Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-08
Mikołów: Wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji pomieszczeń Gimnazjum Nr 2 w Mikołowie, przy ul. Krakowskiej 30, na pomieszczenia żłobka i przedszkola
Numer ogłoszenia: 192950 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołów , Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3248500, faks 32 3248400.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji pomieszczeń Gimnazjum Nr 2 w Mikołowie, przy ul. Krakowskiej 30, na pomieszczenia żłobka i przedszkola.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji pomieszczeń Gimnazjum Nr 2 w Mikołowie, przy ul. Krakowskiej 30, na pomieszczenia żłobka i przedszkola w zakresie obejmującym: Roboty budowlane w zakresie przebudowy obiektu z wykończeniem pod klucz remontowanych pomieszczeń przeznaczonych dla żłobka i przedszkola zgodnie z projektem, tj.: a) wszystkich pomieszczeń parteru (404,36m2), I piętra (398,62 m2) i II piętra (405,39 m2) oraz klatki schodowej segmentu A, b) pomieszczenia piwnicznego poza segmentem A (pom. -1.01; 33,9 m2), d) podjazdu dla osób niepełnosprawnych, zadaszenia nad wejściem, do klatki schodowej, wykonanie robót drogowych związanych z wymianą nawierzchni na kostkę betonową wraz z korytowaniem, e) wykonanie ogrodzenia wraz z furtkami, f) wykonanie placu zabaw dla dzieci uczęszczających do żłobka. Zakres robót budowlanych wewnątrz budynku: - przebudowa ciągów technologicznych bloków żywieniowych, - wymiana posadzek, - wyrównanie i malowanie ścian i sufitów, - wymiana okładzin ściennych, - wymiana stolarki drzwiowej, - wymiana okna klatki schodowej na okno oddymiające, montaż stolarki okiennej wewnętrznej - montaż zabezpieczeń okien klatki schodowej, osłon na kaloryfery, osłon przeciw owadom, montaż urządzeń kuchennych bloku żywieniowego, - remont instalacji wewnętrznych oraz wykonanie instalacji w zakresie uzupełniającym: - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, rozdzielnicami i WLZ, montażem opraw oświetleniowych i wykonaniem instalacji oddymiania, monitoringu i przywołania - wykonanie niezbędnych robót wykończeniowych związanych z przywróceniem stanu pierwotnego ścian, sufitów i podłóg po wymianie instalacji elektrycznych, w tym sanitariatów dziecięcych, - instalacja wod-kan wraz z montażem urządzeń sanitarnych, wymiana instalacji hydrantowej, uzupełnienie instalacji c.o. i wentylacji, - wymiana instalacji i odpływu wody opadowej z dachu segmentu A, tj. wewnętrznych rur spustowych, a w razie konieczności również poziomów, w oparciu o dokumentację projektową..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 43.32.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość kwoty, o której mowa powyżej, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się /zaksięgowane/ do upływu terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak przepisów nakładających obowiązek posiadania uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 roboty budowlanej w budynkach użyteczności publicznej, o wartości min. 500 000,00 zł. Za robotę budowlaną zgodnie z art. 3 ustawy Prawo Budowlane uznaje się budowę, a także przebudowę, montaż, remont lub rozbiórkę obiektu budowlanego. Za budowę cyt. przepis uznaje wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę i nadbudowę obiektu budowlanego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie: - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. O ile podczas wykonywania robót budowlanych wystąpi konieczność wykonania dodatkowych robót nieujętych w dokumentacji projektowej, a koniecznych dla prawidłowego, zgodnego ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami wykonania obiektu budowlanego wykonawca jest zobowiązany do doręczenia zamawiającemu pisemnego zgłoszenia konieczności wykonania dodatkowych robót z załączonym kosztorysem, wykonanym z uwzględnieniem cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym. Po otrzymaniu pisemnego zgłoszenia zamawiający weryfikuje jego zasadność, w szczególności rozmiar robót dodatkowych, prawidłowość zastosowanych cen jednostkowych i inne aspekty techniczno - ekonomiczne. Pisemną zgodę na wykonanie robót dodatkowych z wyliczeniem ich wartości w formie aneksu do umowy zamawiający doręcza wykonawcy. Zamawiający nie jest związany w jakikolwiek sposób wnioskiem wykonawcy, w szczególności zakresem robót dodatkowych podanych we wniosku. Brak pisemnej zgody, o której mowa powyżej jest równoznaczny z brakiem akceptacji zgłoszenia wykonawcy. 2. Zmiany ceny brutto, o ile zmianie ulegną obowiązujące stawki podatku od towarów i usług
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów (do pobrania ze strony internetowej, wersja papierowa 160,00 zł)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotacja celowa z resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - konkurs MALUCH 2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Nowe horyzonty dla Bujakowa - Budowa garażu dla OSP wraz z przełożeniem sieci kanalizacyjnych (Budżet Obywatelski)
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- "REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE"- ETAP II NR POSTĘPOWANIA 03/2024
- ZAKUP I SUKCESYWNY ODBIÓR Z OTACZARNI MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ - II
- Roboty budowlane przy zabytkowym obiekcie budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25
- Modernizacja źródeł ciepła na niskoemisyjne w budynku dydaktycznym oraz warsztatów szkolnych w Zespole Szkól Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja powierzchni placu zabaw przy SP Gościcino
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.