eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › REMONT KONSERWATORSKI ELEWACJI ZAMKU KRÓLEWSKIEGO NA WAWELU - skrzydła wschodniego /elewacja południowa i wschodnia/ oraz skrzydła północnego /elewacja północna/ wraz z wieżami Jordanką, Duńską, Zygmunta III, Sobieskiego oraz Kurzą Stopą w zakresie obejmu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-12

Kraków: REMONT KONSERWATORSKI ELEWACJI ZAMKU KRÓLEWSKIEGO NA WAWELU - skrzydła wschodniego /elewacja południowa i wschodnia/ oraz skrzydła północnego /elewacja północna/ wraz z wieżami Jordanką, Duńską, Zygmunta III, Sobieskiego oraz Kurzą Stopą w zakresie obejmującym wymianę tynków i prace przy konserwacji elementów kamiennych - nr sprawy XVII/DZP/07
Numer ogłoszenia: 192891 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Wawel 8, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, fax 012 4215177.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT KONSERWATORSKI ELEWACJI ZAMKU KRÓLEWSKIEGO NA WAWELU - skrzydła wschodniego /elewacja południowa i wschodnia/ oraz skrzydła północnego /elewacja północna/ wraz z wieżami Jordanką, Duńską, Zygmunta III, Sobieskiego oraz Kurzą Stopą w zakresie obejmującym wymianę tynków i prace przy konserwacji elementów kamiennych - nr sprawy XVII/DZP/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT KONSERWATORSKI ELEWACJI ZAMKU KRÓLEWSKIEGO NA WAWELU - skrzydła wschodniego / elewacja południowa i wschodnia / oraz skrzydła północnego/ elewacja północna /wraz z wieżami Jordanką, Duńską, Zygmunta III, Sobieskiego oraz Kurzą Stopą w zakresie obejmującym wymianę tynków i prace przy konserwacji elementów kamiennych obejmujący: a)skucie tynku i wywiezienie gruzu; b)przygotowanie podłoża - oczyszczenie ręczne i mechaniczne; c)wykonanie tynku renowacyjnego warstwowego grubości całkowitej średnio od 3.5 do 4,0 cm, ze wzmocnieniem siatką na ok. 25% powierzchni; d)malowanie tynku farbą elewacyjną klasy I; e) odczyszczenie kamieniarki okien, gzymsów itd. metodami konserwatorskimi; f)odczyszczenie pozostających w ekspozycji wątków ceglanych ścian metodami konserwatorskimi; g)drobne naprawy kamieniarki (spoinowanie zaprawami wapienno-piaskowymi z dodatkami hydraulicznymi tj. odpowiednimi dla zabytkowego detalu kamieniarskiego, uzupełnienie drobnych ubytków kitami na spoiwie mineralnym barwionymi w masie); h)drobne naprawy wątków ceglanych i spoinowania, kolorystyczne scalenie; i)hydrofobizacja kamieniarki preparatem Sarsil-W lub równorzędnym; j)hydrofobizacja wątków ceglanych preparatem Sarsil-W lub równorzędnym; k)odnowienie powłok malarskich na stalowych elementach krat, drzwi itd. - lakier nawierzchniowy czarny matowy Ftalomat lub równorzędny; l)montaż, dzierżawa i rozbiórka rusztowania; m)roboty zabezpieczające teren prac i obiektu. Termin realizacji zamówienia; 15 listopada 2008 roku, 1-szy etap, polegający na postawieniu rusztowań i skuciu wszystkich tynków ma być zakończony w terminie do 4-ch tygodni od daty podpisania umowy, a następne etapy wykonania tynków i prac konserwatorskich będą się odbywać w następujących zakresach zakończonych odbiorami: - wykonanie tynków i prac konserwatorskich na elewacji południowej skrzydła wschodniego; - wykonanie tynków i prac konserwatorskich na elewacji wschodniej skrzydła wschodniego wraz z basztą Jordanką; - wykonanie tynków i prac konserwatorskich na elewacjach Kurzej Stopki; - wykonanie tynków i prac konserwatorskich na elewacji północnej wraz z wieżami Zygmunta III i Sobieskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 90.000,00 złotych, w formach przewidzianych ustawą PZP. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wniesienia wadium Zamawiający umieści w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: A/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; B/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj.: B 1/ dysponują osobą która będzie kierować robotami i posiada uprawnienia budowlane przewidziane Prawem Budowlanym oraz uprawnienia do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym (posiada zezwolenie wydane na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 roku w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz § 17-19 rozporządzenia MKiS z dnia 11 stycznia 1994 roku o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16 poz.55) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 8.1 rozporządzenia MK z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz 1579) a także jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; B 2/ dysponują osobą która będzie konserwatorem prowadzącym prace przy zabytkach ruchomych lub detalu architektonicznym (konserwator posiada uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem jw.). B 3/ wykonali w okresie ubiegłych pięciu lat (od września 2002 do września 2007 roku) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu tynków renowacyjnych na elewacjach budynków o powierzchni co najmniej 1000m2 i 300m2. B 4/ dysponują co najmniej 10 kwalifikowanymi tynkarzami i 25 robotnikami budowlanymi. C/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca musi być ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej odpowiedzialność deliktową i kontraktową do wartości co najmniej 1.000.000,00 zł., D/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych Dz.U. 06.164.1163 tekst jednolity z późniejszymi zmianami. E/ udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 5 lat od daty końcowego ich odbioru; F/ wykonają roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia zgodnie z instrukcją WTA (Merkblatt E-2-9-04/D) dot. systemu tynków renowacyjnych (wymaganie Zamawiającego na podstawie art. 25 ust 1 pkt 2 pzp). Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych n/w oświadczeń i dokumentów, zgodnie z zasadą: spełnia / nie spełnia. Do składania ofert zamawiający zaprosi nie więcej niż 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.Jeżeli warunki te spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi tych, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania warunku opisanego pod literą B 3 tj. tych pięciu którzy wykażą się największą powierzchnią wykonanych tynków renowacyjnych spełniających stawiane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunku, że wykonawcy: Ad A/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - kopia załączona do wniosku; Ad B/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: Ad B .1/ dysponują osobą która będzie kierować robotami i która posiada uprawnienia budowlane przewidziane Prawem Budowlanym i uprawnienia do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym (posiada zezwolenie wydane na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 roku w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz § 17-19 rozporządzenia MKiS z dnia 11 stycznia 1994 roku o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16 poz.55) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 8.1 rozporządzenia MK z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579) a także wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, tj.: przedstawią ww. dokumenty (kserokopie: uprawnień do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym; uprawnień budowlanych; wraz z kserokopią lub odpisem wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - kserokopie winny być potwierdzone przez Wykonawcę) oraz dołączą do wniosku oświadczenie osoby posiadającej w/w uprawnienia, że podejmie się; pełnienia obowiązków kierownika budowy w przedmiocie zamówienia; Ad B 2/ dysponują osobą która będzie konserwatorem prowadzącym prace przy zabytkach ruchomych lub detalu architektonicznym i która posiada uprawnienia do prac (zgodnie z rozporządzeniem jw.). Do wniosku Wykonawcy dołączą oświadczenie osoby posiadającej w/w uprawnienia, że podejmie się pełnienia obowiązków prowadzącego prace konserwatorskie w przedmiocie zamówienia oraz kserokopię jej uprawnień potwierdzoną przez wykonawcę; Ad B 3/ wykonali w okresie ubiegłych pięciu lat (od września 2002 do września 2007 roku) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu tynków renowacyjnych na elewacjach budynków o powierzchni co najmniej 1000m2 i 300m2 , sporządzą wykaz robót, z podaniem daty i miejsca wykonania (obiekt) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia; Ad B 4/ dysponują co najmniej 10 kwalifikowanymi tynkarzami i 25 robotnikami budowlanymi - przedstawią wykaz osób wraz z podaniem ich kwalifikacji; Ad C / znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej odpowiedzialność deliktową i kontraktową do wartości co najmniej 1.000.000,00 zł., przedstawią aktualną (tj. taką, której ważność upływa nie wcześniej niż na dzień składania wniosków) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż po upływie ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia; Ad D / nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych Dz.U. 06.164.1163 tekst jednolity z późniejszymi zmianami, złożą oświadczenie iż mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia gdyż nie zachodzą przesłanki opisane w art. 22 wskazanym wyżej; Ad E / udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 5 lat od daty końcowego odbioru. - złożą odpowiednie oświadczenie; Ad F/ wykonają roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia zgodnie z instrukcją WTA (Merkblatt E-2-9-04/D) dot. systemu tynków renowacyjnych, złożą odpowiednie oświadczenie. Dokumenty wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną /e do reprezentowania wykonawcy osobę /y

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. gwarancja - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekaże wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia (wraz z oświadczeniami i dokumentami) należy składać w siedzibie zamawiającego, bud. Nr 8, pokój 19 Kancelaria Ogólna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetarg ograniczony to tryb udzielenia zamówienia, w którym, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wykonawcy składają wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu. Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami i dokumentami wymaganymi w ogłoszeniu, muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Wniosek pod rygorem uznania za nieważny musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.