eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup oprogramowania antywirusowego i antyspamowego wraz z licencją i instalacją w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach oraz zapewnieniem aktualizacji przez okres 3 lat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Kielce: Zakup oprogramowania antywirusowego i antyspamowego wraz z licencją i instalacją w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach oraz zapewnieniem aktualizacji przez okres 3 lat
Numer ogłoszenia: 192760 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oprogramowania antywirusowego i antyspamowego wraz z licencją i instalacją w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach oraz zapewnieniem aktualizacji przez okres 3 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z udzieleniem licencji na okres 3 lat, instalację i zapewnienie aktualizacji przez okres 3 lat niżej wymienionego oprogramowania: a) ESET Endpoint Antivirus NOD32 dla komputerów lub równoważny- Liczba licencji : 740; b) ESET Smart Security dla komputerów lub równoważny- Liczba licencji : 50; c) ESET File Security NOD32 dla serwerów plików lub równoważny - Liczba licencji : 30; d) 760 skrzynek pocztowych ESET Mail Security for MS Exchange lub równoważny Liczba licencji: 760; e) Konsola zarządzania -1 sztuka ( wg wymagań określonych w załączniku nr 1 do SIWZ)Uwaga! Opis równoważności został wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego wymagamy od Wykonawcy dołączenia do oferty dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI D pkt. 1 SIWZ. 2.W ramach zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu niewyłącznej licencji do korzystania z oprogramowania przez okres 3 lat w pełnym zakresie funkcjonalnym, w szczególności możliwość korzystania z serwisu technicznego z zakresu instalacji i użytkowania oprogramowania i dostępu do internetowej aktualizacji baz sygnatur wirusów bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 3.Licencja umożliwi korzystanie z oprogramowania, o którym mowa w pkt 1. Termin udzielenia licencji do oferowanego oprogramowania liczony będzie od daty obustronnie podpisanego protokołu odbioru, potwierdzającego należyte dostarczenie i wdrożenie oprogramowania, będącego przedmiotem umowy. 4.Wykonawca zapewni ciągłość aktualizacji przez okres 3 lat od daty udzielenia licencji. 5. Wykonawca zapewni przeprowadzenie szkoleń dla 2 pracowników w dwóch turach szkoleniowych minimum 8 godzin każda. 6.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ. 7.W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego wymagamy od Wykonawcy przeprowadzenia procesu odinstalowania obecnie używanego produktu na wszystkich wskazanych stacjach roboczych i serwerach należących do Zamawiającego. 8.Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Kielcach: al. IX Wieków Kielc 3 9. Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10.Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 1 do SIWZ -Formularz ofertowy, uwzględniając wszystkie koszty, w tym również udzielenie licencji na okres 3 lat, instalację, serwis, zapewnienie aktualizacji przez okres 3 lat oraz przeszkolenie 2 administratorów Zamawiającego w dwóch turach szkoleniowych. 11.W przypadku wystąpienia uszkodzeń wykonanego przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na nowy, wolny od wad. 12. Wymagany przez Zamawiającego czas reakcji na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 3 dni robocze, licząc od chwili zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 13. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie ww obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 14. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 15. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 16. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 5 do SIWZ - wzór umowy. Uwaga Opcja! Na podstawie art. 34 ust. 5 Pzp, Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na: a) możliwości udzielenia kolejnych licencji do oferowanego oprogramowania, o którym mowa w pkt. 1.lit. a) i d) w ilości 90 sztuk (maksymalnie 30 licencji rocznie) na okres nie krótszy niż rok i nie dłuższy niż 3 lata od udzielenia licencji na oprogramowanie będące przedmiotem niniejszej umowy. b) Zamawiający zastrzega, iż prawo opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem, co oznacza, że Wykonawcy nie służy roszczenie w przypadku nieskorzystania z prawa opcji. c) Zamawiający zastrzega, iż w przypadku skorzystania z prawa opcji w okresie trwania umowy, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w kwocie wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, w zależności od liczby zamawianych licencji oraz okresu na jaki będzie udzielona licencja. d) Zakres udzielonych licencji w ramach opcji będzie takie sam jak ten, który obowiązuje przy realizacji podstawowego przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt. 1 lit. a) i d).rozdziału III SIWZ e) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadkach konieczności uzyskania licencji na zaoferowane oprogramowanie, o którym mowa w pkt. 1 a) i d) rozdziału III SIWZ dla kolejnych stanowisk komputerowych w okresie trwania umowy. f) Zamawiający powiadomi na piśmie Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji, wskazując liczbę licencji oraz okres na jaki licencja ma być udzielona tj. okres nie krótszy niż jeden rok..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną dostawę oprogramowania antywirusowego wraz z udzieleniem licencji dla co najmniej 200 użytkowników, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, oraz załączenia dowodów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu głównych dostaw wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane - według wzoru stanowiącego dodatek nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; UWAGA Zgodnie z §1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w wykazie głównych dostaw wykonawca jest zobowiązany wskazać jedynie zamówienia potwierdzające spełnianie warunków określonych w rozdziale V pkt.1 A 1) SIWZ i załączenia dowodów należytego wykonania w stosunku do tych zamówień. Zgodnie z §1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, dowodami, o których mowa w pkt. 2 są: poświadczenia albo oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. Zgodnie z § 9 ust. 2 ww rozporządzenia, Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). UWAGA Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów (oryginał podpisany przez podmiot) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia . Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego Dodatek Nr 2A do SIWZ-oryginał

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego Dodatek Nr 2A do SIWZ-oryginał

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znadują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego Dodatek Nr 2A do SIWZ-oryginał

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom: 1.Opis techniczny oferowanego oprogramowania oraz konsoli zarządzania w szczególności informacje techniczne i dane dotyczące funkcjonalności oferowanego przedmiotu zamówienia, wg wzoru stanowiącego dodatek nr 6 do SIWZ--oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uwaga! Niniejszy dokument składają tylko Wykonawcy, którzy oferują oprogramowanie równoważne do wskazanego w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w rozdziale III SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3.Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny umowy i zawarciu stosownego aneksu w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dla przedmiotu umowy, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w Umowie dotyczących terminu wykonania Umowy, w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do Umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron Umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których strony Umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji Przedmiotu Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 347 III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 147 I piętro Kancelaria ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.