eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potok Wielki › Remont wraz z wyposażeniem budynku z przeznaczeniem na punkt informacji i doradztwa w zakresie certyfikacji produktów lokalnych oraz promocji produktów posiadających certyfikat w Woli Potockiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-06

Potok Wielki: Remont wraz z wyposażeniem budynku z przeznaczeniem na punkt informacji i doradztwa w zakresie certyfikacji produktów lokalnych oraz promocji produktów posiadających certyfikat w Woli Potockiej.
Numer ogłoszenia: 192314 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Potok Wielki , Potok Wielki 117, 23-313 Potok Wielki, woj. lubelskie, tel. 015 8740204, faks 015 8740204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wraz z wyposażeniem budynku z przeznaczeniem na punkt informacji i doradztwa w zakresie certyfikacji produktów lokalnych oraz promocji produktów posiadających certyfikat w Woli Potockiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont wraz z wyposażeniem budynku z przeznaczeniem na punkt informacji i doradztwa w zakresie certyfikacji produktów lokalnych oraz promocji produktów posiadających certyfikat w Woli Potockiej obejmujący: I. Remont budynku na parterze obejmuje: - Świetlica szkoleniowa - Przejście do świetlicy szkoleniowej - Zaplecze świetlicy szkoleniowej - Przedsionek - Hol - WC męski - WC damski - Schowek - Schody (parter + I piętro) Powierzchnia całkowita parteru 174,28m2 Zakres robót remontowych na parterze: - przetarcie tynków z zeskrobaniem ścian - 310,46m2 - przetarcie tynków z zeskrobaniem sufitów - 186,19m2 - tynk cienkowarstwowy gr. 10 mm na ścianach - 310,46m2 - tynk cienkowarstwowy gr. 10 mm na sufitach - 186,19m2 - tynk zwykły - 1,1m2 - gruntowanie podłoży preparatami - ściany- 310,46 m2 - gruntowanie podłoży preparatami - sufity- 186,19 m2 - malowanie tynków wew. farbą lateksową x 2 ściany - 260,70m2 - malowanie tynków wew. farbą emulsyjną x 2 sufity - 186,19m2 - malowanie farbą olejną - lamperie - 49,66 m2 - montaż kratek wentylacyjnych - 6 szt. - montaż kratek z przewodem wentylacyjnym i wywietrzaniem bądź czerpnią - 3szt. - przebicie otworów w ścianach - 0,04m3 - oczyszczenie podłogi z lastryka - 33,91m2 - wymiana i montaż sedesu - 1 kpl. - wymiana i montaż umywalki z postumentem - 1 kpl. - licowanie ścian płytkami - 1,4m2 - poręcze ze stali nierdzewnej - 6,3m - wymiana okien drew. na PVC wraz z uzupełnieniem parapetów - 150x150 - 3szt. - 150x130 - 4 szt. - 120x120 - 5szt. - wykucie i montaż drzwi aluminiowych zew. docieplanych DN 90x205 - 1 kpl. - wykucie i montaż drzwi aluminiowych zew. docieplanych podwójnych DN 130x205-1 kpl. - oczyszczenie i pomalowanie drzwi drewnianych 2x lakierobejcą - 90x205 - 2szt. - wykucie i montaż drzwi łazienkowych z podwójna wentylacją 90x205 - 2 kpl. - wykucie i montaż drzwi 60x205 - 1 kpl. - ocyklinowanie i lakierowanie x3 posadzki z desek - 128,85m2 II. Remont budynku na piętrze obejmuje: - Punkt informacyjny i doradztwa - Zaplecze kuchenne - Korytarz piętro - Pomieszczenie socjalne Powierzchnia całkowita parteru 81,29m2 Zakres robót remontowych na I pietrze: - przetarcie tynków z zeskrobaniem ścian - 179,23m2 - przetarcie tynków z zeskrobaniem sufitów - 84,11m2 - tynk cienkowarstwowy gr. 10 mm na ścianach - 179,23m2 - tynk cienkowarstwowy gr. 10 mm na sufitach - 84,11m2 - tynk zwykły - 4,6m2 - gruntowanie podłoży preparatami - ściany- 179,23 m2 - gruntowanie podłoży preparatami - sufity- 84,11 m2 - malowanie tynków wew. farbą lateksową x 2 ściany - 137,31m2 - malowanie tynków wew. farbą emulsyjną x 2 sufity - 84,11m2 - malowanie farbą olejną - lamperie - 41,92 m2 - warstwa wyrównawcza z betonu plus siatka Rabitza - 48,01m2 - posadzka z paneli gr. 8mm - 48,01m2 - wymiana lamp oświetleniowych 2x18W - 4 szt. - montaż kratek wentylacyjnych - 3 szt. - montaż kratek z przewodem wentylacyjnym i wywietrzaniem bądź czerpnią - 2szt. - przebicie