eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne w ramach projektu -Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Konstantynowie Łódzkim-

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-06

Konstantynów Łódzki: Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne w ramach projektu -Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Konstantynowie Łódzkim-
Numer ogłoszenia: 19245 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111173, faks 042 2111168.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne w ramach projektu -Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Konstantynowie Łódzkim-.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych wspomagających realizację zajęć dodatkowych procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych w Konstantynowie Łódzkim w ramach projektu -Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Konstantynowie Łódzkim- Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych, naukowych, książek w celu prowadzenia dodatkowych zajęć: 1. W zakresie Szkoły Podstawowej nr 1: 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (terapia pedagogiczna). 2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 3) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 4) Gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. 5) Zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne uczniów. 6) Zajęcia rozwijające zainteresowania muzyczno - teatralne uczniów. 2. W zakresie Szkoły Podstawowej nr 2: 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (terapia pedagogiczna). 2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 3) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 4) Gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. 5) Zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne uczniów. 6) Zajęcia rozwijające zainteresowania muzyczno - teatralne uczniów. 3. W zakresie Szkoły Podstawowej nr 5: 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (terapia pedagogiczna). 2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 3) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 4) Gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. 5) Zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. 6) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie. 7) Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne uczniów. 8) Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodnicze uczniów. 3. Szczegółowe wymagania - specyfikacja dostaw: Szczegółowy opis dostaw z podziałem na pakiety został zawarty w załączniku nr 1 SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeżeli ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 ustawy PZP strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w opisywanym poniżej zakresie, przypadkach i warunkach. 2. Dopuszcza się możliwość przesunięcia terminu zakończenia zadania w przypadkach: powstania przerwy lub opóźnienia w realizacji zadania z winy Zamawiającego lub w wyniku wystąpienia niezawinionego przez Wykonawcę zdarzenia, którego nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy. Stosowny wniosek o zmianę terminu zakończenia realizacji zadania, sporządzony przez Wykonawcę musi zostać złożony Zamawiającemu, na co najmniej 3 dni przed upływem tegoż terminu. Wniosek ten musi zawierać szczegółowy opis okoliczności oraz precyzyjne wyliczenie czasu o jaki należałoby przesunąć termin zakończenia zadania, wynikające z tych okoliczności. Zmiana umowy może nastąpić tylko wtedy, jeżeli obie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane w tym punkcie okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 3. Dopuszczalne jest także zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy, spowodowane obiektywną, niezależną od Zamawiającego utratą źródeł finansowania zadania. Wniosek w tym zakresie musi zawierać szczegółowy opis okoliczności uzasadniających jego złożenie. Zmiana umowy może nastąpić, gdy obie strony zgodnie uznają, iż nastąpiły przesłanki określone w zd. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstantynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, kancelaria - parter Urzędu, pokój 06 lub przesłać na adres Zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX, Działanie 9.1, Podziałanie 9.1.2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych i naukowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych i naukowych Szczegółowy zakres dostawy określa załącznik nr 1 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiane pomoce dydaktyczne zostały opisane w pakietach przyporządkowanych szkołom. Informacja o lokalizacjach: Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć odpowiednio oznaczone pakiety dla danej szkoły pod wskazane adresy: -Szkoła Podstawowa nr 1 ul. Łódzka 117, 95-050 Konstantynów Łódzki - pakiety od nr 1 do nr 6 -Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Lutomierska 4, 95-050 Konstantynów Łódzki - pakiety od nr 7 do nr 12 -Szkoła Podstawowa nr 5 ul. Sadowa 5-7, 95-050 Konstantynów Łódzki - pakiety od nr 13 do nr 20 Zapakowane, ponumerowane i opisane pakiety należy wnieść do siedziby szkoły i ustawić w miejscu wskazanym przez dyrektora szkoły. wg wzoru: Szkoła Podstawowa nr 1 PAKIET 1 - terapia pedagogiczna..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup książek wspomagających realizację zajęć dodatkowych procesu dydaktycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę publikacji w formie książek wspomagających realizację zajęć dodatkowych procesu dydaktycznego. Szczegółowy zakres dostawy określa załącznik nr 1 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Informacja o lokalizacji: Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć książki pod wskazany adres: -Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim, ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki. Zapakowane zamówienie należy wnieść do siedziby Urzędu i ustawić w miejscu wskazanym przez koordynatora projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.