmniej 1 wykonanej (tj. rozpoczętej i zakończonej) z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia /za roboty odpowiadające swoją wartością zamawiający uważa roboty budowlane za co najmniej 200.000,00 PLN netto każde (słownie: dwieście tysięcy PLN), za roboty odpowiadające swoim rodzajem zamawiający uważa roboty budowlane polegające na wykonaniu prac budowlanych w co najmniej takich branżach jak: budowlana (roboty drogowe), sanitarna i elektryczna (roboty instalacyjne i oświetlenie terenu)/, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie, 6. Wykaz pracowników nadzoru, o których mowa w pkt. 8.1 ppkt. 2 lit. b SIWZ zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu wraz z kserokopiami ich uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tj. /Dz. U. 2006, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./ oraz aktualnych zaświadczeń o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego (wg załącznika nr 5 do SIWZ). 7. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 8.Wykaz prac, których wykonanie oferent zamierza powierzyć podwykonawcom, o ile zamierza zatrudnić podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Żyrardów 96-300 ul.Czysta 5.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. Żyrardów 96-300 ul.Czysta 5 pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Wykonanie zabezpieczenia i reprofilowania płyt balkonowych poprzez usunięcie luźnych fragmentów betonu i zabezpieczenie specjalistyczną chemią budowlaną przeznaczoną do napraw (PCC) w budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Pragnienie" w Żyrardowie
- Założenie powiatowej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz bazy danych obiektów topograficznych na terenie jednostki ewidencyjnej 143804_2 - Radziejowice
- Dostosowanie do wymagań ochrony przeciwpożarowej budynku SP nr 2, przy ul. G. Narutowicza 37 , w ramach zadania " Rewaloryzacja XIX-wiecznego budynku dawnej szkoły fabrycznej w Żyrardowie.
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej na przebudowę Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej im. Pawła Hulki - Laskowskiego w Żyrardowie.
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej na budowę ul. Borówkowej w Żyrardowie.
- Budowa ul. Kanałowej na odcinku od ul. P. Skargi do ul. Bema.
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej m. Turostowo i Kiszkowo
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie."
więcej: Wagi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.