otworów w ścianach - 0,02m3 - oczyszczenie podłogi z lastryka - 10,17m2 - zamurowanie otworów - 0,874m3 - poręcze ze stali nierdzewnej - 1,7m - wymiana okien drew. na PVC wraz z uzupełnieniem parapetów - 120x130 - 3szt. - 120x150 - 3 szt. - oczyszczenie i pomalowanie drzwi drewnianych 2x lakierobejcą - 80x205 - 3szt. - 70x170 - 1 szt. - ocyklinowanie i lakierowanie x3 posadzki z desek - 12,24m2 III. Roboty na zewnątrz budynku obejmują: - Remont cokołu budynku - Remont odsadzki wraz z uporządkowaniem terenu zieleni - Podjazd dla niepełnosprawnych Sch 1 - Remont schodków bocznych Sch 2 - Remont schodków tylnych ewakuacyjnych Sch 3 - Dojście do grilla Zakres robót w tym dziale obejmuje: - wykonanie tynku cementowego cokołu - 13,5 m2 - wykonanie tynku zwykłego - 3 m2 - malowanie tynku zwykłego farbą emulsyjną zewnętrzną x2 - 3 m2 - cięcie asfaltu - 8,15m - rozbiórka asfaltu - 2,45 m2 - rozbiórka kostki brukowej betonowej istn. - 10,36m2 - wykop pod obrzeża z transportem taczkami na odl. 10 m - 2,81m3 - wbudowanie obrzeży betonowych 100x30x8cm na zaprawie cem-piask. kolor brązowy - 51,95m - j.w. lecz obrzeża Palinea 50x28x6cm - 23,36m - j.w lecz palisada Koala 40x20x15cm brąz - 2,4m - j.w lecz palisada Ring 20x90cm brąz - 3,6m - wbudowanie kostki brukowej gr. 6 cm kolor oliwkowy na zaprawie cem-piask. - 50,16m2 - ponowne wbudowanie rozebranej kostki szarej - 7,61m2 - zasypanie z ubiciem za obrzeżami - 1,9m3 - gruntowanie podłoży betonowych - 16,5m2 - wykonanie tynku mozaikowego podkład - 13,5m2 - wykonanie tynku mozaikowego o uziarnieniu 0,8do 1,2mm - 13,5m2 - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm po ubiciu - 5,67 m2 - warstwa cementowo piaskowa gr. 5 cm na podjeździe dla niepełnosprawnych - 5,7m2 - wykonanie koryta pod kostkę gł. 0,3m - 5,68m2 - wycięcie i rozkucie betonu - 0,31m3 - wykonanie i montaż pokrywy z wbudowanym włazem typu lekkiego na istn. Studzience wodomierzowej - 1 kpl. - humusowanie warstwą 10 cm i wysiew nawozów NPK i mieszanki traw - 214m2 - wykonanie i montaż poręczy ze stali nierdzewnej na podjeździe dla niepełnosprawnych - mocowanie do ściany - 4m - mocowanie na słupkach - 3,6m IV. Garaż: Wymiary garażu: - szerokość - 5,6m - długość - 8,65m - wysokość - 3,3m W garażu zakres robót obejmuje: - montaż kratek wentylacyjnych - 3 szt. - montaż kratek z przewodem wentylacyjnym i wywietrzaniem bądź czerpnią - 1szt. - przebicie otworów w ścianach - 0,01m3 - wymiana okien 150x90 - 2 kpl. I. Wyposażenie Przewidziano następujące wyposażenie: Punkt informacji i doradztwa - Laptop, - Drukarka atramentowa (kolorowa) Rozdzielczość 4800x2400dpi, Format wydruku A4 i A3 - Telewizor 40 cali wraz ze stolikiem - Radioodtwarzacz CD/MP3, Ilość głośników 2, średnica min. 160 mm, Moc min. 30W - Stoliki drewniane o wym. 1mx1m wys. 0,8m, materiał drewno iglaste - 4 szt. - Krzesła, miękkie, tapicerowane siedzisko i oparcie, metalowa konstrukcja ramy, lakierowana proszkowo w kolorze czarnym, Możliwość składowania w stosie - 17szt. - Szafa standard (dwudrzwiowa) szer. min 90cm,wys. min 200cm - 1 szt. - Regał, szer. min 90cm, wys. min. 210cm- 1 szt. Specyfikacja sprzętu: Notebook - sztuk 1 Parametr / funkcjonalność Minimalne wymagania Klasa produktu Klasa biznesowa Zintegrowany wyświetlacz LCD 15,6 cali, z podświetleniem LED, matryca matowa, natywna rozdzielczość ekranu 1366x768 Procesor Procesor zgodny z architekturą x86 zaprojektowany do pracy w urządzeniach typu notebook fabrycznie zamontowany przez producenta komputera na płycie głównej z dedykowanym chipsetem. Pozostałe: częstotliwość taktowania zegara procesora: min. 3,00 GHz, pamięć podręczna procesora: min. 3 MB, ilość rdzeni: min. 2 Pamięć RAM 4 GB (DDR3 SD RAM), możliwość rozbudowy do 8 GB Dysk Twardy Dysk wewnętrzny 2.5 o pojemności min 500 GB , 7200 RPM, S.M.A.R.T SATA Czytniki wewnętrzne Nagrywarka DVD RW Czytnik kart flash: Secure Digital, MultiMedia Card, Memory Stick