eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYKONANIU POCHYLNI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I PRZYSTOSOWANIU POMIESZCZEŃ POD WZGLĘDEM FACHOWYM I SANITARNYM W BUDYNKU NZOZ WE WRZĄCEJ WIELKIEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-19

Koło: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYKONANIU POCHYLNI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I PRZYSTOSOWANIU POMIESZCZEŃ POD WZGLĘDEM FACHOWYM I SANITARNYM W BUDYNKU NZOZ WE WRZĄCEJ WIELKIEJ
Numer ogłoszenia: 192674 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koło, ul. Henryka Sienkiewicza 23, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2720166, fax 063 2720166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYKONANIU POCHYLNI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I PRZYSTOSOWANIU POMIESZCZEŃ POD WZGLĘDEM FACHOWYM I SANITARNYM W BUDYNKU NZOZ WE WRZĄCEJ WIELKIEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem umowy obejmuje wykonanie: 1) roboty branży budowlanej: roboty rozbiórkowe - ( wykładzin ściennych z płytek, posadzek z płytek i tworzyw, ościeżnic drewnianych i stalowych lub krat, kratek wentylacyjnych i drzwiczek, ścian, balustrad, poręczy, nawierzchni bitumicznej) robót budowlane i montażowe - ( ziemne z przewozem gruntu, ławy fundamentowe, fundamenty, roboty murowe, izolacje, posadzki, cokoły, stolarka drzwiowa i okienna, tynki zewnętrzne i wewnętrzne, posadzki, glazury, powłoki i wykładziny ścienne, wymalowania, poręcze, balustrady) 2) roboty branży elektrycznej: roboty rozbiórkowe i montażowe - ( zasilanie od ZK i RG (2xTL + 2xTR, instalacja oświetleniowa z oprawami, instalacja gniazd i podgrzewaczy wody bez zasobników, instalacja połączeń wyrównawczych i ochronnych, pomiary elektryczne) 3) roboty branży sanitarnej : roboty rozbiórkowe - ( demontaż rurociągów stalowych, żeliwnych i z PCV, umywalek, ustępów, zlewozmywaka wraz z podejściami, zaworów, studni rewizyjnej, grzejników) roboty montażowe - ( rurociągi wody i kanalizacyjne, zawory, wodomierzy, podejścia, otuliny, baterie, zlewy, zlewozmywaki, podgrzewacze wody, pisuary, studnia rewizyjna, grzejniki stalowe panelowe z zaworami, elementy wentylacji, próby szczelności poszczególnych instalacji).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy : 1)spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2)wykażą się doświadczeniem zawodowym wyrażającym się w zrealizowaniu (zakończeniu) w charakterze Generalnego Wykonawcy w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów użyteczności publicznej o łącznej wartości minimum 1.000.000 zł netto. 3)przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w ust. 2 pkt 2, nie będzie uwzględniane doświadczenie podwykonawców, 4)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnymi do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia, 5)udzielą co najmniej 36 miesięcy rękojmi oraz gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia, 6)szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony druk OFERTA wraz ze wszystkimi załącznikami, 2)kosztorys ofertowy wraz z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania lub protokółem danych wyjściowych do kosztorysowania, które Wykonawca zastosował do obliczenia ceny oferty w kosztorysie ofertowym, 3)wypełnione i podpisane oświadczenia zgodnie z Załącznikami Nr 1, 2, 3. 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5) inne niezbędne oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI ust. 2 i 3 SIWZ. 6)pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 7)pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.neostrada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w kole ul. Sienkiewicza 23, 62-600 Koło, pokój nr 215..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Kole ul. Sienkiewicza 23, 62-600 Koło, pokój nr 210.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.