eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi pielęgnacji zieleni na terenie Centrum Nauki Kopernik.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-25

Warszawa: Świadczenie usługi pielęgnacji zieleni na terenie Centrum Nauki Kopernik.
Numer ogłoszenia: 19241 - 2016; data zamieszczenia: 25.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauki Kopernik , ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596 41 11, faks 22 596 41 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rejestru Instytucji Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi pielęgnacji zieleni na terenie Centrum Nauki Kopernik..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi pielęgnacji zieleni polegającej w szczególności na: Przedmiot zamówienia w swoim zakresie obejmuje: 1) podlewanie terenów nieobjętych automatycznym systemem nawadniania (podlewanie terenów zielonych, z wykluczeniem ogrodu na dachu, powinno odbywać się po zamknięciu budynku CNK dla zwiedzających i powinno zostać zakończone do godziny 08:00. Zamawiający może odstąpić od tej zasady w uzasadnionych przypadkach) 2) nawożenie trawników 3) aeracja trawników 4) nawożenie krzewów 5) nawożenie drzew 6) nawożenie bylin i roślin okrywowych 7) nawożenie donic w winobluszczem 8) nawożenie donic z iglakami (wydzielające przejście do Planetarium) 9) cięcie drzew i roślin 10) cięcie roślin uszkodzonych mechanicznie 11) pielenie 12) pielenie i usuwanie chwastów z chodników i ciągów komunikacyjnych wokół budynku 13) czyszczenie roślin okrywowych i bylin 14) koszenie trawników 15) wykonywanie dosiewek w trawnikach 16) uzupełnianie kory 17) usuwanie chwastów 18) uruchamianie i zamykanie automatycznego systemu nawadniania 19) sterowanie automatycznym systemem nawadniania (zwiększanie/zmniejszanie czasu pracy poszczególnych stref w stosunku do warunków atmosferycznych) 20) stała kontrola poprawności ustawień oraz w razie potrzeby regulacja zraszaczy w celu zapewnienia prawidłowego nawadniania trawników 21) zabezpieczanie (zakrywanie) przewodów instalacji linii kroplujących oraz przewodów systemu nawadniającego 22) pielęgnacja roślin doniczkowych w pomieszczeniach biurowych 23) przesadzanie roślin w donice Zamawiającego. 24) pielęgnacja oczka wodnego w kraterze 25) przechowywanie zimowe roślin z oczka wodnego w kraterze 26) pielęgnacja roślin w kraterach 27) grabienie liści 28) dosadzanie roślin 29) zabezpieczanie zimowe roślin 30) prowadzenie zabiegów fitosanitarnych 31) wywóz odpadów organicznych powstałych w trakcie wykonywania prac 32) wykonaniu raz w roku inwentaryzacji roślin, drzew i krzewów znajdujących się w Budynku, Biurze Zamawiającego, na terenie przynależnym do Budynku i dachu. Wynikiem przeprowadzonej inwentaryzacji będzie oficjalny protokół przekazany w wersji elektronicznej Zamawiającemu. Termin inwentaryzacji ustalony zostanie z Zamawiającym. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje całość posiadanej przez Zamawiającego roślinności tj. zieleń zewnętrzną łącznie z donicami, krzewami i pnączami, rośliny w kraterze oraz rośliny doniczkowe w biurach Zamawiającego. 3.Ponadto opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik numer 1 do SIWZ, wzór Umowy, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ oraz Załączniki numer 12-17 do SIWZ.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające stanowiące nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju prac, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy P.z.p.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, jako zabezpieczenia złożonej Oferty. Wykonawca składający Ofertę wniesie wadium w kwocie odpowiadającej wartości 7 500,00 zł, (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych, 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. SWIFT: BPHKPLPK IBAN: PL 31 1060 0076 0000 3310 0017 6119 4.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium i do dostarczenia Zamawiającemu dokumentu wadium nie później niż w terminie składania ofert. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, bądź poręczenia z treści powyższych dokumentów winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (podmiotu, który wystawił gwarancję lub poręczenie) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania Ofertą po wystąpieniu dowolnej okoliczności wskazanej w art. 46 ust 4a lub 5 Ustawy. 6.W przypadku wadium wnoszonego w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), w ww. gwarancjach powinni być wymienieni wszyscy uczestnicy konsorcjum. 7.Jeśli wadium wnoszone jest w pieniądzu, za datę wniesienia wadium, Zamawiający uzna datę uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach Wykonawca załączył kopie dokumentów potwierdzające wniesienia wadium do Oferty przed upływem terminu do składania Ofert. 8.Wadium winno być wniesione na cały okres związania Ofertą. 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 3 (słownie: trzy) usługi pielęgnacji zieleni na terenie o powierzchni nie mniejszej niż 17 000 m2(słownie: siedemnaście tysięcy), a wartość każdej wykonanej/wykonywanej usługi jest nie mniejsza niż 65 000,00 złotych brutto* (słownie brutto złotych: sześćdziesiąt pięć tysięcy,00/100) w tym: - minimum 1 (jedna) usługa pielęgnacji zieleni objęta automatycznym systemem nawadniania, obejmującym powierzchnię minimum 8000m2 wraz z jego konserwacją. Na potwierdzenie należy złożyć dowody, że w/w usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Usługi zrealizowane w ramach świadczenia ciągłego, powinny spełniać opisany przez Zamawiającego warunek i wynosić minimum 65 000,00 złotych brutto każda. W przypadku wskazywania w Wykazie Usług, zamówień nadal wykonywanych (niezakończonych, będących nadal w trakcie realizacji), należy podać wartość usług faktycznie zrealizowanych już w ramach danego świadczenia. W przypadku usług ciągłych, ich należyte wykonanie oceniane będzie pod względem wyłącznie zrealizowanej części umowy i w odniesieniu do zakresu faktycznie zrealizowanej części, porównując jej wartość i zakres do ustanowionego w SIWZ warunku. Zgodnie z wyrokiem Głównej Komisji Orzekającej, z dnia 28 listopada 2011 r., sygn. nr BDF1/4900/98/104/RN-29/11/3056: W przypadku usług ciągłych lub okresowych ich należyte wykonanie oceniane będzie pod względem wyłącznie zrealizowanej części umowy i w odniesieniu do zakresu faktycznie zrealizowanej części, porównując jej wartość i zakres do ustanowionego w SIWZ warunku. Oznacza to, że nie wystarczy powołać się na doświadczenie nabyte w wyniku realizacji, której łączna wartość opiewa na kwotę wskazaną w