Czytnik ExpressCard/54 slot Karta Graficzna Karta graficzna niezintegrowana, min. 1024 MB dedykowanej pamięci video. Zgodna z Microsoft DirectX 10.1 i OpenGL Zintegrowane komponenty Karta dźwiękowa High Definition Audio; Karta sieciowa Gigabit LAN RJ-45; Karta sieciowa Wireless LAN 02.11 a/b/g/n; Modem analogowy V.92 RJ-11; Moduł bluetooth 2.1 (dotykowe włączanie / wyłączanie); Kamera internetowa 1,3MP + mikrofon + głośniki stereo Zintegrowane porty I interfejsy RJ-45; RJ-11; FireWire; port szeregowy; USB 3.0 - 3 szt.; Display Port; 15-pin mini D-SUB VGA; mikrofon; słuchawki; wejście zasilacza DC; ExpressCard/54 slot; złącze stacji dokującej; złącze do podłączenia dodatkowej baterii; zintegrowana zabezpieczenie dla zamka wg standardu Kensington Akumulator / bateria LI-ION, min. 6 - komorowa, katalogowy czas pracy na baterii nie krótszy niż 260 minut Oprogramowanie Fabrycznie preinstalowany system operacyjny Windows 8 64, dołączony nośnik recovery dla fabrycznie preinstalowanego systemu operacyjnego Wyposażenie dodatkowe Torba do nooteboka zapinana na suwak z trwałego tworzywa o kolorze czarnym, Mysz optyczna z rolką Okres i warunki gwarancji Sprzęt objęty gwarancją producenta na okres minimum 24 miesięcy, za wyłączeniem baterii i wyposażenia dodatkowego objętego gwarancją na okres minimum 12 miesięcy. Oprogramowanie biurowe - sztuk 1 Parametr / funkcjonalność Minimalne wymagania Typ Licencji OEM - dystrybucyjna lub BOX lub zgodna lub równoważna z MOLP; nie związana z producentem oferowanego sprzętu, prawo do zastosowań w celach komercyjnych. Klasa produktu Licencja na produkt zgodny lub równoważny z Microsoft Office SBE 2010PL Wersja językowa polska Składniki Edytor tekstu zgodny z WYSIWYG, arkusz kalkulacyjny, program do obsługi prezentacji multimedialnych Nośnik instalacyjny Do pobrania ze strony producenta Telewizor - sztuk 1 Parametr / funkcjonalność Minimalne wymagania Przekątna ekranu 40 Technologia HD Full HD Rozdzielczość 1920x1080 (HD 1080) Proporcje obrazu 16:9 Rodzaj ekranu LED Zastosowane technologie DVB-T, LED, Full HD, MPEG-4, Digital Noise Filter System fonii Stereo, głośniki 2 x 10W Złącza 3 X HDMI, Component Video, USB, Euro, RGB, karta pamięci CD Okres i warunki gwarancji Sprzęt objęty gwarancją producenta na okres minimum 24 miesięcy. Zaplecze kuchenne - Kuchenka gazowa z piekarnikiem i termo obiegiem (szer.60cm,zapalarka gazu,4 palniki)-1szt - Taboret grzewczy elektryczny stal nierdzewna (600x600x400mm) moc. znam. 5kW- 1 szt. - Taboret grzewczy gazowy (stal nierdzewna) moc grzewcza min. 9 kW - 1 szt. - Lodówko-zamrażarka z kostkarką lodu(pojemność chł. min 250l, poj. zamraż min110l) -1szt. - Krajalnica przemysłowa o wymiarze noża min. fi 250 mm stal nierdzewna, Moc krajalnicy: 150W, Zakres regulacji grubości: 0,2 - 15 mm - 1 szt. - Ekspres do kawy o mocy 2,9kW pojemność 6 l , wymiary 50x60x51cm z wbudowanym modułem do cappuccino, automatyczne dozowanie i sterowanie. - 1 szt. - Mikrofalówka - pojemność min. 25 l, moc mikrofal min. 900W, moc grilla min.1250W 1 szt. Pomieszczenia socjalne: - Regał drewniany o wym. 3,8x2x0,8m - 1szt. - Stół 2x1x0,8m ze stali nierdzewnej - 1 szt. Hol: - Segmenty przeszklone standard, szer. min 90cm,wys. min 200cm - 2 szt. Zaplecze świetlicy szkoleń: -Stół podawczy o wym. 2,3x0,8x0,6m - 1 szt. Przed zakupem wyposażenia skonsultować się z Inwestorem i uzyskać jego pisemną akceptację. VI. Wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania. VII. Wewnętrzna instalacja gazu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, rysunki techniczne stanowiące integralną część SIWZ. Roboty o których mowa wyżej należy wykonać z materiałów Wykonawcy. