eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stupsk › Zakup używanego, średniego samochodu ratowniczo - pożarniczego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Konopkach gm. Stupsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Stupsk: Zakup używanego, średniego samochodu ratowniczo - pożarniczego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Konopkach gm. Stupsk
Numer ogłoszenia: 192586 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stupsk, ul. H. Sienkiewicza 10, 06-561 Stupsk, woj. mazowieckie, tel. (023) 653-12-54; 653-12-55, fax 023 653-10-16.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanego, średniego samochodu ratowniczo - pożarniczego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Konopkach gm. Stupsk.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego, średniego samochodu pożarniczego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Konopkach gm. Stupsk o niżej podanych parametrach: - pojazd używany - rok produkcji nie starszy niż 1977 rok - rodzaj pojazdu - średni samochód ratowniczo - pożarniczy - aktualnie zarejestrowany na terenie Polski lub posiadający wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące prawem do rejestracji pojazdu na terenie kraju - sprawny technicznie - bezwypadkowy - kolor czerwony - przebieg samochodu nie więcej niż 35.000 km - samochód z jednomodułową kabiną załogi przystosowany do przewozu min. 6 osób - napęd na dwie osie (4x4) - wspomaganie kierownicy - manualna skrzynia biegów - 5-cio biegowa - w kabinie kierowcy przygotowana instalacja do montażu radiotelefonu przewoźnego - instalacja elektryczna 24 V - koło zapasowe - ogumienie w dobrym stanie technicznym, zużycie bieżnika 15% - silnik wysokoprężny / olej napędowy - moc silnika powyżej 150 KM - karoseria bez śladów korozji - dach zabudowy w formie podestu roboczego, w wykonaniu antypoślizgowym - skrytki na osprzęt zamykane roletami aluminiowymi - samochód musi być wyposażony w co najmniej jedną linę szybkiego natarcia, długość węża min. 30 m zakończone prądownicą - zbiornik na wodę o pojemności min. 2200 l, - autopompa o wydajności nie mniejszej niż 1.600 l/min zamontowana z tyłu pojazdu - zaczep do holowania - na dachu 2 uchwyty do mocowania drabiny pożarniczej - urządzenia sygnalizacyjne pojazdu uprzywilejowanego (świetlne i dźwiękowe) - gwarancja na przedmiot zamówienia - minimum 12 miesięcy Przed zawarciem umowy samochód musi być udostępniony do oględzin wraz z dokonaniem próby sprawności pojazdu i urządzeń. W przypadku negatywnego wyniku oględzin Zamawiający nie dokona zakupu.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest: 1)spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 z uwzględnieniem art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655), 2)akceptacja warunków zamówienia określonych w ogłoszeniu i SIWZ, 3)sporządzenie oferty zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz złożenie wymaganych dokumentów, 2. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi być złożona na piśmie w języku polskim, czytelnie, trwale w 1 egz. (w oryginale). 2. Oferta musi być sporządzona według formularza ofertowego ustalonego przez Zamawiającego według wzoru zał. Nr 1 do SIWZ i zawierać: - oznaczenie Oferenta oraz podpis i pieczęć osoby działającej w imieniu Oferenta; - dane charakteryzujące pojazd (rodzaj, marka, typ, rok produkcji, wymagane dane techniczne oraz parametry); - cenę; - informację o udzielonej gwarancji - informacje o stanie technicznym pojazdu - termin realizacji zamówienia 10 dni od daty podpisania umowy Do oferty należy dołączyć: 1) zdjęcia oferowanego pojazdu /wygląd zewnętrzny i wewnętrzny/ 2) oświadczenie Oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) według wzoru zał. Nr 2a do SIWZ, 3) oświadczenie Oferenta o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) według wzoru zał. Nr 2b do SIWZ, do których należy dołączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugstupsk.bip.org.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Stupsku ul. Henryka Sienkiewicza 10 06-561 Stupsk.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Stupsku ul. Henryka Sienkiewicza 10 06-561 Stupsk (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.