SIWZ, jeżeli została ona zrealizowana w niewielkim stopniu. Konieczne jest wykazanie, że jej realizacja nastąpiła w zakresie wymaganym przez Zamawiającego. **W przypadku gdy rozliczenie pomiędzy Wykonawcą/podmiotem a Zamawiającym/odbiorcą za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania, Uwaga! - W przypadku składania Oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia (konsorcjum), powyższy warunek powinien spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie. - W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów - Wykonawca ma złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik nr 9 do SIWZ) w zakresie wiedzy i doświadczenia na potrzeby wykonania Zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. - W sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, zobowiązany jest wskazać uczestnictwo tego podmiotu w wykonywaniu Zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonana zamówienia tj. co najmniej: a)kosiarką ciągnikową - min 1 szt; b)kosiarką spalinową samojezdną - min. 3 szt; c)kosą spalinową - min. 3 szt d)odkurzaczem spalinowym - min. 1 szt e)aeratorem - min. 2 szt f)wężami ogrodowymi - min. 200 mb wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Uwaga! -Zamawiający określił minimalne wymagane ilości niezbędnego sprzętu. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę ww. warunku poprzez szczegółową weryfikację wykazu potencjału technicznego w zakresie ilościowym sprzętu i urządzeń w nim wskazanych, w szczególności co do zgodności z wymienionym w powyższym warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki - W przypadku składania Oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia (konsorcjum), dysponowaniem odpowiednim potencjałem muszą wykazać się łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. - W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na potencjale technicznym innych podmiotów - Wykonawca ma złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik nr 9 do SIWZ) w zakresie potencjału technicznego na potrzeby wykonania Zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej: a) (2) dwiema osobami posiadającymi pięcioletnie doświadczenie w zakresie pielęgnacji zieleni, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia inspektora nadzoru terenów zieleni. Uwaga! - Zamawiający określił minimalne wymagania dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien wykazać, iż dysponuje personelem w liczbie wskazanej przez Zamawiającego i zapewnić przez cały czas realizacji zamówienia odpowiednią liczbę osób personelu zapewniającą terminowe wykonanie zamówienia, w tym osoby mogące zastąpić personel w przypadku absencji pracowniczej. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę ww. warunku poprzez szczegółową weryfikację wykazu personelu w zakresie kwalifikacji osób oraz liczby osób w nim wskazanych, w szczególności co do zgodności z wymienionymi w powyższym warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. - W przypadku składania Oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia (konsorcjum), dysponowaniem odpowiednim potencjałem muszą wykazać się łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. - W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na potencjale technicznym innych podmiotów - Wykonawca ma złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik nr 9 do SIWZ) w zakresie osób zdolnych do wykonania Zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. b)Oraz złoży Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumą gwarancyjną stanowiącą równowartość co najmniej 250 000,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych,00/100) W przypadku ustalenia limitu sumy ubezpieczenia na jedno zdarzenie, suma ta nie może być niższa 250 000,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych,00/100) Polisa musi być ważna (opłacona) na dzień składania ofert. Uwaga! - W przypadku składania Oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia powyższy warunek powinien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie. - W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na zdolnościach ekonomicznych lub finansowych innych podmiotów - Wykonawca ma złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (Załącznik nr 9 do SIWZ),w zakresie zdolności ekonomicznych lub finansowych na potrzeby wykonania Zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. - W celu przeliczenia na PLN wszystkich wartości finansowych i ekonomicznych podanych w innych walutach niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia ich wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień o ogłoszenia niniejszego postępowania,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

13.1. Na Ofertę składają się: a) Wypełniony Formularz Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. b) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału z pkt. 12 SIWZ; c) Zakres (część) przedmiotu zamówienia, który Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 10 do SIWZ) d) Zobowiązanie innego podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli dotyczy), którego wzór stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ e) Pełnomocnictwo uprawniające do podpisania Oferty, o ile prawo do podpisania Oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z Ofertą. Składane pełnomocnictwo winno być złożone na warunkach określonych w pkt. 7 niniejszej SIWZ; f) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wzór Umowy stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. 2.Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą Ofertę, będzie zobowiązany do podpisania Umowy zgodnej ze wzorem Umowy. 3.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jednakże Zamawiający przewiduje możliwość dokonania takiej zmiany z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 Ustawy. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz okreslenie warunków tych zmian zostały szczegółowo określone we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ stanowiącym integralną część SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kopernik.org.pl; http://bip.kopernik.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Nauki Kopernik ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 00-390 Warszawa, Polska adres poczty elektronicznej: przetargi@kopernik.org.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Centrum Nauki Kopernik; Sekretariat ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 00-390 Warszawa, Polska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.