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym w dokumentacji za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, z zastrzeżeniem by parametry i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000 zł, słownie: pięć tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 71 9410 1049 2005 5000 0329 0003 BS Janów Lubelski Oddział Potok Wielki, z adnotacją wadium - Remont wraz z wyposażeniem budynku z przeznaczeniem na punkt informacji i doradztwa w zakresie certyfikacji produktów lokalnych oraz promocji produktów posiadających certyfikat w Woli Potockiej 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2014-06-23, sposób przekazania: w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał lub kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Gmina Potok Wielki, Potok Wielki 117, 23-313 Potok Wielki w sekretariacie lub dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Janów Lubelski Oddział Potok Wielki nr rachunku: 71 9410 1049 2005 5000 0329 0003 z adnotacją: wadium na remont wraz z wyposażeniem budynku z przeznaczeniem na punkt informacji i doradztwa w zakresie certyfikacji produktów lokalnych oraz promocji produktów posiadających certyfikat w Woli Potockiej 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 200 000 zł brutto i polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie budynku, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dowodami potwierdzającymi, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -Wykonawca musi dysponować w celu wykonania zamówienia osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności: - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób posiadających wymagane uprawnienia, zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w/w warunek mogą oni spełniać łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -Wykonawca musi posiadać rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 200 000 zł. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200 000 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy, 2) Formularz cenowy, 3) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym, 4) Oświadczenie o podwykonawstwie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiana zakresu zamówienia spowodowana zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego, 2) zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 3) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 6 ust. 1 umowy, 4) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, fakt ten musi być potwierdzony pisemnie przez Zamawiającego, d) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, e) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, f) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, g) konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz. 5) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego; ad pkt 2) - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające, co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększania ceny; ad pkt 3) - stawka i kwota podatku VAT ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę. Jeżeli zmiana ta powodować będzie zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; ad pkt 4) lit. a) - o czas umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego, lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych lub czas spełnienia wymogów technologicznych, lit. d) - o czas niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy, lit. e) - o czas niezbędny do naniesienia przez projektanta poprawek lub zmian w projekcie, lit .f) - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień, lit. g) - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych ekspertyz i badań, ad pkt. 5) - Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Potok Wielki, Potok Wielki 117, 23-313 Potok Wielki, pok. nr 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Potok Wielki, Potok Wielki 117, 23-313 Potok Wielki, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 22.07.2014.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach działania: 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju - Odnowa i rozwój wsi, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.