eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Turnus rehabilitacyjny wraz z kursem komputerowym i warsztatami aktywnego poszukiwania pracy



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Nysa: Turnus rehabilitacyjny wraz z kursem komputerowym i warsztatami aktywnego poszukiwania pracy
Numer ogłoszenia: 192687 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 0-77 448 24 56, faks 0-77 448 25 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Turnus rehabilitacyjny wraz z kursem komputerowym i warsztatami aktywnego poszukiwania pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazdowy, całodobowy turnus usprawniająco-rekreacyjny wraz z kursem komputerowym i warsztatami aktywnego poszukiwania pracy dla 10 osób niepełnosprawnych na terenie województwa opolskiego wraz z dowozem i przywozem powrotnym uczestników.Czas trwania turnusu 14dni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 5) Złożą wymagane dokumenty wskazane w punkcie VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI na zasadzie spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 1. Zaświadczenie Wykonawcy o aktualnym wpisie do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków PFRON. Zaświadczenie musi potwierdzać, iż podmiot, dla którego wydane jest zaświadczenie uprawniony jest do organizacji turnusów usprawniająco-rekreacyjnych dla osób niepełnosprawnych z minimum.: - z dysfunkcją narządu ruchu, - ze schorzeniami układu krążenia, - chorobami psychicznymi, - inne ( w tym: chorobami neurologicznymi) 2. Zaświadczenie wydane dla ośrodka, w którym będzie odbywał się turnus, o aktualnym wpisie do rejestru ośrodków turnusów rehabilitacyjnych. Zaświadczenie musi poświadczać, iż w danym ośrodku może odbywać się turnus rehabilitacyjny usprawniająco-rekreacyjnych) oraz że ośrodek jest uprawniony do przyjmowania zorganizowanych grup turnusowych osób niepełnosprawnych minimum: - z dysfunkcją narządu ruchu, - ze schorzeniami układu krążenia, - chorobami psychicznymi, - inne ( w tym: chorobami neurologicznymi) 3. Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych dla jednostki wykonującej kurs komputerowy i warsztaty aktywnego poszukiwania pracy. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji zadania. 5. Złożenie pisemnego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy (załącznik nr 5 do SIWZ nr PCPR.3431-4/2009). 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzające doświadczenie w wykonywaniu usług stanowiących przedmiot zamówienia tj. - min. 1 rok doświadczenia w organizacji turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków PFRON (potwierdzone wpisem do rejestru organizatorów) oraz zorganizowanie min. 2 turnusów rehabilitacyjnych odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia dla grup zorganizowanych. - min. 1 rok działalności jako ośrodek, w którym mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne (potwierdzone wpisem do rejestru ośrodków) oraz przyjęcie w ośrodku min. 2 grup zorganizowanych na turnusach rehabilitacyjnych odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia dla grup zorganizowanych. - w przypadku podmiotu wykonującego kurs komputerowy, warsztaty aktywnego poszukiwania pracy, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, min 4 zadania. 7. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności przewidzianych w programie szkolenia ( załącznik nr 8 do SIWZ nr PCPR.3431-4/2009). 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i pojazdów mechanicznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 6 do SIWZ nr PCPR.3431-4/2009). 9. Preliminarz turnusu wraz z kursem komputerowym i warsztatami aktywnego poszukiwania pracy - (załącznik nr 3 do SIWZ nr PCPR.3431-4/2009). 10. Oferta turnusu wraz z kursem komputerowym i warsztatami aktywnego poszukiwania pracy - (załącznik nr 2 do SIWZ nr PCPR.3431-4/2009). 11. Oświadczenie dotyczące podwykonawców (załącznik nr 9 do SIWZ nr PCPR.3431-4/2009) 12. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych łącznie z ofertą. 14. Informacja dotycząca osoby ze strony Wykonawcy, sprawującej nadzór wewnętrzny nad prawidłową realizacją turnusu wraz z kursem komputerowym i warsztatami aktywnego poszukiwania pracy oraz ze wskazaniem zakresu podejmowanych przez tą osobę czynności.. 15. W przypadku zastosowania zerowej stawki Vat lub zwolnienia z Vat, wykonawca jest zobowiązany przedstawić podstawę prawną jej zastosowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Organizacja turnusu, warunki zakwaterowania, wyżywienia - 17
  • 3 - Organizacja i warunki szkolenia - 13

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nysa.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Nysa, ul. Słowiańska 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Nysa, ul. Słowiańska 17. Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie 7.1; Podziałanie 7.1.2 -Projekt pn. Samo-DZIELNI Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.