eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa bonów towarowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Gorzów Wielkopolski: Dostawa bonów towarowych
Numer ogłoszenia: 192608 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim , ul. Chopina 52/10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7256 403, faks 0-95 7256 450.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych w postaci papierowej w następujących nominałach pieniężnych: 10 zł. - 300 szt., 20 zł. - 250 szt., 50 zł. - 40 szt. Pod pojęciem - bonów towarowych- należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela, podlegające wymianie na towary i usługi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz 1503 ze zm.). Warunki dodatkowe: 1)Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów z tytułu realizacji zamówienia. 2)dostarczone bony towarowe muszą zapewniać możliwość dokonywania zakupów w sklepach wielkopowierzchniowych, punktach handlowych branży spożywczej, przemysłowej, punktach usługowych, gastronomicznych i aptekach (żywność, odzież, środki czystości, leki z wykluczeniem alkoholu i wyrobów tytoniowych). 3)wyznaczone placówki, w których będą realizowane bony muszą mieć lokalizację na terenie Gorzowa Wlkp. 4)okres ważności bonów powinien obejmować czas: od dnia dostawy przedmiotu zamówienia Zamawiającemu do minimum 31 grudnia 2009r. 5)dostawa bonów realizowana bedzie jednorazowo. 6)Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu nie wydanych do realizacji bonów do dnia 31 grudnia 2009r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50 - Talony .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust.1 Pzp tj.: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. -Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada prawo do wykonywania określonej w zamówieniu działalności gospodarczej . 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia i ewentualnych pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -Warunek zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru załącznik nr 2 do specyfikacji lub dołączy do oświadczenia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia. -Warunek zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru załącznik nr 2 do specyfikacji. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. -Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. -Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru załącznik nr 2 do specyfikacji. 2. Z ubiegania o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców , którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne opisanych w art. 22 ust. 1 pkt 1 Prawa Zamówień Publicznych. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. 2.3 Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 Nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w artykule 89 ustawy Pzp. : 3.1 Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2, pkt 3 3.2 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3.3 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 3.4 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 3.5 Zawiera błędy w obliczeniu ceny. 3.6 W terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia, Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3. 3.7 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 4. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków i dołączonych do oferty. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę do niniejszego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 wypełniony formularz ofertowy z załącznikami, z wykorzystaniem wzoru - załączonego do SIWZ. Załącznik Nr 1 do specyfikacji. 1.2 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy. -Załącznik Nr 2 do specyfikacji. 1.3 wzór umowy - zaakceptowany ( parafowany) przez Wykonawcę. Załącznik Nr 3 do specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp. Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 2.1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2 - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 2.3 - wykaz punktów handlowych, na terenie miasta Gorzowa Wlkp., akceptujących bony Wykonawcy. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty wymagane w punkcie 2 zgodnie z przepisami § 2 rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy Dz. U. Nr 188, poz. 1155 ). 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta powinna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w Rozdziale VII pkt 1.2, 2.1 SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 5.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem-. 5.2 dokumenty sporządzone w języku obcym, są składane wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Ilość punktów handlowych realizujących bony na terenie Gorzowa Wlkp. - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzow-wlkp.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wlkp. ul. Chopina 52 bl. 10, 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wlkp. ul. Chopina 52 bl. 10, 66-400 Gorzów Wlkp., pokój 118 - Biuro podawcze Sądu Rejonowego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.