eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REMONCIE I ADAPTACJI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU CMKP ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. SCHROEGERA 82 W WARSZAWIE NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ Z CZĘŚCIĄ ZAPLECZA (NR SPRAWYZP-437/12)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Warszawa: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REMONCIE I ADAPTACJI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU CMKP ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. SCHROEGERA 82 W WARSZAWIE NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ Z CZĘŚCIĄ ZAPLECZA (NR SPRAWY: ZP-437/12)
Numer ogłoszenia: 192656 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102830 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, faks 022 5693712.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REMONCIE I ADAPTACJI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU CMKP ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. SCHROEGERA 82 W WARSZAWIE NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ Z CZĘŚCIĄ ZAPLECZA (NR SPRAWY: ZP-437/12).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia polega na wykonaniu remontu i adaptacji sali dydaktycznej z częścią zaplecza, oznaczonych w projekcie technicznym: nr 13, 14, 14A, 15, WC męski, WC damski, pom. gospodarcze (porządkowe), wentylatornia z czerpnią zewnętrzną - wraz z budową dla tych pomieszczeń instalacji elektrycznych, teletechnicznych, telekomunikacyjnych, sanitarnych, wentylacji, klimatyzacji oraz chłodniczej w zakresie określonym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wg załącznika nr 6 do SIWZ i wykonaniu w pełnym zakresie ciepła technologicznego, określonym w dokumentacji technicznej wymienionej w załączniku nr 6 do SIWZ, a w tym: a) prace adaptacyjne w zakresie: - dostawy i montażu ścianek mobilnych, - instalacji wody lodowej - instalacji ciepła technologicznego, - dostawy i montażu kompaktowego węzła, - robót elektrycznych węzła, - instalacji wentylacji, - dostawy i montażu wieszaków i wyposażenia do szatni; b) prace remontowe w zakresie: - robót budowlanych dotyczących sali dydaktycznej S, - robót budowlanych dotyczących wentylatorni wraz z remontem czerpni zewnętrznej, - robót budowlanych dotyczących łazienek i szatni, - robót sanitarnych dotyczących łazienek, - robót budowlanych dotyczących bufetu, - robót elektrycznych; w budynku CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie. 2. Zamówienie obejmuje zakres określony dokumentacją techniczną i umową: a) demontaż i wywóz istniejącego wyposażenia, b) remont sali dydaktycznej, c) remont i rozbudowa WC męskiego i WC damskiego, d) remont pomieszczeń bufetu i kuchenki, e) remont pomieszczenia gospodarczego (porządkowego), f) remont szatni, g) remont i wyciszenie wentylatorni, h) remont czerpni zewnętrznej, i) budowę instalacji ciepła technologicznego. 3. Zamówienie obejmuje następujące branże i czynności: a) architektoniczną: - budowa i remont ścianek wewnętrznych, - wymiana ślusarki i stolarki drzwiowej, - wymiana wewnętrznych parapetów podokiennych, - wymiana drzwi wejściowych do pomieszczeń na drzwi w okleinie buk (identycznych jak już wymieniane), - dostawa i montaż mobilnych ścinek działowych o określonej tłumienności akustycznej, dzielących na cztery pomieszczenia salę dydaktyczną, - demontaż istniejącego podestu w sali dydaktycznej, - renowacja istniejącej klepki podłogowej w sali dydaktycznej, - dostawa i montaż rolet, karniszy i zasłon w sali dydaktycznej, - dostawa i montaż ekranów elektrycznych, - dostawa materiałów i remont sanitariatów (wymiana płytek ceramicznych, zwiększenie liczby oczek), - dostawa materiałów i remont pomieszczeń bufetu i kuchenki, - remont i wytłumienie pomieszczenia wentylatorni, - remont czerpni zewnętrznej, b) sanitarną: - wymiana istniejących stalowych rur instalacyjnych z.w i c.w. lub budowa nowych instalacji, - wymiana i montaż nowej armatury, - wymiana i budowa kanalizacji sanitarnej, c) elektryczną: - wykonanie obwodów oświetleniowych, - wykonanie obwodów gniazd ogólnego stosowania, - wykonanie wydzielonych obwodów zasilania komputerów, - wymiana lokalnych rozdzielni elektrycznych, - demontaż istniejących rozdzielni, - wymiana opraw oświetleniowych, - wymiana osprzętu elektrycznego, - wykonanie instalacji zasilających i sterujących dla wentylacji mechanicznej, - wykonanie instalacji zasilających i sterujących dla klimatyzacji, d) teletechniczną i telekomunikacyjną: - wymiana i budowa instalacji telefonicznej, - wykonanie orurowania dla instalacji nagłaśniającej, - wymiana i rozbudowa instalacji logicznej komputerowej na instalacje kat. 6, e) wentylacyjną: - wymiana i budowa wentylacji mechanicznej, f) klimatyzacyjną: - wykonanie klimatyzacji, - wykonanie instalacji chłodniczej i ciepła technologicznego, g) inne prace zapewniające prawidłowe i kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia. 3. Remont instalacji wykonywany będzie w funkcjonującym obiekcie, dlatego konieczne będzie dostosowanie godzin pracy, a także terminów oraz pór robót głośnych do wymogów w tym zakresie postawionych przez Zamawiającego oraz duża staranność w utrzymaniu porządku w obiekcie m.in. poprzez zabezpieczanie narażonych na zniszczenie elementów. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wg załącznika nr 6 do SIWZ. 5. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) - 36 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. 6. Wspólny słownik zamówień (CPV): a) 45.00.00.00-7 Roboty budowlane, b) 45.30.00.00-0 Roboty instalacyjne w budynkach. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Amat Sp. z o.o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 928338,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 887883,37

  • Oferta z najniższą ceną: 887883,37 / Oferta z najwyższą ceną: 1549800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.