eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Inżynier Kontraktu dla Rekonstrukcja synagogi Pod białym bocianem we Wrocławiu w ramach projektuRewaloryzacja Synagogi Pod Białym Bocianem w ramach Programu Ścieżek Kulturowych Czterech Świątyń



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Wrocław: Inżynier Kontraktu dla Rekonstrukcja synagogi Pod białym bocianem we Wrocławiu w ramach projektu: Rewaloryzacja Synagogi Pod Białym Bocianem w ramach Programu Ścieżek Kulturowych Czterech Świątyń
Numer ogłoszenia: 192315 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Bente Kahan, ul. Włodkowica 5, 50-072 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 782 81 23, fax 0-71 341 89 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fbk.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja; Rekreacja, kultura i religia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier Kontraktu dla Rekonstrukcja synagogi Pod białym bocianem we Wrocławiu w ramach projektu: Rewaloryzacja Synagogi Pod Białym Bocianem w ramach Programu Ścieżek Kulturowych Czterech Świątyń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi Inżyniera w ramach zadania Rewaloryzacja Synagogi Pod Białym Bocianem w ramach Programu Ścieżek Kulturowych Czterech Świątyń finansowanego z środków EOG, Gminy Wrocław i Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich RP.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędno-ściowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275) 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną, płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Pisemne żądanie Zamawiającego zawierać będzie oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3) Postanowienia powyższego punktu 2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych w pkt 1) b) i 1) e) formy wadium. 4) Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Kredyt Bank SA 10 1500 1155 1211 5006 2525 0000 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę pzp formach (oryginał), wystawione na Zamawiającego należy dołączyć do oryginału Oferty (Zamawiający prosi, aby nie wpinać trwale oryginału dokumentu wadialnego do Oferty). 3) Wadium, wnoszone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, może być wniesione przez jednego z tych Wykonawców. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu otwarcia ofert. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy pzp. Żądanie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, jeśli zajdą okoliczności opisane w art. 46 ust. 3 pzp. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: Warunek 1: posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Warunek 2: nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. Warunek 3: posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia oceniana będzie ich łączna zdolność): a. w okresie ostatnich trzech lat od daty przekazania ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać co najmniej jeden kontrakt na usługi, w tym również niezakończony kontrakt pod warunkiem prowadzenia go przynajmniej przez 1 rok licząc od daty przekazania ogłoszenia o zamówieniu, - pełnienia funkcji Inżyniera/Inwestora Zastępczego na roboty budowlane w zakresie renowacji obiektu kubaturowego wpisanego do rejestru zabytków o wartości robót co najmniej 4 000 000 zł lub równoważnych; - obejmujące przygotowanie niezbędnych sprawozdań i rozliczeń przy realizacji Kontraktu współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG lub funduszy europejskich dla obiektu kubaturowego o wartości robót co najmniej 4 000 000 zł; b. Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Ekspert nr 1: Kierownik Zespołu (Inżynier Rezydent) posiadający: - wykształcenie wyższe techniczne - uprawnienia budowlane wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę wraz z aktualnym terminem ważności - minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe, - doświadczenie w kierowaniu lub zarządzaniu projektami oraz kierowaniu zespołem Inżyniera w zakresie budowy, w tym na minimum jednym zamówieniu zrealizowanym w oparciu o warunki kontraktu FIDIC lub równoważne, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej Ekspert nr 2 Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający: - wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe - uprawnienia budowlane wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę wraz z aktualnym terminem ważności - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe - doświadczenie w zakresie nadzoru jako inspektor nadzoru robót budowlanych, w tym co najmniej na jednej inwestycji obejmującej roboty budowlane w zakresie budowy bądź rewaloryzacji obiektów sakralnych Ekspert nr 3 Inspektor nadzoru w specjalności drogowej - posiadający, co najmniej: - wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę wraz z aktualnym terminem ważności - minimum 5-letnie doświadczenie - doświadczenie w zakresie nadzoru jako inspektor nadzoru robót budowlanych Ekspert nr 4 Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej posiadający: - wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę wraz z aktualnym terminem ważności - minimum 5-letnie doświadczenie - doświadczenie w zakresie nadzoru jako inspektor nadzoru robót budowlanych Ekspert nr 5 Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej posiadający: - wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę wraz z aktualnym terminem ważności - minimum 5-letnie doświadczenie - doświadczenie w zakresie nadzoru jako inspektor nadzoru robót budowlanych Ekspert nr 6 Specjalista ds. konserwacji zabytków posiadający: - wykształcenie wyższe - minimum 5-letnie doświadczenie - doświadczenie z zakresu konserwacji, rekonstrukcji malarstwa ściennego, metaloplastyki oraz konserwacji detalu ceramicznego) Ekspert nr 7 Specjalista ds. rozliczeń - posiadający: - wykształcenie wyższe techniczne - minimum 5-letnie doświadczenie - doświadczenie w prowadzeniu obmiarów i analizy kosztów budowy, w tym na minimum jednym zamówieniu zrealizowanym w oparciu o warunki kontraktu FIDIC, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji ekspertów w kilku branżach jednocześnie przy zachowaniu wymagań kumulacyjnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla warunku 1: W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Dla warunku 2: W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Dla warunku 3 a): W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW. Dla warunku 3 b): W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a. wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, b. oraz CV zawierające informacje potwierdzające stawiane warunki, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW. Życiorys powinien zostać przedstawiony maksymalnie na 3 stronach; zaprezentowane informacje muszą precyzyjnie wskazywać wymagane przez Zamawiającego doświadczenie (odpowiednie dla przewidzianego dla tej osoby zakresu prac), c. dokumenty stwierdzające, że osoby wskazane w warunku 3 b) , które będą wykonywać zamówienie: - przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art.12 ustawy Prawo budowlane zaświadczenie wydane przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności, - posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie składają wspólnie wykonawcy składający ofertę wspólną) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w warunku 1 i 2: składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w lit. a powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w lit. b powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wcześniej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia a. W przypadku, gdy Wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, to muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 8 IDW. c. Od momentu otwarcia ofert wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fbk.org.pl; www.zamowienia.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: ul. Włodkowica 5, 50-072 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: ul. Włodkowica 5, 50-072 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie Rewaloryzacja Synagogi Pod Białym Bocianem realizowane w ramach Programu Ścieżek Kulturowych Czterech Świątyń jest współfinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego EOG, Gminy Wrocław i Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich RP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.