eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz związanego z nimi doradztwa indywidualnego dla uczestników Projektu Dobry pomysł na firmę - wspomagamy przedsiębiorczość w Koninie Nr POKL.06.02.00-30-050/11

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-08

Konin: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz związanego z nimi doradztwa indywidualnego dla uczestników Projektu Dobry pomysł na firmę - wspomagamy przedsiębiorczość w Koninie Nr POKL.06.02.00-30-050/11
Numer ogłoszenia: 192792 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144190 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie, Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, faks (063) 2401135.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz związanego z nimi doradztwa indywidualnego dla uczestników Projektu Dobry pomysł na firmę - wspomagamy przedsiębiorczość w Koninie Nr POKL.06.02.00-30-050/11.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz związanego z nimi doradztwa indywidualnego dla uczestników Projektu Dobry pomysł na firmę - wspomagamy przedsiębiorczość w Koninie, Priorytet VI, działanie 6.2 , Nr POKL.06.02.00-30-050/11 I. BLOKI TEMATYCZNE SZKOLEŃ I blok - Szkolenie podstawowe w zakresie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, w wymiarze 320 godzin lekcyjnych, w podziale na 4 grupy po 80 godzin, łącznie dla 70 uczestników projektu; II blok - Szkolenie podstawowe w zakresie tworzenia biznes planu, w wymiarze 168 godzin lekcyjnych, w podziale na 4 grupy po 42 godziny, łącznie dla 70 uczestników projektu III blok - Szkolenie specjalistyczne w zakresie efektywnego wykorzystania jednorazowej dotacji inwestycyjnej z POKL i budżetu państwa, w wymiarze 96 godzin lekcyjnych, w podziale na 2 grupy po 48 godzin, łącznie dla 45 uczestników projektu, którzy otrzymają jednorazową dotację inwestycyjną na rozpoczęcie działalności gospodarczej. IV blok - Szkolenie z zakresu stosowania zasady równości szans w tym płci, w wymiarze 5 godzin dla 1 grupy, 8 osób. II. TEMATYKA DORADZTWA INDYWIDUALNEGO ZWIĄZANEGO Z PRZEPROWADZONYMI SZKOLENIAMI I - Merytoryczne doradztwo w zakresie planowanych działalności gospodarczych, w wymiarze WP.042.3.2012 280 godzin zegarowych, tj. po 4 godziny dla 70 uczestników projektu II - Doradztwo w zakresie tworzenia indywidualnych biznes planów, w wymiarze 350 godzin zegarowych , tj. po 5 godzin dla 70 uczestników projektu. III - Doradztwo związane z prowadzoną działalnością gospodarczą, założoną w ramach Projektu przy wykorzystaniu dotacji inwestycyjnej, w wymiarze 1350 godzin, tj. po 30 godzin dla 45 uczestników projektu, którzy otrzymają jednorazową dotację inwestycyjną na rozpoczęcie działalności gospodarczej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Dobry pomysł na firmę - wspomagamy przedsiębiorczość w Koninie, Nr POKL.06.02.00-30-050/11 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI, Działanie 6.2. Zamówienie będzie sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz dotacji celowej z budżetu państwa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Gospodarcza Pro Europa, ul. Warszawska 4/7, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 209920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 164775,25

  • Oferta z najniższą ceną: 164775,25 / Oferta z najwyższą ceną: 421000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.